بازدید 35244
باز هم پرونده‌ای جدید از انبوه‌سازان؛ این بار کارکنان صنعت هوایی اسیر شدند

پرداخت چند ده میلیارد تومان برای نساختن یک شهرک زیبا

زندگیمان در معرض خطر است. چندین سال خون دل خوردیم و پول دادیم؛ اما حالا می‌بینیم ‌نه به خانه رسیده‌ایم و نه می‌دانیم ‌چه بر سر پولمان آمده. هیچ یک از مسئولان هم حاضر نیستند زیر بار اشتباهات رخ داده بروند و با گفتن «به ما ارتباطی ندارد»، از وظایفشان شانه خالی می‌کنند.
کد خبر: ۴۶۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۶ 30 December 2014
«زندگیمان در معرض خطر است. چندین سال خون دل خوردیم و پول دادیم؛ اما حالا می‌بینیم ‌نه به خانه رسیده‌ایم و نه می‌دانیم ‌چه بر سر پولمان آمده. هیچ یک از مسئولان هم حاضر نیستند زیر بار اشتباهات رخ داده بروند و با گفتن «به ما ارتباطی ندارد»، از وظایفشان شانه خالی می‌کنند»؛ این بخشی از گلایه یک از اعضای تعاونی مسکن کارکنان صنایع هوایی است که بعد از سال‌ها واریز پول، ‌دستشان به هیچ جا بند نبوده و کسی خریدار گلایه‌هایشان ‌نیست.

به گزارش «تابناک»، هر چه سابقه انبوه‌‌سازان مسکن در کشورمان با پرونده‌های متعدد قضایی و شکایت هزاران مال باخته، سابقه نه چندان خوشی به نظر می‌رسد، ‌کیست که نداند با نرخ‌های عجیب و غریب مسکن در کشورمان ـ که‌ گاه به فاصله چند روز زیر و رو می‌شوند ـ راه خانه‌دار شدن بسیاری از شرکت در چنین پروژه‌هایی می‌گذرد؛ پروژه‌هایی که اگر وابسته به نهاد یا ارگان خاصی باشند، این اطمینان را به ویژه برای قشرهای حقوق بگیر به وجود می‌آورند که اگر دیر و زود داشته باشد، سوخت و سوز نخواهد داشت.

شاید اگر از انبوه مال‌باختگان پروژه‌های شرکت تعاونی مسکن وابسته به صنعت حمل و نقل هوایی کشورمان، علت سرمایه‌گذاری‌شان ‌در پروژه‌های سپرده شده به شرکتی را که سابقه انبوه سازی نداشته بپرسیم، به دلایلی شبیه آنچه ذکر شد برسیم و از اینکه می‌بینیم ده‌ها میلیارد تومان پول پرداخت شده توسط ایشان به نوعی نیست شده، شگفت‌زده شویم.

ماجرا از این قرار است؛ ‌حدود ده سال پیش، همزمان با بهره‌برداری و توسعه فرودگاه بین‌المللی امام خمینی در جنوب پایتخت، مسئولان صنعت هواپیمایی تصمیم می‌گیرند ‌از فرصت توسعه شهر جدید پرند در نزدیکی فرودگاه برای خانه‌دار کردن پرسنلشان استفاده کنند و‌ سازمان هواپیمایی کشوری، متولی اجرای پروژه ۳۱۰ واحدی در فاز صفر پرند برای مدیران می‌شود و کار را به خوبی و خوشی به پایان می‌رساند.

این در حالی است که در ادامه، پروژه ۱۱۰۰ واحدی در فاز سه پرند طی فراخوانی کلید خورد که سرنوشتش به سرراستی پروژه ۳۱۰ واحدی مدیران نبود و با اینکه بعد از سال‌ها، درصد بالایی پیشرفت داشته، ‌هنوز فرجام نیافته و سرگردانی ۱۱۰۰ متقاضی را برای سالیان متمادی رقم زده است.

جالب‌تر اینجاست که مدیران تازه پیوسته به جرگه انبوه‌سازان، اینقدر از ساخت پروژه ۳۱۰ واحدی مدیران سرمست شده بودند که هنوز فاز دوم را به 20 درصد نرسانده، فاز سوم انبوه سازی را با ۴۰۰۰ واحد کلید زدند تا حاصل این اتفاق امروز چیزی نباشد، جز پروژه‌ای که برخی از آپارتمان‌های آن از خاک‌برداری و تسطیح فرا‌تر نرفته، ولی جمع افراد چشم انتظار را خیلی فزونی بخشیده است.

فاز سوم کار این تعاونی از این روی جالب توجه است که می‌بینیم علاوه بر محوطه سازی، مجتمع‌های جانبی هم برای آن تدارک دیده شده تا دورنمای پروژه برای تبلیغات و جلب متقاضیان، شهرکی مفصل باشد که متقاضیان حاضرند برای سرمایه‌گذاری از آن، روی تمامی توان مالی خود به علاوه تسهیلات بانکی که می‌توانند دریافت کنند، حساب کنند.

اما این تنها نیمی از ماجراست، زیرا متقاضیان خبر ندارند در روزگاری که مشغول دو دو تا کردن برای تراز کردن دخل و خرج روزمره خود و تأمین اقساط خرید این واحد‌ها بودند، شرکت تعاونی کارکنان صنعت هواپیمایی ـ که در رأس آن، هیأت مدیره منصوب به وسیله سازمان هواپیمایی کشوری بود ـ به شکلی عجیب و بدون اعلان به اعضا، به شرکت تعاونی انبوه‌سازان مسکن حمل و نقل هوایی (به اختصار شیده) تغییر یافته و همه چیز از شکل دولتی به خصوصی تغییر ماهیت داده است!

این تغییرات زمانی برای خریداران واحد‌ها معنای دقیق تری یافت که دریافتند پول‌های پرداختی‌شان به ساخت و ساز مجتمع‌ها منجر نشده و اعتراضشان خریداری در بین مسئولان سازمان ندارد، چون به گفته ایشان، شرکت خصوصی است و ربطی به سازمان ندارد و حتی دفتر اداری آن در یکی از ساختمان‌های مجموعه فرودگاه بین‌المللی نیز اجاره است!

یکی از اعضای این تعاونی در این باره می‌گوید: ‌کسی پاسخ نمی‌دهد که اگر شرکت دولتی است، چگونه مدیر پیشینش یکی از مدیران ارشد سازمان بود و دو شغله محسوب نشد و اگر این گونه نیست، چه کسی مجوز خصوصی شدن آن را صادر کرد که امروز با چنین مشکلی مواجه شویم؟ مگر نه اینکه زیر قراردادهای خیلی‌هایمان برای خرید این واحد‌ها مهر سازمان خورده و علاوه بر آن، هیأت مدیره پنج نفره ابتدایی تعاونی، منصوبان سازمان بودند؟

همه این اتفاقات زمانی رخ می‌داد که اقساط تعیین شده مرتب از اعضا دریافت می‌شد و اسناد واریزی‌های ایشان ثابت می‌کرد که طرف قراردادشان شرکتی است که مدیران سازمان در رأس آن بودند؛ مدیرانی که نه همگی، که برخی در تغییر شرکت جابجا شدند تا هیأت مدیره جدید، اخبار تمهیداتی چون سفر به ترکیه برای خرید قالب‌های تونلی را به عنوان حسن انجام امور، در اختیار اعضا بگذارند و مانع از آن شوند که کسی از بابت تغییرات رخ داده نگران شود.

‌امروز‌ به فاصله سال‌ها از آغاز پروژه، زمانی که اعضا بعد از واریز ده‌ها میلیون تومان از اقساط، از پایان نیافتن کار به ستوه آمده و راه شکایت از شرکت به نهادهای مختلف، حتی زیر مجموعه‌های مختلف وزارت راه و شهرسازی ـ به عنوان نهاد بالادستی سازمان هواپیمایی کشوری ـ را پیموده و نتیجه خاصی نگرفته‌اند، آشکار شده که به این زودی‌ها خبری از پایان پروژه نیست و حتی از آن بد‌تر، امکان از دست رفتن همه چیز بسیار محتمل است.

مدتی است که اعضای پروژه چهار هزار واحدی، دریافته‌اند هماهنگی‌های صورت گرفته در قدیم میان شرکت تعاونی و شرکت عمران شهر جدید پرند برای انتقال محل پروژه از فاز چهار این شهر جدید به فاز سه، هزینه‌هایی داشته که مسئولان شرکت پرداخت نکرده‌اند تا مشکلی جدید پیش روی صاحب خانه شدن خود ببیند که راهی برای حل و فصلش سراغ ندارند.

این مشکل زمانی تشدید شد که اعضای معترض متوجه شدند، تعویق در پرداخت بدهی‌های پروژه به بانکی که بخشی از تسهیلات ساخت را تأمین کرده، مدیران بانک را به این راه سوق داده که از تصمیم خود برای به مزایده گذاشتن پروژه سخن بگویند که اگر چنین اتفاقی رقم بخورد، به معنای وارد آمدن ضرری هنگفت و جبران ناپذیر به ایشان خواهد بود.

بدین ترتیب پیگیری‌های ایشان برای استیفای حقوق از دست رفته آنقدر شدت می‌گیرد که ترجیح می‌دهند، به جای مراجعات پراکنده به نهاد‌ها و دستگاه‌های قانونی ـ که همه به هیچ فرجامی نرسیده ـ گروهی از میان خود برای پیگیری مطالبات انتخاب کرده و گروه برگزیده، اقداماتی چون استخدام مشاور حقوقی را برای کاستن از ضرر و زیان وارده در دستور کار قرار دهند.

از جمله اتفاقات مثبت این روند، اطلاع‌رسانی درباره این پرونده به اعضای شورای شهر پرند می‌شود که اعضا از همکاری ایشان بسیار تشکر می‌کنند؛ همکاری‌‌ که با فراخواندن مدیران شرکت، مسئولان شرکت عمران شهر جدید و افراد مطلع دیگر به شکل‌گیری روندی ختم می‌شود که هزاران تن امیدوارند هر چه زود‌تر به ثمر بنشیند، ولی هنوز خیلی زود است درباره فرجامش سخنی گفته شود.

از این روی می‌گوییم زود است که هنوز معلوم نیست پول‌های پرداخت شده توسط خریداران واحد‌ها ـ که از ده‌ها میلیارد تومان فزون است ـ چه شده و چگونه می‌توان با بانک مصالحه کرد، راه سرعت بخشیدن به ساخت مجتمع‌ها و تکمیل واحدهای ناتمام فاز ۱۱۰۰ واحدی چیست، تعیین تکلیف قانونی بودن یا نبودن واگذاری یا تبدیل شرکت سازمانی به شرکتی غیر سازمانی چگونه مقدور خواهد بود و در ‌‌نهایت تکلیف پیمانکاران ساخت پروژه که طلبکارند، چه خواهد شد؟

اگر به این ابهامات، اوضاع به هم ریخته سرمایه‌گذاران این پروژه‌ها را، که برخی بازنشسته‌اند، برخی با خرید امتیاز اعضا، جایگزین ایشان شده و هست و نیست خود را برای صاحب خانه شدن در این پروزه سرمایه گذاری کرده‌اند، بعضی در حاشیه تاخیر طولانی مدت در ساخت و جدال‌های درگرفته، به مشکلات جانبی گرفتار آمده و بخشی نیز از کارکنان صنعت هوایی کشور هستند ـ‌که بی‌دقتی‌های کوچکشان می‌تواند فاجعه‌های بزرگ به بار آورد ـ آن زمان درخواهیم یافت ‌با پرونده‌ای مواجهیم که ابعادش بسیار بزرگ‌تر از پرونده‌های مشابه انبوه‌سازانِ مسأله‌ساز است؛ ابعادی که چه بسا تنها زمانی آشکار خواهد شد و اثرات شومش خنثی می‌شود که مسئولان قضایی به پرونده ورود کرده و یا نمایندگان مجلس شورای اسلامی کنکاش در پس پرده پرونده را در دستور کار قرار دهند تا هم حقوق از دست رفته چند هزار مالک آپارتمان‌های ساخته نشده احیا شود و هم اشکالی که موجب شد کار تعاونی شکل گرفته ذیل یک سازمان دولتی به چنین نتیجه نامطلوبی برسد، شناسایی شده و از آن درس گرفته شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۵۸
انتشار یافته: ۱۹۰
درودبر سايت وزين تابناك كه زبان گوياي خیل مظلوم شده است !
پاسخ ها
فضول
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
حالا که نوشته به نظر شما مشکلی حل میشه ؟
"از این کلاهبرداری ها فراوان است"
فامیل دور
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
که با این درد اگر در بند در مانند درمانند .........
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
مسئولین امر کاری که نمیکنند حداقل عذرخواهی کنند . امید بدهند و یک قدم بردارند (بیشتر هم نخواستیم یک قدم)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
خدا کنه تلاشی که این سایت محترم برای احقاق حقوق این مالباختگان کرده نتیجه داشته باشه
کیانوش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
دوست گرامی که با عنوان "فض..." پرسیدید که آیا مشکلی حل میشه؟ اینطوری حداقل نفرات جدیدی با نیرنگ بتگاه تبلیغاتی این شرکت در پرند گرفتار نمی شوند و به خریداران آزادی مثل ما اضافه نمی شوند.
...
مهدی 90085
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
خوش بحال تهرانی ها که حداقل به رسانه دسترسی دارند ولی ما شهرستانی ها توی همدان سه سال است که داریم از پله های اداره تعاون برای این دسته گلی که آب داده شکایت میکنیم ولی از رییس گرفته تا سازمان بازرسی تا حراست و......همه لبخند میزنند
شما را به خدا مسئولین محترم کمک کنید
هم ناامید میشم که این خبرها را در تابناک میبینم و هم امیدوار میشم که لااقل کسی هست که به مردم اطلاع رسانی کنه .
خلاصه اینکه فساد حتی ژاپن و آلمان با آن قدرت اقتصادی را هم به زانو در میاره ما که هنوز وابسته ایم خدا میدونه !!
lمتاسفااردنه از این قبیل پروندهها الان تو کشور فراوان است بنده خودم یک بازنشته هستم که تمام داروندارم رو دادم به امید اینکه خانه دار شوم واز مستاجر بودن نجات پیدا کنم و نسبت به پیش خرید یک اپارتمان اقدام کردم ولی متاسفانه پیمانکار مربوطه میلیاردها تومان پول امسال من رو خورده الان هم با بهترین امکانات در زندان بسر میبرد چند سال دیگر هم ازاد میشه و صاحب چند میلیارد سرمایه شده خیلی راحت کلاه برداری میکنند چون با ایشان درست برخورد نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
مشخصاتی که فرمودید با .... که کلی آدم رو الاف کرد و ابتدا حکم اعدام براش بریدن ولی بعد کنسل شد!! خیلی شبیه
پدر من سر این داستان پیر شد
سینا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
lمتاسفااردنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جان؟ مشکلی پیش اومده ؟
خدا خیرتون بده که درد دل ما را نوشتید تا شاید مسولی
ببیند و اقدامی صورت گیرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
"شاید" روکه توآب وهوای ایران بکاری بعیده دربیاد.
با تشكر از سايت وزين تابناك
بنده بعنوان يكي از كاركنان بخش عمليات هوانوردي شركت فرودگاههاي كشور كه بطور مستقيم با هدايت هواپيما سروكار دارم در اثر سرمايه گزاري در اين پروژه و از دست رفتن سرمايه ام ديگر هيچ روحيه كاري ندارم و هر لحظه نگران هستم كه در اثر شرايط بد روحي ام خداي نكرده به ايمني پروازها آسيبي وارد شود كه تا قيامت نتوانم خودم را ببخشم .. شما را بخدا قسم كه حق ما را بستانيد
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
آقا مهدی درکت می کنم تو رو خدا نزار برای هواپیما ها اتفاقی بیفتند به زن وبچه مردم رحم کن درسته اون نامردها به شما ها رحم نکردند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
به مسافران بدبخت (که خودشون هم مشابه شما از این مسائل و بدتر از آن را دارند) دیگر چه مربوط است که شما مشکل روحی دارید این یعنی گروکشی اگر مشکل روحی دارید بهتر است کار نکنید و تشریف ببرید خانه تان... واقعا شرم اور است
هموطن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
جناب ناشناس وقتی کسی مشکل روحی و درگیری ذهنی پیدا میکند ممکن است در لحظاتی تمرکزس را از دست بدهدیا دچار پراکندگی فکری شود که این به دست شخص یا به خواسته او نیست.جامعه یک زنجیره است. علیرغم تمام تلاششان احتمال خطای انسانی برای ایشان بیشتر از دیگران است که این تهدیدی برای ایمنی هوانوردی است.
حال شما میفرمایید کسی که با اعتماد به شرکت و سازمانی دولتی تمام هستی و دار و ندارش را در معرض خطر می بیند باید استعفا دهد و از گشنگی بمیرد!!!
اینست راه حل شما!!
یواش یواش داریم خاوری و دارو دسته اش را فراموش میکنیم. ..................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
آقا شما مثل اینکه بیخبری که یواش یواش فراموش میکنی سینا جان . ما که خداروشکر هر روز از این خبرهای اختلاس و کلاهبرداریهای میلیاردی داریم سعی کن زود زود فراموش کنی ...
درود لطفا صدای اعضا و نمایندگان رو به گوش مسیولین برسونید . سپاس
لينك بالا هم حاصل يكي ديگه از اعتماد ما به شركت فرودگاهها و سازمان و مديران ارزشي اون هست! شركت و اداره اى كه هيچ ارزشي براى كارمندانش قائل نيست و نتيجه سالها زحمات ما و شيفت شب دادنها و توي بدترين شرايط كار كردن و آواره اين شهر اون شهر شدن و...را به راحتي خورده اند! و هيچ كس جوابگو نيست .
براي پاس كردن چكهاي ميليوني (وقتيكه كه حقوقمون كمتر از ٥٠٠ تومن بود)اين پروژه كذايي توي گرماي جنوب چقدر سختى كشيديم كافي بود يك روز دير بشه تا چكها رو برگشت بزنند حالا كه همه چكها و وامها رو تسويه كرديم چند تا كاميون مصالح ساختمانى نشونمون ميدن و به ريشمون ميخندند و آقايون ميلياردها تومن پول رو بالا كشيدن ( ميلياردها تومن هم از بانكها وام گرفتند)و بردند خارج از كشور و توي قصرهاشون زندگي ميكنند و اونقدر نفوذ دارند كه راست راست راه ميرند و مارو مسخره ميكنند!
درود بر تابناک عزیز حقا که بغض گیر کرده در گلویمان را جاری کردی
تمام پس اندازم رفت . فقط بابت اعتماد به شرکت هواپیمایی ...پس دولت و قوه قضاییه و وزارت راه و شهرسازی کجان که به داد ما برسن؟؟؟؟
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
اعتماد به شرکت هواپیمائی؟؟؟؟!!!

کدام اعتماد؟؟؟
درودبر سايت وزين تابناك كه زبان گوياي عده اي مظلوم شده است !
خدالعنت کسانی روکه باوعده های پوچ وپوشالی حاصل یک عمر زحمت دیگران روبرباد میدهند وکسی هم کاری به کارشون نداره
با سلام
اولا ممنون از اينكه اين رنج نامه را به زبان ساده منتشر كرديد.
ثانياً اين را بدانيد كه آرزوي خانه دار شدن براي هر انساني وجود دارد. اين شركت اگر هرمي بود صد بار جمع شده بود ولي اين كلاه برداري از آن صد مرتبه بالاتر است. از مسئولين تقاضامندم با قدرت خود پيگيري فرمايند.
سپاسگزارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
شرکتهای هرمی بیچاره ها اسمشون بددررفته!
امید واریم مسولین مربوطه به این موضوع مهم رسیدگی کنند.
چی شد از فامیلای کلاهبرداره ای که نظرمو چاپ نکردی؟!
ما اعضای مالباخته تعاونی مسکن حمل و نقل هوایی (شیده) هستیم و هزاران نفر از کارکنان این صنعت از سال 1383 و 1387 پولهای خود را به اعتماد وزارت راه به این تعاونی که هیات مدیره آن از مدیران ارشد شرکت فرودگاهها و مدیر کل فرودگاه بین المللی امام خمینی بودند,پرداخت نمودند . پس ازگدشت حدود 10سال بلاتکلیف هستند و با وجود پی گیری های بسیار حتی وزیر محترم راه هم به داد پرسنل خود نمیرسد....
من هم از مال باختگان پروژه1100 واحدی هستم و هرگز به پیش خرید مسکن اعتماد نداشتم تنها دلیل اعتماد بنده و بسیاری از خریداران لوگو هواپیمایی کشوری در زیر قرارداد بود .که متاسفانه به بی اعتمادی به مسئولین مربوطه و....منجر شد
با سلام
تشکر ویژه ازسایت وزین تابناک
از مسئولین محترم و هر شخصیتی که این رنجنامه را مطالعه کردند وکاری از دستشون بر مياد تمنا دارم پیگیری فرمایید .1100+4000 واحد یعنی 5100 خانواده که اسیر زیاده خواهی بعضی از آقایان شدند
تابناک جان ممون از اطلاع رسانی.
خدا وکیلی کجای دنیا یه همچین اخباری رو میشه شنید؟ معلومه تو این کشور چه خبره؟ اگه کسی میدونه بگه من تا صبح بیدارم
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
دوست عزیز به غیر پول دار ها بقیه جامعه گرفتار این کلاه برداران تعاونی های مسکن هستن
درود به شرفتون که صدای فروخورده ما رو به گوش همه میرسونین
خیلی سخته که حاصل زندگیت رو به امید بدست آوردن یک سقف برای خانوادت دو دستی تقدیم کسانی کنی که لوگو و نام و نشان یه ارگان معتبر رو یدک میکشه و بعد از تحمل سختیهای فراوان در پرداخت اقساط خودت و خانوادت رو به عنوان بازنده داستان ببینی.
امید بیش از 5000 خانواده به پیگیری حقوق از دست رفتشون توسط همه مسئولین مرتبط در سه قوه نظامه
زبان حال بسیاری از مالباختگان رنج کشیدهامیدمان به مسولینمملکتی رییس جمهور ریاست مجلس ریاست قوه قضاییه ووزرای محترم
با تشكر از سايت تابناك
باشد كه مسولين كشور و نهاد هاي قضايي ببينند و اقدامات لازم جهت كمك به مظلومين مالباخته بكنند
آقای ... لطفا پاسخ دهید یکی از مدیران شما در شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران،مذنون اصلی این بحث است که پاپس کشیده و جوابگو نیست.شما پاسخگوی انتصاب این شخص معلوم الحال به عنوان یکی از معاونان خود باشید.فساد ایشان بر ضمه شما نیز هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
مضنون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
مذنون
مزنون
مضنون

* مظنون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
مضنون = غالیه که بر سر و ریش بمالند
مدنون = !!!!
مظنون = گمان‌برده‌شده, کسی‌که‌موردبدگمانی واقع شده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
مظنون
ذمه
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
ناشناس عزیز 1:34 حداقل اصلاح می کنی درست بگو مظنون از ظن و شک درسته نه مضنون از ضن که نمی دونم چه معنی داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
جفتتون اشتباه نوشتید
مجید دلبندم
مظنون
نمیدونم چراباوجوداین همه کسانی که درشرکتهای تعاونی مسکن مختلف دربعضی نهادهاوادارات گرفتارند،تابناک فقط مواردخاصی روپیگیری میکنه.دلیلش چیه
مسولان دولتمردان قوه محترم قضاییه به داد هزاران نفر انسان مالباخته که باهزارامید وارزو سرمایه ی عمرتلاش وزحمتشونو به دست یک عده ادم از خدا بی خبر دادن به امید ی سقف بالای سر زن وبچه شون لطفا برسید عاجزانه ازشماتقاضا میکنیم
زبان حال بسیاری از مالباختگان رنج کشیده امیدمان به مسولین مملکتی رییس جمهور ریاست مجلس ریاست قوه قضاییه ووزرای محترم میباشد9/10/1393
من نیز با شراکت یکی از دوستان جزء مالباختگان پروژه 1100 واحدی هستیم، امیدوارم مسئولین امر برای رضای خدا برای حل این مشکل اقدام کنند.
متاسفانه هيچ ارگاني مسوول پاسخگويي و هيچ قوه اي آماده بازپس گرفتن حق افراد نيست
اميدوارم صداي من به گوش مسلماني برسد و براي خدا كمكي به ما بكند من يك سال پيش جهت خريد اقساطي به بنگاه أب پيكر نماينده شركت شيده در پرند مراجعه كرده و يك واحد ١٣٤ متري خريد نمودم در ميدان پرند تابلو بزرگي تبليغ شركت هواپيمايي را ميكرد و تا برج مرداد امسال من يكصد هفتاد وپنج ميليون پرداخت كردم ولي هنوز گود بلوك را هم بر نداشتند به نظر شما انصاف است و در اين ميان بيست ميليون پورسانت أب پيكر بوده و اين شخص ادعا داشته كه خريد را اسفند نود و يك انجام داده و ارديبهشت نود ودو فروخته و تمام اشخاصي كه من با انها اشنا شدم اين ارقام را پورسانت دادند و شركت با وجودي كه هيچ گونه فعاليتي انجام نداده حاضر به برگرداندن پول نيست و هيچ نهادي پاسخگو نيست و با وجود قرارداد كاملا يكطرفه كه شركت نوشته قانون نيز حق را به من نميدهد
نمیدانیم چرا کسانی مثل آقای ... اکنون هیچ پاسخی به اعضا نمیدهند و جناب ...محترم تهران این آقا را به عنوان یکی از مدیران خود بر میگزیند!
چه کسی پاسخگوی این فاجعه است؟
آیا از اعتماد مردم به یک سازمان دولتی باید سو استفاده شود؟
با سلام بنده یک واحد از پروژه ۴۰۰۰واحدی خرید کردم که اکنون بعد از گذشت چند سال متوجه شدم که سرم کلاه رفته. مسولین محترم به دادمان برسید.
با سلام وتشکر از سایت تابناک که این موضوع مهم را بگوش. مسولین رسانده ومیرساند بندهاز طرف خود وسایر همدردان کمال تشکر دارم
با عرض سلام وارادت خدمت مسئولين محترم روزنامه تابناك ، ازشما تقاضامندم صداي مظلومانه كليه اعضا مالباخته كه اكثرا از كارمندان زحمتكش سازمان هواپيمايي از پروژه ١١٠٠. ٤٠٠٠ واحدي در شهرك جديد پرند عضو مي باشند كه توسط عدهاي اذ خدا بي خبر ومال اندوز كه هدايتگر اين پروژه بودند زخم خورده كه شايد صدايمان به گوش مسئولين برسد . با احترام
با تشکر از سایت تابناک که درد دل ما را نوشتید.
من اندوخته سالها تلاش و زحمت خود و همسرم را در جهت پرداخت مبالغ اولیه و اقساط این پروژه صرف نموده ام با عنایت به اینکه در ابتدا متصور نبودم که چنین مسائلی در این تعاونی (که از خوش نامی صنعت حمل و نقل هوایی بهره می‌برد) بروز نماید. امیدوارم که بنیانگذاران تعاونی و مسئولین نه با حرف بلکه با عمل شایسته خود هر چه سریعتر در جهت حل مشکلات مطروحه اقدام نمایند.
فمن یعمل مثقال ذره خیراً یره و من یعمل مثقال ذره شراً یره
``` دلنامه``
روزی که وارد صنعت حمل و نقل شدم ( دانشکده تکنولوژی هواپیمایی کشوری) به چه امیدها و آمالی کسب علم کردم تا بتوانم در آینده در خدمت صنعت خطیر،حساس و البته کاراآمد حمل و نقل هوایی باشم
شاید عبارت Aviation را در ابتدای راه معنی نمی کردم اما کم کم و آهست آهسته به اهمیت و حساس بودن این واژه پی بردم
همه متخصصین صنعت حمل و نقل هوایی( البته همه اعضا عزیز که خارج از صنعت هم هستند) انسانهای شریف قانع و با دانش بالایی هستند
چه روزها از دیدن خانواده محروم شدیم تا با ماموریت بتواتیم اندوخته ای پس انداز کنیم
جه حسرتهایی به دل خود وخانواده گذاشتیم تا بتواتیم مبالغی که هئیت پنج نفری واگذاری پرند و بعد با نام دیگر شیده اعلام نمودند واریز کنیم.
چه امیدهایی وآرزوهایی به همسر و فرزندانمان دادیم
چه روزه هایی در گوشه ذهنمان خانه مان را به تصویر می. کشیدبم
چه وعده های سرخرمن، آقای ... و در مرحله بعد آقای.... به ما دادی!
غافل از اینکه همه آنها خط فرضی بود که پایه های امیدمان برآن قرار داشت
صنعت حمل ونقل هوایی که متاسفانه در شان کارمندانش نه حقوق می دهد نه شخصیت، این بار هم با این عملش توهینی به شعورمان کرد( دوستان جسارتم رامی بخشید)
مسئولین صنعت حمل و نقل هوایی در راس آن سازمان هواپیمایی کشوری که خود از بنیانگذار این تعاونی بود بازهم همانند کردارهای سابقش ،پا پس کشید و نه تنها از کارمندان خدوم خودش دفاعی نکرد حتی واکنشی هم نشان نداد این واقعا برایم درد آور است و باعث شرم بنده در خانواده ام
خدایا خود گفتی آه مظلوم ویرانگر است
پس خودت یاری کن ای یاری رسان
ازسایت وزین تابناک واقعا ممنونم
درود بر سایت وزین تابناک منم از باز نشستگان هواپیمایی هستم چطور باید حاصل دسترنج کشیک شب هایی رو تا خود صبح کار کردیم چند تا مفت خور بالا بکشند و کسی هم بداد ما نرسه .امیدواریم مسولین باین قضیه توجه ای بکنند
باتشكرازسايت وزين تابناك
من وهمكارانم (پليس ،امنيت سپاه ،حراست ،خلبانان ،مهندسان پرواز،مهمانداران ،،كارشناسان فني و عملياتي و...)كه درقسمت هاي مهم وحساس صنعت هوايي انجام وظيفه ميكنندنگرانندكه سرمايه يك عمر خودوخانواده رابه دست مديران ارشد هواپيمايي كشوري سپرده اندوالان هيچ يك پاسخگونمي باشد،به راستي هدف ازتضعيف اين قشر زحمت كش چيست واين مديران نالايق حاضرندچندهزارنفرازكارمندان شريف بي خانمان شوندتاكيسه هايشان پرشود؟...
من از مالياختگان هستم ١٧٥ ميليون پول بي زبون دادم به اين كلاهبرداران هنوز گود بلوكي كه واحد من در ان است بر نداشتند ٢٤٠٠ نفر مثل من پول دادند كه نميدانم با اينهمه پول چه كردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
سلام ، واقعاً 175 تا برای منزلی در پرند دادید؟!!!!! خوب تو همین تهران خودمون می تونستید با این مبلغ یه خونه آماده کوچکتر بخرید
آی مردم به هیچ کس در زندگی اعتماد نکنید و خونه آماده که سند ندارد هم نخرید ، حتماً پولتون رو جایی سرمایه گذاری کنید که فرداش اگر خواستید پولتون تو جیبتون باشه نه دنبال پولتون التماس کنید .
سهیل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
پورشه و مازرانی خریدن ویلا ساختن و... خدا صبر بده
سلام چرا حتی یک نفر از مالباختگان مبلغ واریزی به حساب تعاونی مسکنرا درطول 7و یا10سال گذشته درج نمی نمایند .
خدایا خودت کمک کن حقمونو بگیریم ...
متأسف شدم بنده در اينجا واحدي ندارم ولي انشالا كه مسؤولين دلسوز ومؤمن پيگيري نمايند
مبلغ كه ده سال پيش پرداخت شده به اندازه پول يك واحد در ان زمان بوده مثل وأم ٢٠ ميليا ردي كه شركت گرفته حالا شده ٥٢ ميليارد كساني كه ١٠ سال پيش پول دادند به قيمت روز پول دادند
تعداد واریزیها اونقدر زیاده که اگه لازم بشه درج مینمایند که ترکش اون افرادی مثل آقای ... ودکتر ... رو به زیر میکشه.
ما همه به اعتبار سازمان هواپیمایی وارد این پروژه شدیم وزیران راه و مسکن قدیم و جدید و دیگر مسولین سازمان هواپیمایی باید پیگیر و جوابگوی این گرفتاری باشند
با سلام و درود فراوان به مسولين سايت تابناك كارمند رسمي شركت هواپيمايي هستم كه در بدترين زمان شب وروز با هواپيماي فرسوده پرواز كردم و تمام توان و تلاش دوره جواني ام خدمت به مردم و كشور عزيزم بوده و اندك سرمايه اي جمع كردم و در سال ٨٧از طريق هواپيمايي كشوري اعلام شد به كاركنان هواپيمايي اپارتمان پيش فروش ميشه خدا مي داند چطوري چك ها رو پاس كردم و نگذاشتم يك روز تاخير بخورد اميد داشتم خانه اي به من ميدهند كه سر پناه زندگي ام شود متاسفانه خانه كه ندادند هيچ با وعده هاي دروغين زمان هم خريدند تو رو بخدا كمكمان كنيد پول ما خوردن نداره اين پول با سختي به دست امد اين پول سرمايه زندگي ماست هيچ مسولي پاسخگو نيست چرا با زندگي مردم به همين راحتي بازي ميكنند پولمان را خوردند و بردند و...دزدهاي از خدا بيخبر
شايسته سازمان هواپيمايي كشور نيست كه از مسئوليت در قبال كاركنانش شانه خالي كنه و پشت كارمندان زحمت كشش را اينگونه خالي كنه.
با سلام از سایت خبری وزین تابناک متشکرم از اینکه زبان گویای ما در بیان مشکلاتمان هستید احساس دین می نمایم و دستان شما را میبوسم خیلی شیوا بیان نمودید انشاا... نمایندگانمحترم مجلس شورای اسلامی با سوال از وزیر محترم راه و شهر سازی و با تحت فشار قرار دادن سازمان هواپیمایی و شرکت فرودگاههای کشور به 5000هزار نفر ازمالباختگان صنعت حمل و نقل جواب قانع کننده ای را ارائهد هند و مسببین اخلال کنندگان و سو, استفاده گنندگان را وادار بهشفافسازی عملکرد مالی نمایند
...
چرا مسوولين ، متخلفين را از حاشيه امن بيرون نمي كشند ؟
باتشکر ازمسئولین تابناک خدا قوت.ازاین که دردو مشکلات ما مال باختگان را انعکاس دادین ممنون ومتشکرم .وامیدوارم با این عمل خدا پسندانه شما مسئولان ومسببین حاضر به پاسخگویی باشن.وبرای ... متاسفم جون یکی از مقصرین صددرصد (مدیر سابق پروژه)در ...مشغول بکار هستش وما با دیدن کلیپ تبلیغاتی ایشان فریب خوردیم .خدا را شاکرم که عدالت پابرجاست. تشکرفراوان
در مورد زمین های تعاونی مسکن فاز ۵ هشتگرد هم گزارش تهیه کنید با تشکر
تکلیف من چییه کسی میتونه کمک کنه؟ من یک عمرییه که در شرکت فرودگاهها کار میکنم و در این مدت صادقانه و متعهدانه کار کردم. با توجه به عنوان شغلیم که نظارت فنی هستش، مجال زیادی برای سوء استفاده و فرصت طلبی به صورت اخذ رشوه، رانت و ... برایم وجود داشته ولی تاکنون به دلیل اعتقادات شرعی و تعهد به کسب پول حلال وارد این مسایل نشدم و به سازمان خیانت نکردم. اما در قبال اون سازمان به ما خیانت کرده و حق مارو پایمال و در حدود 100 میلیون تومان ضرر کردم. ....
معلوم نیست تو وزارت راه و شهر سازی گوش شنوایی هست .بابا ما به اعتبار سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاههای کشور که زیر مجموعه وزارت راه و شهر سازین تو این پروژه شیده سرمایه گذاری کردیم .پس چرا اینقدر بی مسولیت هستید آخه ...
salam, midonam baz ham sansor mikonid...!!! Doostane aziz, aghayoon ba on pool ha toye Elaheyeh va Farmaneyeh borj sakhtand, bayad befrooshan ta betoonan in projeh ra tamam konan ya nah? yeh kam (20-30) sal sabr konid dorost misheh, adam keh nabayad in hameh kam hoseleh bashe. Baraye Hamin Bad az Tasisse Sherkate Forodgah haye Keshvar Estefa dadam, Bonyan gozar va eydeh pardazesh ham boodam va tanha kasi boodam keh dar keshvar froodgah sazi balad bood, vali kar kardan ba yek edeh...! na momken bood, ma raftim ja baraye doostan baz besheh, on shod forodgahe Imam Khomeyni ... inam shod ta'avoni keh baz ham eydeh pardazesh haghir boodam, va agar midonestam yeh rooz injori mishe, lal mishodam va hich chizi yade yeh mosht adame az khoda bi khabar nemidadam.
با سلام و با تشکر از سایت تابناک ,النگوی دخترم و طلاهای خودم را برای سرمایه گذاری در تعاونی مسکن هیئت واگذازی زمین و مسکن فروختم چندین سال شبانه روزی کار کردم تا چکهای خرید مسکن را پاس کنم قرار بود در نیمه اول سال نود و دو واحد ما تکمیل گردد در هر بار مراجعه میگفتند بخاطر تاخیرات برایتان جریمه میپردازیم و جریمه را بصورت لوازم خانه اجاق گاز ویخچال و مبلمان منرل میپردازیم .نگو که اینها همه وعده های الکی بوده برای گرفتن زمان بوده ا است.
اتفاقآ تابناک خیلی هم در این زمینه کم لطف است زیرا از سال ۱۳۸۰ شرکت ... ۲۰۰۰ اپارتمان را به ۷۳۰۰ انسان بد بخت فروخته و کسی جوابگو نیست مردم دنبال دادگاه و هنوز هیچی شنیدهام اقای ...فروشنده .... بوده شاید مشکل تابناک این باشد امیدوارم مسؤلی جوابگو پیدا شود
با سلام من هم از مالباختگان پروژه 4000 واحدی پرند که به ارم و عنوان هواپیمایی کشوری جمهوری اسلامی ایران اعتماد کردم و حقمو خوردن و از سال 87 تا کنون هیچ اقدامی صورت نگرفته و الان هم هیچکس پاسخگو نیست و کسی هم که مسوول خیلی راحت میگه فکر کنید منم یه ب.ز هستم ...
هيج نگران نباشيد شايد مثل ما كه از مالباختگان انبوه سازان شفق هستيم بعد از ده سا ل با حكم دادگاه پولتان با تورم رويايى بانك مركزى محاسبه و مسترد خواهد شد
باز هم کلاه برداری و باز هم یک دو حرفی .اینبار کدام ب.ز دیگر ..و این سریال ادامه دارد....
با سلام خدمت خوانندگان این متن.از مسولين محترم سازمان هواپیمایی و یا هر ارگانی که میتواند به ما مالباختگان کمکی کند استدعا ی عاجزانه دارم که در اسرع وقت پیگیری نمایند.
تابناک جان حالا که بنا دارید حد اقل به نوعی داد مظلوم را برسانید بد نیست مطلبی هم درمورد برجهای ...که بانی ان شرکت .... است بنویسید که دوستان ما را به خاک سیاه نشانده است .تمام هستی و نیستی خود را فروخته اند و به اعتبار اینکه تعاونی یک وزارت خانه است در سال 1381 بعله 12 سال قبل به انها داده اند به امید خانه دار شدن که تا به امروز همه در حد حرف بوده است و شرکت نه تنها جواب گو نیستند بلکه از موضع قدرت هم صحبت می کنند و مردم بد بخت بی پناه هم به دنبال انها .خدا یا انها که کاخشان را با پایمال کردن حق کوخ نشینان بنا می کنند در این دنیا هم رسوا کن .به امید ظهور اقا
من یکی از پدر و مادرم که متولد دهه 20 هستند عمرا نمی گذرم.خودشون میدونن برای چی.خلاص.
با عرض ادب و احترام. بنده از کارکنان مراقبت پرواز هستم. تمامی واریزی مبالغ به حساب مشترکی بوده که آقایان.... بودند که الان مدیر کل ....شهر تهران به عنوان معاون.....مشغول است. از سایت وزین تابناک درخواست داریم این قضیه را پیگیری نماید. زیرا.... با ایجاد ترس و وحشت مانع پیگیری قضایی موضوع می شوند. و پرسنل را به اخراج تهدید می کنند خدا قوت
باسلام و تشکر از سایت وزین تایناک که به انعکاس این ظلم و دزدی وقیحانه از عده ای کارمند رسمی دولت توسط سازمان متبوعشان پرداخته به عنوان یک کنترلر ترافیک هوایی به نمایندگی از سایر دوستان و همکارن ضمن تایید صحت مقاله فوق بدینوسیله نسبت به بازیچه قرار گرفتن امنیت هزاران پرواز از طریق ایجاد مشکلات عدیده اقتصادی و روانی برای صدها خلبان،کنترلر ترافیک هوایی،الکترونیک هواپیمایی و... هشدار میدهم
باسلام
امیدوارم مسئولین مربوطه محترم مشکل این مجموعه, که من هم یک فردی هستم که به صورت ازاد ازیکی از پرسنل هواپیمایی ملک خریداری کردم برسید.چرا ماباید تاوان مال مردم خورها رو باتوجه به این تورم بدهیم واقایان هم عین خیالشان نباشد.خواهشمنداست حق ما را برگردانید.دست حق یارتان
باسلام ضمن تشکر و قدردانی از دوستان عزیز در سایت وزین تابناک بعرضتان میرسانم اینجانب هم متل دیگر دوستان عضو این تعاونی و پروزه 1100 واحدی هستم که متاسفانه در سال91 با تبلیغات محیطی میدان اصلی پرند از املاک از خدا بیخبر اب پیکر بی همه چیز به مبلغ 200 میلیون یک ملک با فریب و مکر و حیله از ایشان خریدم چون این املاک با هماهنگی مدیر فروش تعاونی اقای ... و با اعلام تنها نماینده رسمی فروش این املاک سر من و دیگر دوستان را کلاه گزاشت و هر دو باهم پول هنگفتی را جدای پولی که دوستان تعاونی خوردند از ما گرفتند و خوردند که انشا ا.. از گلوی خودشون و خانواده شان پایین نره و متل یک غده سر گلوشون را بگیره چون این پول واقعا سالها تلاش و کار خودم و همسرم بود که متاسفانه .... الان هم مستاجربم خدا ازشون نگزره انشا ا... بازم ممنونم کهصدای ما را منتشر کردید شاید توسط وزیر محترم و مسولین گوش شنوایی پیدا بشه که متاسفانه وزیر و هیچکدام از مسولین تاکنون هیچگونه عکس العملی نسان ندادند ممنونم
با سلام من هم از مالباختگان پروژه 4000 واحدی پرند هستم.
که به ارم و عنوان هواپیمایی اعتماد کردم و از سال 90 هیچ اقدامی صورت نگرفته و الان هم هیچکس پاسخگو نیست
با تشكر از سايت تابناك .واقعاً مسئولي پيدا ميشه كه اين درد و دلها را گوش كنه.......
با سلام از مسئولین درخواست دارم رسیدگی کنند چون این آقایان با منتسب کردن خود به مسئولین فرودگاه های کشور آبروی نظام رو می برند .و غیر از این یک ظلم آشکار هستش به یک قشر زحمت کش جامعه .با تشکر از تابناک که منعکس کننده اینگونه اخبار می باشد.
خدا به شما صبر بده ...
با تشکر از سایت تابناک بابت انتشار مطلب.با اتحادی که بین خریداران واحدها بوجود آمده است مطمئنا اگر مسئولین شیده چاره ای نیندیشند همه گزینه ها روی میز بررسی و اجرایی خواهد شد.
با سلام من هم کارمند یکی از پیمانکاران آن شرکت پروژه مشهد بودم که به تعهدات خود عمل نکرد و منجر به ورشکستگی آن پیمانکار شد وتمام کارکنان آن بیکار شدن
بخور بخور چه خوبه.
با تشكر از سايت تابناك
صد رحمت به بابك زنجاني و خاوري و امثال آن
من از کارمدان این شرکت هستم که اومدم بیرون از این شرکت.
18 ماه حقوق ندادن و 15 ماه بیمه رد نکردن.
کله نظرات درسته....
سلام،آیا کسی هست که یاری کند؟؟یاری کننده ای هست؟؟مسوولیتی از شرکت هواپیمایی که حالا به ظلم تبدیل شده است؟؟
تشکر که دردنامه و رنجنامه ما را چاپ کردید . ای کاش کسی از مسئولین بخوانند و اهمبت بدهند لااقل یک نفر از مسئولین دلشان به رحم بیاید و به داد ما برسد . نمیدانیم چه بر سر ما میاید ولی این را میدانم که همین الان که مینویسم قلبم از درد میسوزد که دار و ندار از دست رفت زندگیم نابود شد و شرمنده خانواده هستم چه آرزوها که فرزندم از خانه خیالی شیده داشت . هر وقت فکر میکنم دنیا بر سرم آوار میگردد
ای کاش مسئولین کمی از دردم را میفهمیدند و لااقل آرزوهای دخترکم را برآورذه میکردند . ای کاش اعتماد رنگ و بوی دیگری داشت .
مسئولین محترم خواهشمندم رنج ما را بفهمید وفقط همین
باسلام ، با هزار بدبختی و قرض و قوله دست رنج ۲سال کار و تلاش مونو واسه خرید خانه به این شرکت هوایی شیده اعتماد کرده و پرداخت کردیم حالا ۲سال است زمان میگذرد ولی خبری از ساخت و ساز نیست .فقط وعده وعیدهای دروغین تحویل اعضا میدن . از غصه دارم داغون میشم تو را به خدا هرکی این رنجنامه رو میخونه اگر در توانش هست یه قدمی برداره یا به گوش مقامات برسونه اجرکم عندالله .
آقایان مسئول
بزرگواران دولت
متصدیان محترم دستگاه قضایی کشور
سهل انگاری در یازیچه قرار گرفتن امنیت روحی و روانی هزاران نفر از پرسنل صنعت حمل و نقل هوایی کشور می تواند موجد فجایع جبران ناپذیری بشود.
لطفا علاج واقعه را قبل از وقوع بفرمایید...
خواهش می کنیم ....
خواهشاً موضوع پیگیری گردد و به همین گزارش ختم نگردد بنده هم جزء کسانی هستم که در فاز 3 (1100 واحدی ) سرمایه گذاری کرده ام و صرفاً به اطمینان اینکه دارم قراردادی با شرکت فرودگاهها و سازمان هواپیمایی کشوری می بندم . در حال حاضر هم بانک ... در شرف تصرف این پروژه می باشد
درود بر تابناک
حرف دل مارو زدید. ما که فریب لوگوی سازمان هواپیمایی کشوری را خوردیم و عده ای سودجوی از خدا بی خبر کلاه سرمان گذاشتند. جالب اینجاست که این سازمان در قبال خیانت به پرسنل خودش هم پاسخ گوی هیچ کس نیست
ممنون که صدای مارو به گوش جامعه رسوندید
من هم بنوبه خود از سايت تابناك بدليل پيام رساني درد دل هزاران مالباخته كاركنان صنعت هوائي كشور تشكر ميكنم و اميدوارم اين مسئله زنگ خطري باشد براي مسئولين كشور كه چه مي گذرد . ترا بخدا چاره اي بينديشيد تا حقي ضايع نشود.انشاا.....
سلام من یکی از مال باختگان پروژه 4000 واحدی هستم که با توجه به تبلیغات مدیرکل وقت فرودگاه امام خمینی همه سرمایه زندگی را در این پروژه به امید خانه دار شدن ریختم ; حالا بعد از گذشت چند سال بلوک 29A در مرحله فونداسیون رها شده و هیچکس پاسخگو نیست ; آقای ... که اکنون به جایی رسیده ....
بنده به عنوان خریدار آزاد در این پروژه هستم. و تنها و تنها به دلیل اینکه این پروژه مربوط به سازمان هواپیمایی کشوری بود سرمایه و دار و ندارم را در این پروژه گذاشتم. سرمایه چندین سال کار خود و همسرم در این پروژه نابود شد. و شکل زندگیم به کلی تغییر مسیر داد.
سلام اگر جلوي اين كلاهبرداريها گرفته نشود هر روز هر كس به خودش اجازه ميدهد سر عده اي بي خبر را شيره بمالد لطفا پيگيري كنيد قبل از اينكه اگر كسي رفت خواستگاري گفتند. داماد چه كارست بگويند بگويند كلاهبرداري كرده مباركه كسي هم كه كاري بهشون نداره بريد ماه عسل خوش بگذره ...
با سپاس و آرزوی موفقیت برای دست اندرکارانی که برای گرفتن حق مالباخته صنعت هوانوردی کشور تلاش مینمایند از مسولین محترم کشور با توجه به حساسیتهای روحی و روانی در این صنعت خواهشمند است به کمک این قشر حساس جامعه آمده و در احقاق حقوق از دست رفته شان آنها را یاری نمایند.
به نام خدا


باسلام و تشکر که به انعکاس يك ظلم بزرگ و كم سابقه نسبت به عده ای کارمند رسمی دولت توسط سازمان هواپيمايي پرداخته به عنوان یك استاد خلبان هواپيمايي به نمایندگی از سایر دوستان و همکارن ضمن تایید صحت مقاله فوق بدینوسیله نسبت به بازیچه قرار گرفتن امنیت هزاران پرواز از طریق ایجاد مشکلات عدیده اقتصادی و روانی برای صدها خلبان،کنترلر ترافیک هوایی،الکترونیک هواپیمایی و... هشدار میدهم ومتأسفانه مديران هواپيمايي كشوري و وزارت راه هيچ توجهي به اين موضوع ندارند.
یادم نمیره 7سال پیش وقتی آخرین چک تعاونی مسکن هیات 5نفره شرکت فرودگاهها رو پاس می کردم پول کم آوردم مجبور شدم گوشواره دخترم را از گوشش در بیارم وبفروشم دخترم کلی گریه کرد گفت بابا تو رو خدا نفروش من این گوشواره ها رو خیلی دوست دارم گفتم دخترم با پولهای این گوشواره چک خونمون رو پاس می کنم انشاالله به زودی صاحب خونه میشیم .
چند شب پیش دخترم میگه باباهمه همکلاسیهام خونه دارند فقط ما مستاجریم 7سال پیش گوشواره هام رو در اوردی فروختی گفتی برات خونه می خرم پس کو ؟؟؟؟؟؟؟؟
هیچ جوابی براش نداشتم .
ب اسلام خدا ازشون نگذره همه پس انداز چهل سال زحمت منو براحتی بالا کشیدن و تازه پست و مقام بالاتر هم گرفتن جوابگو هم نیستند بهر حال ممنون از اصحاب رسانه با شرافتی که حرف دل دو
هزار خانواده را بیان نمودند اجرتان با خدا
خریدار آزاد این پروژه هستم که کلاهی بس گشادتر از کارکنان شاغل در هواپیمایی، از طرف شرکت تعاونی حمل و نقل هوایی شیده و دفتر املاک وابسته به آن آقایان ..... بر سر من رفته که زندگی خود و خانواده ام را دچار بحران جدی کرده. کسی هست که داد این همه مال باخته را بگیرد ؟؟؟؟
واقعا معلوم نیست تا چه زمانی باید شاهد چنین مشکلاتی باشیم؟ جالب اینجاست که اونهایی که الان باید پاسخگوی بی کفایتی و کلاهبرداریشون باشن خیلی آرام و بی دغدغه همچنان در سمتهای کذایی خودشون به کشیدن نقشه های جدید برای خالی کردن جیب یه عده آدم بدبخت دیگه فکر میکنن. چون قرار نیست بابت دزدی هاشون به هیچ مسئولی پاسخگو باشن
یلام
ممنون که به این مسائل میپردازید
تو رو خدا یه گزارش هم از پروژه ...تهیه کنید. داره یه همچین بلایی سر ما هم میاد. حدود 20 ماه گذشته اما هیچ گود برداری نشده مسئولینش هم اصلا جوابگو نیستن.. ما هم دانشجوییم و با هزار امید و قرض تونستیم پول پرداخت کنیم
اونوقت میرن با استفاده از خبرنگارای اجاره ای تو بعضی از خبرگزاریها از پروژه شون تعریف میکنن و سر مردم بیشتری کلاه میگذارن
خواهشا یه گزارش از این پروژه هم تهیه کنید
با سلام ضمن تشکر از چاپ این مطلب از جناب آقای ... که خود از خلبانان خوب می باشد و با شرایط حساس کار در هواپیمایی آشنایی دارد عاجزانه در خواست دارم با آقای .... که این کلاهبرداری بزرگ را انجام داده و اکنون از معاونان ایشان می باشد برخورد جدی نموده و ایشان را وادار به پاسخگویی نماید بنده این را بهترین راه حل برای رسیدن پرسنل به حقوق خود می دانم.
يس مجريان قانون كجا هستند بايد حق اين مردم از اين كلاه برداران بكيرند تاديكر كسي جرءت نكند از اين اعمال خلاف قانون انجام دهد.تابناك عزيز لطفا اينا جاي كنيد نه خودتون بخوانيد و بر ريش ما بخنديد.
با سلام
يك مال باخته كه تنها اميدم به اين پروژه بود. هر انچه كه داشتم، پرداخت نمودم
اميدوارم كه واقعا مسئولين به اين مسئله رسيدگي كنند.
من هم یکی از واحدهای پروژه 4000 واحدی را پیش خرید کرده بودم و تمام چکها را به موقع پرداخت کردم. این پروژه به افرادی که جزء کارکنان هواپیمایی نبودند هم به صورت آزاد فروخته شد و من یکی از آنها هستم. متاسفم که تمام پس انداز سالها کار را در این پروژه گذاشتم و هنوز هم در حال پرداخت اقساطی هستم به این خاطر پرداخت چکها وام گرفته بودم.
با تشکر از سایت وزین تابناک که حرف دل همه رو با زبانی ساده گویا کرد.تنها دلیل منطقی که توی این پروژه سرمایه گذاری کردم اسم و آرم هواپیمایی کشوری بود اینم شگرد خاصيه که پول مردم رو بکشن. بالا ..فقط میخوام بدونم فرق این شرکت شیده با شرکتهای هرمی چیه. !!!!!!!!!!!!????????چراهيچ مسئولی از این آقایون کلاهبردار توضیحی نمیخواد...
باسلام و تشکر از سایت وزین اینجانب از مالباختگان پروژ 4000 واحدی هستم که مبلغ 120000000 میلیون تومان پول پرداخت کردم ولی تا کنون هیچ اقدامی صورت نگرفته والان هم هیچکس پاسخ گو نیست لطفا مدیران شرکت هواپیمای پاسخگو باشند
ب با سلام -ه همت مردم و مسئولین مثل زمان جنگ باید یه دادگاه صحرایی برای باعث و بانی این اعمال بر پا کنند.
باسلام دوستان تشکر میکنم از سایت تابناک به خاطر انعکاس درد ودل ما اعضا که چندین ساله تمام سرمایه زنگیمونو دادیم و خونه خریدیم
ما که آزاد این پروژه را خریداری کردیم گول لگو وتبلیغات هواپیمایی رو خوردیم آی کاش تو این پروزه ثبت نام نمیکردم الان چندین ساله به خاطر بدقولی هآی انجام شده در تحویل واحد ها آواره شدم این ها شخصیت من روخورد کردند الان ناراحتی اعصاب گرفتم وکلی پقرص میخورم چرا کسی به داد ما نمیرسه این مدیران پروژه آقایان ...که الان .... کلی کلاهبردارید معلوم نیست چه کار میکنن تتو رو به خدا به درد ما برسید به خدا به درد ما
خقشان است . ادم عاقل پول بی زبان را دست دزد و ابله نمی دهد
پاسخ ها
نصیری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
ما مثل دوستان گرگ نیستیم تا دزدان رو بشناسیم ما نون صداقت و درستی خودمونو خوردیم.
فقط میگم خدایا ریشه این مفسدان و کلاهبردارن اقتصادی را خشک کن.آمین.
اول باید تشکر کنم از تابناک
اگه مسئولین به داد این پروژه نرسند و پروژه خدای ناکرده زمین بخوره قشر عظیمی از خانواده ی صنعت هوایی دچار مشکل میشه
حداقل آقایون هییت مدیره نکردن یه جلسه عمومی برگزار کنن بگن مشکل دارن، اصلا پروژه رو تحویل بدن به اعضا
آبرومون رفت بخدا
آخه چرا؟؟؟؟؟
چند سال پیش در یک پروژه سرمایه گذاری کردیم که واحد نمیداد بلکه سهام 33 متری میفروخت و وقتی کسی پول کامل 3 سهم 33 متری را میداد آنوقت میتوانست ادعای مالکیت یک واحد را بکند با هزار زحمت 2 سهم دیگر هم خریدم ولی وقتی واحد آماده شد هزینه پارکینگ و طبقه و سرویس و فضای سبز خودش به اندازه یک سهم شد
من از کارمندان این شرکت بودم ...
18 ماه حقوق ندادن...
1 سال بیمه پرداخت نکردن....
همه نوشته های بالا درست می باشد...
با این پولی که گرفتن جاهای دیگه سرمایه گذاری کردن...
تشكر از تابناك كلاه برداري ديگه از اين محرضتر نميشه،هيچ كس هم جوابگو نيست
هر چه بگندد نمكش مي زنند.واي به روزي كه بگندد نمك....ياد اين سخن مولي علي درباره تضييع حق افراد مي افتم آنهم نه درباره يك مسلمان بلكه درباره يك غير مسلمان.ايشان كه پدر و مادرمام فداي او فرزندان پاكشان باد فرمودند اگر در دورترين نقطه بلاد اسلامي و در سرحدات خلخالي از پاي يك زن يهودي در بياورند ،اگر مسلماني از اين غم دق كند و بميرد حق دارد.....خدايا به مسئولين خدوم اين مملكت عزت و سعادت عطا كن و ما را از شر هر چه منافق است نجات بده.
با سلام، حاصل ۵۰ سال رنج و زحمت همسرم و کارگریی در شهرستان را در پروژه ۴هزار واحدی ریختیم که در پیری آلاخون و خونه به دوش نشیم ، ولی مدیر عامل جناب ... و ... و عواملشان ، این رویا را برای ما کابوس کردند ، تا کی انتظار و وعده هی دروغین ۳سال یا ۹سال و...... چه کسی هست که به حمایت این دردمندان برسد .
آقای ...





آقای ...
آقای ...که فرد خاطی را در دستگاه خود مسئولیت داده اید


چشم امید هزاران خانواده به مسئولیت پذیری شماست
شما را به خدا قسم تدبیری کنید
اگر هنوز وجدان بیداری هست و انسانیت نمرده به فریاد ما برسید.
سلام
خواهشمنداست مال از دست رفته مارا به ما برگردانید.چندساله دیگه ماباید با این بدبختی اجاره خانه بدهیم درصورتی که پول یه خانه را چندساله پرداخت کرده ایم.خداوند خیر دنیا و عقبی به کسی بدهد که به فریاد مظلومی میرسد.خدایابه امیدتو
با سلام و تشکر از سایت تابناک به خاطر پوشش این خبر. چه درد ها کشیدیم تا توانستیم با اندک پس انداز خود که حاصل روز و شب کار مداوم و حرام کردن خیلی از حلالهای یک زندگی عادی بود یکی از واحدهای خیالی این پروژه را خریداری نمائیم. اما خیلی راحت کسانی که دستشان به ریسمان های محکم بند است حاصل دسترنجمان را خوردند و یک آب هم رویش. ای کسانی که داعیه عدالت محوری و حمایت از مستضعفان و مظلومان دارید لطفا کاری کنید و حق ما بندگان خدا را از ظالمان دیو صفت باز ستانید که اگر امروز از بنده خدا دستگیری کنید فردا خداوند متعال دست شما را خواهد گرفت.
یا حاضر و یا ناظر!
از وزیر محترم راه ،مشکن و شهرسازی تقاضا داریم تا مستقیما و سریعا دستور رسیدگی جدی و رفع مشکل را صادر نمایند.
آخه ما آقای...که اکنون معاون... هستند رو و دیگر اعضای هیئت واگذاری رو از کجامیشناختیم.جز اینکه میدونستیم آقای...مدیر کل فرودگاه ...هستند.ما نامه را در فرودگاه و با سربرگ شرکت فرودگاههای کشور و با هامش مدیر کل وقت که توصیه به خرید و مناسب بودن شرایط 4000 واحدی را داشتند اقدام به خرید نمودیم.
حتی فرمها را از فرودگاه محل کار خود تحویل گرفتیم و پس از واریز وجه و تکمیل مدارک آنها را هم به فرودگاه تحویل دادیم.
ما کلا با شرکت که زیر مجموعه وزارت راه است طرف حساب بودیم و اعتبار هیئت واگذاری از آنها بود چه برسد به شرکت شیده!!!
مرا به کار جهان هرگز التفات نبود
رخ تو در نظر من چنین خوشش آراست
حال نمیدانم اگر در یک شرکت دولتی و توسط مدیران ارشد همان مجموعه نیز چنین اتفاقی بیافتد و وزارت راه و نمایندگان محترم اقدامی نکنند چه ذهنیتی برای جامعه ایجاد خواهد شد!؟
آقای ...و سایر آقایان دست اندر کار این پروژه مطمئن باش این مملکت قانون داره و حتی یک ریال از پولهای ما را که نمیتونید بالا بکشید هیچ باید بابت تاخیرات ایجاد شده هم جریمه بپردازید. تازه ما هیچ کدوم شما رو هیچ وقت حلال نمیکنیم و تازه حساب کتاب اصلی ما باشه اون دنیا در محضر خداوند متعال. اونجا دیگه همین زمان رو هم نمیتونی واسه خودتون بخرید.
شرم و ننگ بر کسانی باد که از دسترنج دیگران برای خود کاخ میسازند و بیش از آن بر کسانی که چشم خود را میبندند و خود را به کوچه علی چپ میزنند. دوستان متضرر این پروژه مطمئن باشید که به حقوق خود خواهید رسید چون پول شما حلال است و پول حلال دیگران نمیتوان به حرامی خورد.
بسیار سپاس گزاریم که از درد ها و رنج های کارمندان مظلوم و فریب خورده توسط مدیران ارشد خود ، شرکت فرودگاهی کشور نوشتید ...

برای تان آرزوی توفیق داریم

کارمندی زحمت کش از فرودگاه امام خمینی ره
سپاس از سایت متعهد و مردمی تابناک
لعنت خدا بر کسانی که حق بندگان خدا را پایمال می کنند
چرا اسم نمی برید که همه کلاهبردارها رو بشناسند
انشاالله حرف دل عزیزانی که نبض مهمی از مملکت اسلامی دستشان است بگوش مسولان دلسوز مملکتی برسد .
باتشكر از برخورد مسئولانه تابناك با اين موضوع مردمي .ميخام بگم ديگه كارمون رسيده به جايي كه داد ميزنيم :
هل من ناصر ينصرني .مارا دريابيد بخاطر خدا.
درخواستمون از ریس قوه قضاییه جناب لاریجانی بزرگواراینه که اجازه بدنذ نمایند گان منتخب ما دادخواستی تنظیم کرذه و شعبه ای از دادگاه معرفی کنند که رسیدگی شود تا این قشر زجمتکش متحمل هزینه وکیل نگردند .این کار باعث می شود اینگونه کلاه برداری ها رشد نگردد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
آقا لطف کنید وقت آقایان را نگیرید درگیر هستند
من از مالباختگان پروژه ٤٠٠٠ واحدي هستم و اميدوارم يك نفر از مسولين اين مطالب را بخواند و بداد ما برسد و از اين ماهنامه له خاطر احساس مسوليت تسكر ميكنم
با تشكر از سايت تابناك
جناب آقاي... در پيشگاه خدا چطور مي توني جواب اين آه و ناله ها را بدي؟؟؟؟؟؟؟؟
باتشكر ازسايت تابناك
.مسئولين محترم به جهت حفظ آبروي خود واين مالباخته ها رسيدگي كنيد. اون دنيا را هم به ياد آوريد...
حرامشان باد دسترنج چندساله ما برای حرام خورانی که به وعده های خود هیچ اعتنایی نمی کنند...
تابناک جون! ممنونیم
... و....بدانند که با خوردن مال یک عده آدم زحمتکش و گرفتار در همین دنیا هم روی خوش نخواهد دید ...
مسولین ترخدا به داد ما برسین
سلام
از هر مقام معظمی واز هر ارگان خیری که میتونه به داد مابرسه خواهشمنداست این امر خیر را انجام بدهند تا ما به حق ازدست رفتمون برسیم.یاحق
تابناک قربون مرامت
اثبات کردی سخنگوی باوجدان مردم مظلوم و بی پناه هستی ...
چرا کار وقتی به مردم عادی می رسه کسی جوابگو نیست ؟
آقایان ،
ده سال انتظار برای ساختن حانه زمان کمی است؟ از خدا بترسید
خدا لعنتشون کنه
با سلام
از سردبير سايت وزين تابناك و نويسنده اين خبر تشكر فراوان ميكنم كه درد دل جمعي از متخصصان حمل و نقل هوايي را بگوش مسئولان ميرسانند چون مديران سازمان هواپيمايي كشوري و شركت فرودگاههاي كشور مثل اينكه كارهاي مهم تري دارند كه وقت نميكنند به مشكلات كاركنانشان رسيدگي كنند ... ولي ما كاركنان صنعت عظيم هوايي بر عهد خود با مردم عزيز استوار هستيم و با تمام سختي ها و مشكلات ناشي از تحريم ها و سيستمهاي فرسوده همچنان زمينه انجام پرواز ايمن را براي آنان فراهم ميكنيم تا شرمنده مردم نباشيم ... تابناك ممنون و سپاسگزار
با سلام و درود به سایت وزین تابناک و با تشکر از اینکه زبان حال ما شدید. من نیز یکی از اعضا این پروژه میباشم که با اعتماد به آرم شرکت و سازمانی که در آن مشغول به کار هستم قدم در این راه گذاشتم اما افسوس که با گذشت چندین سال سرمایه ای جز آه ندارم.
با تشکر از تابناک بنده از وزیر محترم راه و شهرسازی در خواست دارم به این موضوع ورود نماید. با توجه به اینکه هر دو موضوع مسکن و هواپیمایی از زیر مجموعه های آن وزارت خانه می باشد عاجزانه از وزیر محترم در خواست دارم با مدیران متخلف برخورد نماید
آقایان ... و ... ما حقمان را از حلقومتان بیرون میکشیم.
گناه ما چیه به سازمان هواپیمایی اعتماد کردیم؟
با تشکر از سایت تابناک امیدوارم که پایدار باشید
آقای ...اگر شما به جاهایی وصلی که دلت قرصه این رو بدون ما هم نمایندگانی داریم مثل شیر، که خودمان تا آخر قصه و زمینگیر کردن شما پشتشون هستیم، و مطمئن باش نه شما و نه مافیای شما کاری نمیتونه بکنه. ما حقمون رو از شما میگیریم. از شما گنده تراش تو این مملکت دستشون رو شده. یک وقت خیالات ورت نداره که میتونی با پولهای زحمت کشیده ما به جایی برسی. نه داداش همشون رو باید تا قرون آخر با جریمه هاش پس بدی. در ضمن یادت نره ما خدارو هم داریم ولی تو نداری.
در ضمن از وبسایت خبری تحلیلی تابناک هم تشکر میکنم.
سلام من از کارکنان فرودگاه امام ره هستم سال ۸۷ یکی از این واحدها را برای فامیلم ثبت نام کردم و کلی امید هم به ایشان دادم , الان روی دیدن ایشان و اعلام اتفاقی که افتاده را ندارم . اقایان مسؤول به داد ما برسید
با تشکر از سایت تابناک
ایا کسی هست که به داد ما برسه؟؟؟؟
با سلام
لطفا قوه قضاییه در پرونده ورود کند
خدایا خودت کمک کن حقمونو بگیریم . واقعا پس قانون کجاست که اینهمه بی قانونی و کلاهبرداری تو کشوره
باسلام وخسته نباشید به شما عزیزان که صدای خفته ما مالباختگان را به گوش مسولین بخصوص وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری که ما را به این روز انداخته میرسانید.
واقعا ممنون از زحمتکشان تابناک و همچنین نمایندگان عزیز که بانی این امر شدن
بفضل پروردگار و انشااله رسیدگی مسولین خصوصا وزرای مسکن و راه ، مالباختگان این پروژه ها به حقشون برسن
این سایت روزانه توسط بسیاری از مسئولین مملکت خوانده میشه عاجزانه ازهرکدامشان که میتونن قدمی در حل این مشکل بردارن خواهش میکنم به داد ما برسن. تاروزی که اطلاعی نداشتید مسول نبودید ولی الان که این خبر رو خوندید والله که مسئولید اگه کاری نکنید شکایتتان رو به صاحب این روز میبرم
با سلام من نیز یکی از مالباختگان این پروژه هستم چرا کسی به داد ما نمیرسه
سلام
اسمشون رو نام ببرید تا همه بشناسشون
لطفا پروژه مشهد رو هم به |روژه های نیمه کاره آقایان اضافه کنید.
به عنوان یکی از کارکنان صنعت هوایی کشور که در شغل مراقبت پرواز روزانه با صدها پرواز و هزاران مسافر درگیرم و نیاز به آرامش روحی وروانی جهت ارائه سرویس مراقبت پرواز به مردم شریف کشور رو دارم از همینجا اعلام میکنم که واقعا دیگه رمقی واسم نمونده حاصل ده سال جان کندن و شب تا صبح بیداری کشیدنم به دست بی کفایت آقایون بر فنا رفته. شما قضاوت کنید که با این ذهن مغشوش و درگیر دیگه چطور میشه کار کرد و ارائه سرویس نمود. اگه به فکر ما نیستید لااقل به فکر این مردم باشید که وقتی توی آسمونن بعد از خدا تمام امید وتکیه گاهشون به مراقبت پروازه.
خدا نکنه روزی برسه که این بازیچه قرار دادن روح و روان کارمندان صنعت هوایی کشور منجر به وقوع فاجعه ای هولناک بشه که دیگه اونوقت افسوس خوردن دردی دوا نمیکنه.
صنعت هوایی جاییه که ریز بینی ونکته سنجی تا جایی توش نفوذ کرده که خلبان وکمک خلبان نمیتونن از یک نوع غذا بخورن که مبدا اگه یکی مشکل داشت هر دو نفر از دور خارج بشن اونوقت ما به این سادگی همه چیز رو به بازی میگیریم.
ضمن عرض سلام و تشکر از سایت تابناک که درد و رنج ما کارکنان هواپیمایی را به گوش همگان رساندند من از پروژه 4000 واحدی خریدم همه دار وندار ما در این پروژه صرف شده تنها برای داشتن یک خانه و اگر از دست برود مجبوریم برویم در خیابان زندگی کنیم حالا مسئولین محترم دلتان می خواست خانواده شما جای ما باشند بعد از این همه زحمت در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران لطف کنید و پیگیری نمایید تا ما به حق خود برسیم وگرنه هواپیماهایتان یکی پس از دیگری در اثر ناراحتی روانی ایجاد شده سقوط خواهند کرد پس لطفا فکر اساسی برای این مسئله بکنید. متشکریم
سلام،بنده یکی از کارمندان فرودگاه امام هستم و در سال 87 در پروژه 4000 واحدي پرند ثبت نام نمودم ،و تا کنون همچنان از پیشرفت پروژه هیچ خبری نیست و فقط وعده های دروغین داده شده است.از مسئولین محترم عاجزانه درخواست میکنم نسبت به احقاق حق ما اقدام نمايند،چرا که علاوه بر خسارت مالی، صدمات روحی جبران ناپذیری به ما وارد گردیده است.
سلام واقعآ درد دل ما همین است آیا کسی هست که حرف ما را بشنود تا چند ساله دیگه ما باید چوب اعتمادمان را بخوریم آ یا خانه دار شدن ما باید همانند یک رویا برایمان بماند!!!!!!!!
رهرو آن نیست گهی تند و گهی خسته رود،
رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود
بنده يكي از كاركنان شيده مدت1/5 است هيچگونه حقوق و مزايايي دريافت نكرده ام و حتي حق بيمه اينجانب نيز پرداخت نشده علاوه بر آن خودم و 3 نفر از اعضاي خانواده ام نيز با پيش خريد كردن واحد در پروژه هاي 1100و 4000 واحدي به اصطلاح در اين پروژه ها سرمايه گذاري كرديم زندگي من به خاطر اين موضوع فلج شده است ......مديران اين شركت به هيچ كس رحم نكردهاند كارمندان ،‌پيمانكاران ،‌ فروشندگان مصالح و همه و همه بدون داشتن هيچ دادرسي درگير اين شركت هستند اگر مديران اين شركت ذره اي به خدا اعتقاد داشته اند اين همه ظلم به مردم نميكردند اميدوارم يكي از مسئولين مرتبط با خواندن رنجنامه مردم نسبت به رسيدگي و بهبود اين وضعيت اقدام عاجلي انجام دهند
متاسفانه عمق فاجعه خیلی خیلی زیاد است
مسوولین سریعا رسیدگی نمایند تا به بحران تبدیل نشود
لعنت خدا بر مال مردم خور
این پروژه باعث خیلی اتفاقات تلخ تو زندگی خیلی ها شده،جدایی ها،مرگ و میرهایی که بر اثر فشارهای روانی روی مالباختگان بود
توروخدا به مسئولان بگید رسیدگی کنن
...
اعضای هيئت مدیره : ... ، ... و ....
البته آقای .... هم که از مدیران ارشد هواپیمایی است از پشت پرده حمایت میکند.
مدیر مالی : .... ( ایشان در تمامی فساد مالی نقش مهمی ایفا میکند و بشدت تاًمین میشود از سوی ....)
مدیرعامل :....
.... بسیار باهوش و سیاستمدار است و خودش را خیلی نمایان نمیکند،ایشان از سادگی مردم سوً استفاده کرد و برای خودش و اطرافیان نزدیکش شرایط مالی خیلی خوب رقم زد.
اگر مسئولان رسیدگی نکنند ایشان فرار میکنند
سلام
از سردبیر محترم کمال تشکر را دارم
خدا شما را خیر دهد که رسالتی که بر دوشتان است را به نحو احسنت در حال انجام هستید
تمام این نظرات و دردو دلها را لطف کردید و شنیدید،از شما خواهش میکنم لطفی که در حق این ملت کردید را کامل کنید و به گوش مسئولان برسانید
مطمئن باشید دعای خیر ما پشت سرتان هست و امیدمان بعد از خدا به شماست
توروخدا نا امیدمان نکنید
یا علی
من کاره ای نیستم ولی آقای Mir که نظرشان را فینگلیش نوشته اند ظاهراً اطلاعات جالبی دارند و بد نیست که به این هموطنان کمک کنند! امیدوارم مشکل حل شود اگر چه این جور حوادث معمولا مصداق "دست ما کوتاه و خرما بر نخیل" می شود.
مدیرعامل:....
هیئت مدیره : ...، ...، ... ، ...
مدیرمالی : ...
مدیر پروژه پرند : ...
مدیر فروش : ...
فروشنده در پرند : ...
تمامی این آقایان در این کلاهبرداری بزرگ سهیم هستند
توروخدا پیگیری کنید و اینارو به سزای عملشون برسونید
اینا خیلی زندگی هارو از هم پاشیدند،خیلی هارو بیچاره کردند
خدا لعنتشون کنه
از مسئولان خواهش میکنم پیگیری کنند
اینا مارو بیچاره کردند
توروخدا سانسور نکنید و همهً نظرات رو بذارید
اینا مارو بیچاره کردن
خدا لعنتشون کنه
ما هم خدایی داریم اسیاب خدایی بدجور ضد حال به ظالم میزنه.
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات