بازدید 1713
در ادامه اردوی در دبی

تراکتورسازی مقابل الکویت شکست خورد

کد خبر: ۴۶۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۶ 10 January 2015
تیم تراکتورسازی تبریز که اردوی آمادگی خود در امارات را سپری می‌کند، در دیداری دوستانه مقابل نماینده کویت شکست خورد.

به گزارش سایت باشگاه تراکتورسازی، تیم تراکتورسازی تبریز که اردوی آمادگی خود در نیم فصل را در شهر دبی برپا کرده است ، امروز دومین دیدار تدارکاتی خود را مقابل تیم قدرتمند الکویت انجام داد و مقابل حریف خود تن به شکست داد.

تراکتورسازان همانند بازی گذشته در این دیدار نیز موقعیت های زیادی داشتند که یکی پس از دیگری از دست رفت و در تک موقعیت به دست آمده الکویتی ها توانستند یک خطر ایجاد کرده و در یک صحنه کاملا مشکوک یک پنالتی به دست آورند. تک گل الکویت در دقیقه 12 نیمه دوم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. دو صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه حریف اتفاق افتاد ولی داور اماراتی دیدار اعتقادی به خطا نداشت. تراکتورسازی در نیمه اول با ترکیبی از یاران جوان و با تجربه وارد زمین شده بود .

این دیدار میهمانان ویژه ای نیز داشت، دکتر فیاض سفیر ایران در کشور امارات و همچنین حشمت مهاجرانی سرمربی اسبق تیم ملی از میهمانان ویژه این دیدار بودند که از نزدیک بازی شاگردان رسول خطیبی را نظاره گر بودند . هوادارانی هم از شهر دبی برای تماشای این دیدار خود را به محل برگزاری بازی رسانده بودند و تیم تراکتورسازی را حمایت می کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار