بازدید 3266

دست نشان:اين توهمي است كه يك خبرنگار ايجاد كرده است!

کد خبر: ۴۷۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۱:۴۰ 13 May 2009
سرمربي تيم فوتبال استيل آذين گفت: مطرح شدن نام من به عنوان يكي از مربيان متخلف مثل يك لطيفه است.

نادر دست نشان در گفت و گو با فارس درباره اينكه گفته مي شود يكي از مربيان مطرح شده در فهرست متخلفان است؛ اظهار داشت: در مورد اين بحث حرفي ندارم و به اين مسائل فكر نمي كنم. همه اين نوشته ها و حرف و حديث ها، گمانه زني است.

وي افزود: اين خبر برداشت شخصي خبرنگاري است كه در يك سايت كار مي كند كه معلوم نيست سياسي است يا ورزشي.

دست نشان ادامه داد: تمامي سايت هاي ورزشي ما مشخص هستند. سايتي كه اين خبر را داده و نام مربيان را به صورت اختصاري آورده يك بار هم تماس نگرفته تا از نتيجه فوتبال چيزي بپرسد. اگر اين موضوع را خود وزارت اطلاعات يا مراجع قضايي ديگر اعلام كرده بودند به راحتي سراغ همان مربيان مي رفتند. مگر آنها سراغ خبرنگاران نرفتند.

سرمربي استيل آذين تصريح كرد: اين توهمي است كه يك خبرنگار ايجاد كرده است. اگر اين موضوع در مورد مربيان مطرح بود شك نكنيد كه نام آنها به صراحت اعلام مي شد. مثلا وزارت اطلاعات از نادر دست نشان مي ترسد كه صراحتا اعلام نمي كند.

دست نشان يادآور شد: اين بحثي كه در مورد بعضي از مربيان ما مطرح شده را قبول ندارم. يكي از حسن‌هاي كار من اين است كه با بازيكنانم صادقانه كار مي كنم. اگر بخواهم جواب كساني كه چنين شايعه اي ايجاد كرده اند را بدهم به خبري كه داده اند صحه گذاشته ام. امروز گفته اند ن. د و فردا نام ديگري را مطرح مي كنند. مثل همين ديروز كه در يكي از روزنامه ها خواندم كه از ك. ن نوشته بودند.
دست نشان با موافق بودن پاكسازي مربيان فوتبال اظهار داشت: من هم از اين كار استقبال مي كنم. اين خيلي خوب است كه سالم سازي چه در بعد دوپينگ و چه در بعد رد و بدل شدن پول بين بازيكن و مربي برطرف شود.

سرمربي استيل آذين با بيان اينكه اموال من مشخص است عنوان كرد: اموالي كه هر كسي دارد يا به نام خودش است يا خانواده اش. تمام دفاتر ثبت اسناد هم كه اعلام به موجودي افراد مي كند. مراجع قضايي مي توانند تحقيق كنند تا با نام و شخصيت افراد اين گونه بازي نشود. براي پي بردن به اين موضوع نياز به اين همه كار سخت نيست.

دست نشان افزود: به كار خودم اطمينان دارم و به خودم هم نمي توانم دروغ بگويم. آنكه از حساب پاك است از محاسبه چه باك است. من خودم در راه پاكسازي فوتبال به آن ارگاني كه در حال رسيدگي به اين پرونده است كمك خواهم كرد.

اين مربي مازندراني با اشاره به اينكه استيل آذين در آستانه صعود به ليگ برتر است و براي او اين حاشيه ها را به وجود آورده اند گفت: نمي توانند شاهد اين باشند كه يك مربي شهرستاني از يك شهر كوچك در حال صعود به ليگ برتر است. آن هم با يك سوم هزينه اي كه سال گذشته اين تيم انجام داده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری