ایران یک، امارات متحده عربی صفر؛

صدرنشینی با طعم هت‌تریک برابر کشورهای عربی+جدول مسابقات

تیم ملی کشورمان در سومین بازی مرحله گروهی نیز توانست به مدد گل دقیقه نود رضا قوچان‌نژاد، از سد تیم امارات بگذرد تا هم با ۹ امتیاز صدرنشین گروه شده و هم برابر هر سه تیم عربی گروه C پیروز شود. حریف تیم ملی کشورمان در یک چهارم نهایی بعد از بازی‌های فردای گروه D مشخص می‌شود.
کد خبر: ۴۶۸۰۳۰
|
۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲ 19 January 2015
|
91673 بازدید
|
ایران ـ امارات متحده عربی؛ نبرد برای صدرنشینیتیم ملی کشورمان هر سه بازی خود در مرحله گروهی جام ملت‌ها را با پیروزی پشت‌ سر گذاشت تا با به دست آوردن بیشترین ‌‌امتیاز ممکن و صدرنشینی در گروه C به مرحله یک‌چهارم نهایی برود. ایران و امارات که هر دو پیش از این بازی، صعود خود را به مرحله بعدی ‌مسجل کرده بودند، در این بازی تنها برای تعیین سرگروه به میدان رفتند؛ دیداری که بعد از یک نود دقیقه کند و کسل کننده با گل رضا قوچان نژاد به یک برد دیگر برای ایران بدل شد.

 به گزارش «تابناک»، شرایط بازی امروز به گونه‌ای بود که کارلوس کی‌روش تصمیم گرفت، به تعدادی از بازیکنان اصلی خود استراحت بدهد و برای همین در ترکیب اصلی تیم ملی در این بازی، دیگر خبری از اشکان دژاگه، رضا قوچان‌نژاد، ووریا غفوری و احسان حاج‌صفی نبود. نکته مهم ترکیب اولیه تیم ملی، استفاده از زوج جوان جهانبخش و آزمون در نوک پیکان تیم ملی بود؛ زوجی که تنها شصت دقیقه فرصت بازی در کنار هم را داشتند و هرچند گلی به ثمر نرساندند، گاه همکاری‌های خوبی با هم ‌به نمایش گذاشتند و با توجه به شرایط سنی که دارند، بی‌شک در سال‌های آینده زوج مناسبی برای ترکیب تیم ملی به شمار خواهند آمد.

تیم ملی اما امروز یک نود دقیقه سرد و کسل کننده را پشت‌ سر گذاشت، به گونه‌ای که در یک ساعت اول بازی، درصد مالکیت توپ، عدد عجیب ۷۳ درصد اماراتی‌ها در برابر ۲۷ درصد ایرانی‌ها را به نمایش می‌گذاشت که این عدد در پایان نود دقیقه هم چندان بهبود نیافت. با این حال و در حالی که تیم ملی نمایش چندان درخشانی از خود ارائه نداد، با گل دقیقه نود رضا قوچان‌نژاد پیروز میدان بود. حالا ایران با ۹ امتیاز، ‌صدرنشین گروه C این رقابت‌هاست و منتظر است تا فردا از بین دو تیم اردن یا عراق، یکی ‌حریف مرحله بعدی آن تعیین شود.
 
برای دیدن جدول کامل مسابقات جام ملت‌های آسیا اینجا را کلیک کنید.

صدرنشینی با طعم هت‌تریک برابر کشورهای عربی+جدول مسابقات

ترکیب تیم ملی ایران
 
علیرضا حقیقی، سیدجلال حسینی، خسرو حیدری، مرتضی پورعلی گنجی،مهرداد پولادی، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، امیرحسین صادقی، علیرضا جهانبخش، وحید امیری و سردار آزمون.

سرمربی: کارلوس کی‌روش

ترکیب تیم ملی امارات


ماجد ناصر، ولید عباس، حبیب الفردان، عامر عبدالرحمن، محمد سالم، علی احمد مخبوت، عمر عبدلرحمن، احمد خلیل، خمیس اسماعیل، عبدالعزیز سنکور و محمد احمد غریب.

سرمربی: مهدی علی

گزارش بازی


00:00  با سوت ساتو ریوجی ژاپنی بازیکنان امارات بازی را آغاز کردند.
* نبود دژاگه، شجاعی و حاج‌صفی از رویدادهای مهم ترکیب کشورمان در این بازی است.

05:00  در پنج دقیقه ابتدایی به جز یک شوت راه دور بازیکن امارات ـ که البته در چهارچوب نبود ـ‌دو تیم در حال ارزیابی یکدیگر هستند.

17:00  جدی‌ترین حمله ایران در این بازی در این دقیقه و از سمت چپ صورت گرفت. نفوذ وحید امیری و پاس او به سردار آزمون در محوطه جریمه با ضربه سردار همراه بود؛ اما دروازه‌بان امارات آن را به کرنر فرستاد.

17:00  ضربه کرنر آندانیک تیموریان در دهانه دروازه به مرتضی پورعلی گنجی رسید، اما ضربه سر عجیب او راهی به دروازه نداشت.

18:00  تیم کشورمان در این دقایق فشار زیادی روی دروازه امارات وارد کرده است. در این دقایق، تیم کشورمان بیشتر از سمت چپ نفوذ می‌کنند و این‌ بار ارسال امیری در محوطه جریمه روی سر جهانبخش نشست؛ اما توپ او هم راهی به تور دروازه امارات نیافت.

26:00  ولید عباس اماراتی اولین بازیکن اخطاری این بازی است.

30:00  بعد از چند دقیقه‌ای که تیم ملی کشورمان به دروازه امارات هجوم آورد، بار دیگر بازی از شور و حرارت افتاد‌‌. در این دقایق، اماراتی‌ها در حال حفظ توپ هستند و بازیکنان تیم ملی کشورمان در نیمه زمین خودی تجمع کرده‌اند.

35:00  دو خطا از آندرانیک تیموریان و خسرو حیدری پشت محوطه جریمه دو ضربه کاشته را تقدیم اماراتی‌ها کرد؛ اما آن‌ها نتوانستند از هیچ یک از این ضربه‌ها استفاده کنند.

36:00  کاپیتان جواد نکونام با کارت زرد داور جریمه می‌شود.

37:00  همکاری سروش رفیعی و وحید امیری می‌توانست ایران را صاحب موقعیت گلزنی کند اما بی‌دقتی بازیکنان موجب شد تا این موقعیت هم از دست برود.


44:00  ارسال کرنر آندرانیک تیموریان در تیر مخالف به سردار آزمون رسید اما ضربه سر او با برخورد به بازیکن امارات به کرنر رفت. برخورد توپ به بدن بازیکن امارات مشکوک به پنالتی بود و اعتراض شدید سردار را هم به همراه داشت؛ اما داور ژاپنی با این نظر موافق نبود.

45:00+1  سردار آزمون با کارت زرد داور جریمه شد.

پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل دو تیم.

47:00   آندرانیک تیموریا‌ن ضربه کاشته پشت محوطه جریمه‌ای که در ابتدای نیمه دوم نصیب تیم کشورمان شد، روی دروازه امارات فرستاد اما بازیکنان تیم ملی از این موقعیت هم استفاده‌ای نکردند.

58:00  اولین تعویض در ترکیب تیم ملی ایران به این ترتیب انجام می‌شود که ووریا غفوری جای علیرضاجهانبخش را در ترکیب تیم ملی می‌گیرد.

60:00  وب‌سایت ساکروی تا دقیقه شصت بازی، درصد مالکیت توپ را این طور گزارش می‌کند: امارات 73% و ایران 27%. درصدی که کمی عجیب به‌ نظر می‌رسد.

62:00  اشکان دژاگه هم به‌ جای خسرو حیدری وارد زمین می‌شود.

65:00  مهرداد پولادی به دلیل یک خطای تاکتیکی با کارت زرد داور جریمه می‌شود تا سومین بازیکن اخطاری تیم ملی تا اینجای بازی باشد.

72:00  سومین تعویض تیم ملی به این ترتیب انجام می‌شود که رضا قوچان‌نژاد جای سردار آزمون را می‌گیرد.

81:00  ارسال کرنر اشکان دژاگه با ضربه سر پورعلی‌گنجی، مهم‌ترین موقعیت نیمه دوم را ایجاد کرد؛ موقعیتی که با واکنش ماجد ناصر به بیرون رفت. 

89:00  سرانجام پس‌ از دقایق طولانی بازی کم خطر همکاری دژاگه و قوچان، ایران را صاحب یک موقعیت خطرناک می‌کند اما توپ راهی کرنر می‌شود.

90:00  گل برای ایران. رضا قوچان‌نژاد در دقیقه نود دروازه امارات را باز کرد. ضربه کرنر اشکان دژاگه در یک رفت و برگشت در مقابل دروازه امارات به گوچی رسید تا او یک گل حساس را برای تیم ملی کشورمان به ثمر برساند.

پایان بازی با برتری یک بر صفر ایران

پیش‌بازی

تیم ‌ملی ایران امروز در سومین‌ دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، به ‌مصاف امارات می‌رود تا تکلیف صدرنشین گروه C شانزدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا هم مشخص شود. ایران ـ امارات پیش از این‌ دیدار، هر دو با دو پیروزی صعود خود را قطعی کرده بودند و امروز برای صدر‌نشینی به مصاف هم می‌روند تا دیگر دیدار این گروه میان قطر و بحرین به یک دیدار تشریفاتی بدل شود. ایران پس از شکست دو تیم عربی بحرین ـ قطر امیدوار است با تکمیل سه‌گانه خود برابر تیم‌های عربی با حریفی آسان‌تر از ژاپن در مرحله بعد روبه‌رو شود. 

به گزارش «تابناک»، هرچند حریف امروز تیم ملی کشورمان، رقیبی تکراری برای فوتبال ماست، در این دوره از رقابت‌ها نسبت به دو تیم عربی و حاشیه نشین خلیج فارس وضعیت بهتری دارد. ‌بازی امروز برابر امارات تا اینجای کار، مهم‌ترین محک شاگردان کارلوس کی‌روش به حساب می‌آید؛ هرچند صعود هر دو تیم پیش از این بازی، اندکی از حساسیت این بازی کاسته و نگاهی به ترکیب تیم ملی کشورمان هم نشان می‌دهد، ‌کارلوس کی‌روش به برخی ‌بازیکنان ذخیره تیم ملی فرصت حضور در میدان را داده است. 

ایران و امارات تاکنون چهار بار در جام ملت‌ها به مصاف هم رفته‌اند که اماراتی‌ها در این بازی‌ها، بردی نداشته‌‌‌اند و ۳ پیروزی و یک تساوی حاصل کار ایران بوده است. ایران در بازی‌های سوم در جام ملت‌های آسیا و در دوازده دوره‌ای که بوده، تنها یک بار شکست خورده که آن هم مربوط به سال ۱۹۸۸ و در دیدار برابر کره‌جنوبی بوده است. 
ایران در دوره قبلی جام ملت‌ها، در حالی که صعودش مسجل شده بود با استراحت دادن قطبی به ۹ بازیکن اصلی‌اش به مصاف امارات رفت و در ‌‌نهایت توانست با سه گل این تیم را شکست دهد. 

هم‌اکنون درخشش امارات در دو بازی ابتدای گروه C ‌توجه بسیاری از جمله کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی کشورمان را هم در پی داشته است. کی‌روش در نشست خبری پیش از بازی امروز گفت: «بازی امروز از دو جهت مهم و خاص است؛ نخست اینکه هر دو تیم توانسته‌اند به مرحله بعد راه یابند و دلیل بعدی آنکه باعث افتخارم است که روی نیمکت تیم ‌ملی ایران نشسته و هدایت تیم‌ ملی ایران را بر عهده داشته باشم و همین ‌طور در گذشته روی نیمکت تیم امارات‌».

او در مورد اینکه برای امارات یک مساوی کافی است تا صدرنشین شود، گفت: «تمام تلاشمان را می‌کنیم تا فوتبال خوب و چشم‌نوازی بازی کنیم. شکی نیست که با بهترین تیم غرب آسیا بازی داریم، بازیکنان این تیم مدت زیادی کنار هم بوده‌اند و چشم بسته یکدیگر را پیدا می‌کنند؛ اما ما هم تیم خوبی هستیم، بازیکنان ما با کیفیت هستند و هدف ما پیروزی است. هدف اول ما ارایه بازی خوب بدون در نظر گرفتن برد و باخت است‌».
 
مهدی علی، سرمربی تیم امارات در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ایران درباره این دیدار گفت: «بازی برای هر دو تیم، ‌مهم است، زیرا هم ما و هم ایران انگیزه سرگروه ‌شدن در گروه خودمان را داریم. در این بازی، قصد داریم توانایی و کیفیت خودمان را نشان دهیم، ولی نباید فراموش کرد که تیم ایران، تیم اول رنکینگ آسیاست و قطعا بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت‌».
 
سرمربی امارات درباره حضور پرشور تماشاگران ایرانی در بازی‌های اخیر و اینکه آیا هراسی از موضوع ندارد، گفت: «ما بار‌ها مقابل تماشاگران زیاد حریفان بازی کرده‌ایم و نگران این موضوع نیستیم. ما حتی در اولدترافورد بازی کردیم و با اروگوئه مقابل ٧۵هزار تماشاگر به میدان رفتیم. دوست دارم تماشاگران زیاد ایرانی به ورزشگاه بیایند، چون همین ‌باعث می‌شود که بازیکنانم بازی بهتری ‌انجام دهند‌».
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۸
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۴۸۰
آریو برزن ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
کوروش بزرگ اهسته بخواب که کیروش بزرگ بیدار است. اگر تو پرچم پارس را حتی در مصر هم برافراشتی کیروش بزرگ پرچم ما را به استرالیا و قاره اقیانوسیه برده است.
پاسخ ها
ساوالان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
درود بر نوادگان کوروش پارس
معين
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
عزيزم جو گير شدى؟كيروش كه اصلا ايرانى نيست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
دلیل منفی دادنم مقایسه نابجایی که کردی و در واقع به تمسخر گرفتن بود.
بعد هم این که یعنی تیم ایران آنقدر بدبخت شده که با برد مقابل دو کشور که در حد و اندازه کشور هم نیستند اینقدر خوشحالید
ناشناس
| Malaysia |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
بی مزه! اگه این تیم مثه آلمان بود دیگه چه کار می کردید؟ خدا خر رو .... نداد!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
جوگیر که میگن همینه هاااا.البته با حفظ احترام
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
هیچ وقت یادم نمیره بازی ایران و عربستان رو که مردم همه میگفتن علی دایی علی دایی اما بازی به آخر نرسید که همون مردم بنا گذاشتن به اهانت به آقای دایی. مردم همینن خوبی و بدی رو زود یادشون میره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
چته عزیز؟ عادت کردی همه چیو قاطی کنیا
ناشناس
| United States |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
کیروش، میدونه که کره لحظه شماری میکنه برای انتقام، برای همین فکر میکنه اگر با ژاپن حذف بشه بهتر است تا کره، و از انور اگه ژاپن را ببره، تا فینال راه سادهآی خواهد داشت.
ناشناس
| United States |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
سردار عزیز، بازیکن خوبی‌ هستید، ولی‌ خوب آغاز راه هستید... آن صحنه مطلقاً هند نبود، بسیار مشخص بود...بهتر نیست قبول کنیم تاکید شما بٔر هند بودن زیاد جالب نبود.
ناشناس
| United States |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
بابا شما کیستید، اگه کورش خواب هم بود ، حالا بنده خدا خواب نداره... کورش با کیروش مقایسه می‌کند یا ظریف را با امیر کبیر...امیر کبیری که مرزی را که با عثمانی ، در شرائط ضعف ایران کشید، الان هم بعد از ۲۰۰ سال قدیمی‌ترین پیمان مرزی دنیا است....امری کبیر و ظریف؟!!!... انصاف هم خوب چیزی است.
ناشناس
| United States |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
کیروش واقعاً حرفه یی است، برای اینکه در صورت حذف با ژاپن مورد شماتت قرار نگیره، اشکان و قوچی را هم آورد تا بگه من تلاشم را کردم و ناچار شدیم با ژاپن بازی کنیم... بیخود نیست که یکی‌ از گران‌ترین قرادادهای تاریخ ایران و آسیا را برای مربیگری به اسم خودش کرده!!!... نوش جون ‌اش... کفاشیان که باشه ایشون هم باید اینجوری تصمیم بگیره
منم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
بيا برو تو جيبم
ناشناس
| United States |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
داورهای ژاپنی کار خودشون را کردند و به نفع ژاپن ، کره را اندختند به کیروش!!!!... دم خط نگهدار ژاپن گرم تا کیروش باشه که زرنگی نکنه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
باشه باشه حق با تو ولی بهتره بنویسی کی روش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
اینقدر پارس نکنید آذربایجان سر ایران است...
رضا
| Germany |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
پاینده باد مردان سرزمین پارس
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
**کیروش ، کوروش نیست (مقام کوروش خیلی بالاتر از این نفسیرهاس)**
ولی دست کیروش درد نکنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
زنده باد مردان سرزمین با هویت و کهن و با تمدن پارس...
ناشناس
| United States |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
ولی‌ کاش ایران به کره نمی‌افتاد، چون اگه هم ببره، بسیار جنجالی خواهد بود و بسیار خسته به فینال میرسه و تازه بازی در سیدنی که بیشترین تمشگر ایرانی‌ را داره از دست داد. به هر حل دم قوچی گرم که ملت و ژاپن را خوش حال کرد ولی‌ کیروش را نه!
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
دمت گرم. نظرخوبی بود. اما الانه که همه کامنتها به سمت تو سرازیر بشه
کاکوشیرازی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
آدمو برق بگیره جو نگیره کوروش پارسی کجا کیروش پرتقالی کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
قیاس مع الفارق ...اخوی کورش بابت خدمتش دلارنگرفت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
اگر جماعت ایرانی دست از رومانتیک شدن احساساتی شدن بردارند
و احساس روشنفکری هم بهشون دست نده
همه چی درست میشه
ساکت المتکلمین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
صبح بخیر آریوبرزن!بیا بیرون از برزن خودت و دنیا ی امروز را ببین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
چه ربطي داشت!!!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
هرچند مطمئنم پیامم را تایید نخواهید کرد ولی بدانید که کوروش جنایتکاری بیش نبوده است...
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
همه که نوادگاتن کوروش نیستن ..سردار ازمون چه ربطی به کوروش داره..اندرانیک..کریم انصاریفرد..........خیلی.جو گیر نشو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
به نظر من احتمالاً کی روش تلفظ پرتغالی کوروش باشه.
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
اول اینکه برخلاف اسم ایرانیت ابروی هر چی ایرانی رو بردی با این مقایسه مسخره و بیجات. دوم در جواب اون علی باید بگم واقعا واست متاسفم هر چند که با این نظر دادنت میدونم حتی کوروش رو نمیشناسی و در حد و اندازه ای نیستی که بخوای دربارش قضاوت کنی. چشاتو باز کن و از خواب غفلت بیرون بیا و از روی نادانی حرف نزن
وحید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
روانی
مهرداد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
حامد کوروش ایرانی است پس اندرانیک تیموریان و سردار ازمون و کریم انصاریفرد هم از نوادگان کوروش هستند چون ایرانی اند شما اگه ایرانی خودتو نمیدونی مشکل از شماست
حسن
| United States |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
چرا منفی دادید؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
چه خوب است اگر ایرانی هستیم و به ایرانی بودن خودمون افتخار می کنیم هویت خودمون و نیاکانمون را فراموش نکنیم
reza
| Germany |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
به اون پسره علی منظورمه بغض و حسادت و کینه امثال شما بی هویت ها کاملا نمایانه . بیخود حرص و جوش نخور ....
کوروش بزرگ
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
والا بخدا من اینجوری کشور ایران رو بزرگ نکردم ! دارم تو قبر می لرزم آریو برزن جان!!!
امیر
| China |
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
میگم شما ها واقعا خودتون رو به خنگی میزنید؟ بابا داره شوخی میکنه ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
فقط عمو کارلوس کی‌روش
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
جالبه که پسپولیس هم در تیم ملی نقشی ندارد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
آخه اين هم مقايسه بود ؟ اينقدر مقام كوروش كبير بازيچه شده !!! ب
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
خاک تو سرت وطن فروش ...کی رو با کی مقایسه کردی ابله
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
چرا الکی جو میدی؟ کیروش مربیه خوبیه تیمش سه تا بازی رو هم برده ولی اصلا" یه اسطوره تاریخی و یه قهرمان نیست.
نعيم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
واقعا متاسفم كيروش يه اتوبوس آدم رو گذاشته جلو دروازه .تو همه بازيها همين سياست رو داره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
ممکنه بگی 10 نفر چطوری میتونند یک اتوبوس رو پر کنند؟ مگه ما اتوبوس ده نفره هم داریم؟
نعيم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
ناشناس 12:36 اين يه اصطلاحه شما كه از فوتبال سر رشته نداريد اطلاعات خودتون رو زياد كنيد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
برو بابا. اصطلاح کیلو چنده؟ مهم منطقه.
نعيم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
برو بابا منطق كيلو چنده؟اصطلاح مهمه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
نعیم جان. برو مشقاتو بنویس. اینجا جای تو نیست.
مشهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
از بحث مهمتر ظرفیتش است که متاسفانه وجود ندارد
ولی غلامی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
ناشناس 12:36
بیا یه دوره آشنایی با اصطلاحات فوتبال من و نعیم برات بزاریم
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
برای خودت متاسف باش. کجا تا به حال اینقدر سر بودی تو فوتبال. این همه کشف استعداد. فقط یک نفر شبیه ایشون داریم تو کشور اونم علی دایی هست
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
واسه خودت متاسف باش که با حب و بغض حرف میزنی. کیروش هرکاری که میکنه. خوب نتیجه میگیره. نعیم خان سعداوی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
برو بابا، فرهنگم کجا بود؟ نه منطق مهمه نه اصطلاح
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
اصطلاح و فرهنگ کیلو چنده؟ پراید کیلو چنده اگه راس می گی
صالح
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
نعیم جان تیمت باخته ناراحتی ؟
ایرانی سر افراز
چهانبخش
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
نعیم خان تیم ملی رو میدیم دست خودت
ناشناس
| United Kingdom |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
در باری فوتبال برد مهمترین مسئله است با اتوبوس یا بدون آن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
بی انصافیه اگر بخواهیم با این مجادله ها ارزش کار کیروش رو پایین بیاریم،کیروش زحمات زیادی برای فوتبال این مملکت کشیده و انصافا هم داره نتیجه های خوبی میگیره، حداقلش اینه که بازیکنانایران خوب و منطقی دفاع میکنند و گل مفت نمیخورند و این همان چیزیست که در گذشته ای نه چندان دور پاشنه آشیل تیممان بود,ضمنا دیگر از فوتبال احساسی و بی برنامه و بی منطق در تیممان خبری نیست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
فقط عمو کارلوس کی‌روش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
با آرزوی موفقیت برای بچه ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
فقط عمو کارلوس کی‌روش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
انشااله که حذف بشیم و در فوتبال مملکت هم برای همیشه تخته بشه.
فوتبال برای این مملکت، چیزی جز خراب کردن فرهنگ مردم نداشته.
پاسخ ها
نعيم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
آفرين.منم موافقم
نگران .البته دلواپس نه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
در فوتبال وتلویزیونو ودانشگاهو و....رو باید تخته کرد چون بدجور داریم در سراشیبی سقوط اخلاقیات می افتیم.خدا به آینده بچه هامون رحم کنه
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
به امید حذف تیم ایران و نابودی فوتبالی که جز فساد و فخر فروشی و فاصله طبقاتی برای ایران فایده ای نداشته است.
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
در هیچی رو نمیشه تخته کرد تازه توصیه میکنم تخته مغز خودتو باز کنی تا مشکلت و بینشت درست بشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
یک مشکل پیچیده روانی خاص ایرانی ها
طوفان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
چه ربطی داشت الان ؟ مردم ایران عادت به غر زدن دارند .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
آفرین..حرف دل مارو زدی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
چه ربطی داشت؟
فقط بلدیم همه چیزو صفرو یک ببینیم
به اصلاح مشکلات فکرم حتی نمیکنی و فقط بلدی صورت مساله رو پاک کنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
فقط عمو کارلوس کی‌روش
ناشناس
| United States |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
ذليل انهايي كه مخالف فوتبال هستند فقط و فقط يك چيز است ان هم حسادت است اقا جان حسادت به فوتباليستها
بمحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
بی غیرت تو کیروش رو با کوروش مقایسه میکنی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
چه اشکالی داره مگه، چه ربطی به غیرت داره؟ شما هنوز برده شاه 2500 سال پیشی؟ برو ازاد زندگی کن داداش قرن بیست و یکم شده
رضا
| Germany |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
پاینده باد مردان سرزمین کهن و با تمدن پارس
ایشان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
برده؟؟؟؟ کوروش تنها پادشاهی بود که برده نداشت و بردگی رو ممنوع کرده بود.امان از نادانی!
شهریار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
آفرین به تو که آزاد زندگی می کنی
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
کیروش شرف دارد بر کوروش...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
علی بیش از حد حرف میزنی تابناک هم بدش نمیاد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
حالا کوروش مگه کی بود؟
shahram
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
ارتجاع به این میگن که یک افسانه(کوروش) رو بپرستی... الان قرن 21 شده، برو دنبال تکنولوژی، کوروش به چه دردی میخوره...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
کوروش خار چشم قوم پرستان
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
این علی مثل اینکه بدجور توهم زده شاید مواد مصرف کرده....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
تابناک چرا همه نظرها رو چاپ می کنی؟ به خدا اینایی که میان اینجا نظر می ذارن خیلی بی سواد و کوته فکرن.طرف میاد کوروش رو با کیروش مقایسه می کنه تو هم نظرش رو می ذاری ؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
فقط عمو کارلوس کی‌روش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
با آرزوی موفقیت برای بچه ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
فقط عمو کارلوس کی‌روش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
با توجه به اینکه تیم ملی ایران با برزیل بازی داره همگی دست به دعا برمیداریم و دعا میکنیم جمع کنین بابا این بساط مسخره رو، چند روزه مخ ملت رو خوردین که با امارات بازی داریم آخه امارات هم تیمه ، اگه به استرالیا،ژاپن، کره می خوردیم چکار میکردین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
واقعاً عالی گفتی بجا بود .
متشکریم
اینجا است که ارزش والیبالمون و امثال اون را آقایان باید بیشتر بدانند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
فقط عمو کارلوس کی‌روش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
مرگ بر آمریکا. مرگ بر آمریکا. مرگ بر آمریکا. مرگ بر آمریکا. مرگ بر آمریکا. مرگ بر آمریکا. مرگ بر آمریکا. مرگ بر آمریکا. مرگ بر آمریکا. مرگ بر آمریکا. مرگ بر آمریکا. مرگ بر آمریکا. مرگ بر آمریکا. مرگ بر آمریکا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
یعنی چی اون وقت ؟
چه ربطی به بازی داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
برادر این ربطی به فوتبال نداره ولی سرعت اینترنتش اینقدر پایین بوده که پیامی که برای سیزده آبان فرستاده تازه رسیده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
چرا ربط داره. ربطش هم اینکه که: مرگ بر آمریکا یادت نره.
همیشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
عزيزم پاشو بدو قرصاتو بخور!باز اينجارو با نماز جمعه اشتباه گرفتي!پاشو ديگه!!!!!!!
الپاچینو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
فکر از 14 سال پیش تا حالا یادش رفته بود بگه مرگ بر امریکا چون 14 بار گفته مرگ بر امریکا.یا شایدم فکر میکرده ایران با امریکا بازی داره
كوروش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
يعني چي ؟كل مردم آمريكا بميرن؟خودتا به روانپزشك نشون بده.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
بدبختی مردم ما رو نگاه کن
واقعا برات متاسفم
مرجان جون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
وا حالا که اینجوریه منم میگم:
مرگ براسراییلمرگ براسراییلمرگ براسراییلمرگ براسراییلمرگ براسراییلمرگ براسراییلمرگ براسراییلمرگ براسراییلمرگ براسراییلمرگ براسراییلمرگ براسراییلمرگ براسراییلمرگ براسراییلمرگ براسراییلمرگ براسراییلمرگ براسراییل....
saeid
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
هر چی میشه مر بر آمریکا یعنی چیه!!! ، چه دردی از شما دوا کرده تا حالا ، یک بار اونا به ما مرگ گفتند، یاد بگیرید با دانش و علم و باشون مقابله کنید، اگه هم نمی تونید ساکت بشینید!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
مرگ بر فرانسه کلا ااااا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
فقط عمو کارلوس کی‌روش
محمد جعفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
ببخشید آقایون و خانم ها من باید زیر این پست نظر می ذاشتم که اشتباهی زیر خبر دیگه ای نوشتم. بخاطر همین اولین کامنت نیستم. من اومدم و زینال بندری از این به بعد هیچ سمتی نداره. راستی تا یادم نرفته مرگ بر آمریکا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
بزن به چاک بابا بی مزه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
دوستان لطفا به اين جور كامنت ها نه جواب بدين و نه مثبت / منفي
اينجوري بيشتر ضايع ميشن آخه مريضن!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
رواني!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
سوراخ پشه بند واسه همه نیش میاره واسه پشه روزی
ایراندوست
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
نمیدونم تابناک چرا نظر این روانی ها رو منتشر میکنی اما نظرات من رو نه
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
فقط زینال

با این که همیشه منفی میدم بهش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
فقط عمو کارلوس کی‌روش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
چه بر سر ما اومده که کوروش کبیر را با کیروش دفاعی(صغیر) مقایسه می کنیم گندت بزنه با این پیام که گذاشتی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
فقط عمو کارلوس کی‌روش
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟