بازدید 6653
۶

عربده کشي پس از زورگيري در خيابان شادآباد

کد خبر: ۴۸۲۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹ 09 March 2015
مردي که پس از زورگيري از پسر جواني در خيابان شادآباد يافت آباد ، اقدام به عربده کشي و قمه کشي در خيابان کرده بود، توسط پليس شناسايي و دستگير شد.

به گزارش مردم سالاری، ساعت 16و 15 دقيقه 15 اسفند ماه در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 تهران بزرگ مبني بر شرارت و عربده کشي در خيابان شادآباد، ماموران گشت 110 يگان کلانتري يافت آباد بلافاصله به محل اعزام شدند.

 پس از حضور عوامل کلانتري در محل مشخص شد عامل شرارت و قمه کشي با ديدن چراغ گرد‌ان‌ پليس توسط يک دستگاه خودروي پرايد متواري شده است ، لذا سريعا تحقيقات در خصوص شناسايي متهم از اهالي و کسبه محل آغاز شد.

 با جمع ‌آوري اطلاعات به دست آمده و تحقيقات صورت گرفته ماموران دريافتند متهم يکي از افراد شرور سابقه دار منطقه است؛ به دنبال اين موضوع سريعا طرح مهار در سطح يافت‌آباد به اجرا در آمد. شرور خطرناک در يکي از خيابان‌هاي فرعي شناسايي و ماموران موفق شدند طي اقدام ضربتي متهم را بدون هيچگونه درگيري دستگير و به کلانتري منتقل کنند.

در بازرسي از خودروي پرايد اين شرور به نام «احسان» که داراي 9 فقره سابقه کيفري است و چندي پيش نيز به جرم زورگيري دستگير شده بود، يک قبضه قمه 40 سانتي متري کشف شد.

ماموران حين بازجويي از «احسان» بودند که فردي حدودا 20 ساله خودش را به کلانتري رساند و در حالي که بسيار آشفته بود، به عومل انتظامي بيان داشت: ساعاتي پيش «احسان» در خيابان شادآباد به سمت من حمله ور شد و با تهديد قمه و ضرب و شتم زنجير طلا و گوشي‌ همراهم را به سرقت برد.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۶
يه سوال چرا فقط براي زورگيران خيابان ايرانشهر حكم اعدام با آن شدت اجرا شد و اين زورگير محترم! آزاد شده بودند؟
بايد اينچنين افرادي كه داراي 9 سابقه شرارت و مزاحمت براي امنيت جامعه با داشتن سن كم مي باشد تغيير گردد و بايد قوانين سخت گيرانه اي اجرا شود تا از زندان ترس داشته باشد نه اينكه جنبه استراحت داشته و بعد از آزاد شدن به جرايم خود ادامه دهد
"داراي 9 فقره سابقه کيفري است و چندي پيش نيز به جرم زورگيري دستگير شده بود" خوب بعدش چرا ازاد شد؟؟
اها کاری نکرده بود زورگیری کرده ...
فقط اعدام
خب ديگه اينم شد دهمين سابقه كيفري. انشاالله آزاد ميشه خلافهاي بعدي رو انجام ميده!!!؟؟؟
مرد؟ زنجیر طلا؟
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات