فروش قرص‌هاي مخدر با لباس نظامي

کد خبر: ۴۶۰۶۵۴
|
۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰ 24 December 2014
|
2782 بازدید
فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه از دستگيري فردي که با لباس ماموران انتظامي اقدام به فروش قرص مخدر و اخاذي از مردم مي‌کرد، خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ رضا شيرزادي فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، در تشريح جزييات اين خبر گفت: روز دوشنبه ماموران کلانتري 14 شهرستان کرمانشاه حين گشت‌زني با مراجعه چند نفر از شهروندان که اظهار داشتند يک دستگاه موتور سيکلت با دو سرنشين و راننده موتور‌سيکلت که ملبس به لباس نظامي مي‌باشد اقدام به فروش قرص مخدر کرده و از مردم اخاذي مي‌کند، بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران پس از بررسي صحت موضوع، دستگيري متهم مامور‌نما را در دستور کار قرار داده و سريعا تحقيقات و گشت زني‌هاي لازم جهت بررسي موضوع را آغاز کردند، که پس از گذشت مدتي ماموران با مشاهده متهم سريعا موتورسيکلت را توقيف و متهم را دستگير کردند که در بازرسي بدني از وي يک برگ حکم ماموريت سپاه پاسداران‌، يک قوطي اسپري دفاع شخصي‌، يک دستگاه شوکر برقي و تعداد 30 حبه قرص مخدر کشف و ضبط شد.

سرهنگ شيرزادي تصريح کرد: پس از دستگيري متهم و مشاهده برگ حکم ماموريت سپاه پاسداران، توسط جانشين فرمانده انتظامي شهرستان با مسئولين سپاه شهرستان تماس برقرار شد که اعلام کردند نامبرده از پرسنل اين يگان نمي‌باشد و حکم ماموريت وي تقلبي است.

فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه خاطر‌نشان کرد: در بازجويي‌هاي فني، متهم لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابي اقرار کرد که در اين راستا پرونده تشکيل و با دستور قضايي متهم جهت بررسي جرائم احتمالي در اختيار پليس آگاهي قرار گرفت.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
به نظر شما در سفر رئیس جمهور به نیویورک، پزشکیان با رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد؟