بازدید 3577
۱

برخورد زنجیره‌ای خودروها در گرد و غبار

کد خبر: ۴۷۴۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹ 12 February 2015
برخورد زنجیره‌ای خودروها در کیلومتر 8 محور دیلم ـ بهبهان یک کشته و 3 مجروح در پی داشت.
 
به گزارش جام جم، ظهر روز سه شنبه تصادف زنجیره ای چند خودرو در جاده بندر دیلم به بهبهان به پلیس و اورژانس اطلاع داده شد. در ادامه ماموران پلیس راه همراه امدادگران اورژانس خود را به محل حادثه رساندند.

در بررسی ها مشخص شد، سه خودروی پژو، دو خودروی سمند و یک دستگاه کامیون به صورت زنجیره ای بشدت به هم برخورد کرده اند.

تعدادی از سرنشینان خودروها گرفتار شده بودند که امدادگران آنها را از خودرو خارج کرده و تحویل اورژانس دادند.در این حادثه یکی از سرنشینان خودروهای سواری قبل از رسیدن نیروهای امداد جان باخته بود، از سوی دیگر سه مصدوم حادثه نیز با آمبولانس های اورژانس شهری دیلم و هلال احمر به بیمارستان بقیه الله دیلم اعزام شدند.

مجروحان این حادثه مدعی هستند گرد و غبار و کاهش دید باعث شده این پنج خودروی سواری قادر به تشخیص فاصله با خودروی جلو نباشند و به صورت زنجیره ای به هم برخورد و با کامیون تصادف کنند.حال عمومی مجروحان حادثه مناسب است

کاهش دید و افزایش غلظت گرد و غبار در این جاده باعث تصادف خودروها شده و به نظر می رسد در این مواقع پلیس برای جلوگیری از تصادف خودروها، جاده را مسدود اعلام کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
وحشتناک بد بود
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری