با افغان‌ها خانه تكاني نكنيد

کد خبر: ۴۷۷۱۶۸
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲ 21 February 2015
|
3390 بازدید
رئيس پليس آگاهي تهران با بيان اينكه از كارگران افاغنه براي خانه‌تكاني استفاده نكنيد با هشدار به شهروندان گفت: شهروندان به هيچ عنوان به قاليشويي‌هايي كه با خودرو در سطح خيابان تبليغ مي‌كنند، اعتماد نكنند.

به گزارش جوان، سرهنگ عباسعلي محمديان با بيان اينكه در روزهاي پاياني سال نسبت به ماه‌هاي ديگر شاهد افزايش سرقت فرش در پوشش مراكز قاليشويي يا از روي ديوار خانه‌ها هستيم، گفت:شهروندان بايد براي جلوگيري از اين حوادث به هشدارهاي پليس توجه داشته باشند و مانع از ايجاد فرصت براي تبهكاران شوند و از مراكز مجاز استفاده كنند يا شماره قاليشويي را از 118 به دست آورند.

رئيس پليس آگاهي تهران افزود: شهروندان هنگام مراجعه نماينده قاليشويي براي دريافت فرش حتماً شماره پلاك خودرو را ثبت و به آرم روي خودرو نيز توجه كنند تا در صورت سرقت، پيگيري و كشف آن سريع‌تر انجام شود.

سرهنگ محمديان در مورد كارگراني كه براي نظافت ساختمان يا منزل در ايام پاياني سال مراجعه مي‌كنند نيز تأكيد كرد: شهروندان از به كارگيري كارگران افغاني جلوگيري كنند، چراكه اين افراد بيشتر بلامكان هستند و در صورت سرقت، شناسايي آنها هم مشكل‌تر است. همچنين پول و اشياي قيمتي نيز در زمان حضور كارگران بايد دور از دسترس و در محل ايمن قرارداشته باشد.

رئيس پليس آگاهي تهران تأكيد كرد: در زمان حضور كارگران حتماً يك نفر از اعضاي خانواده در منزل حضور داشته باشند و از ارائه مشخصات اعضاي خانواده همچون شغل، سن و... خودداري كنند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
به نظر شما در سفر رئیس جمهور به نیویورک، پزشکیان با رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد؟