بازدید 1643

مانچینی: ناپولی شباهت زیادی به وولفسبورگ دارد

کد خبر: ۴۸۲۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸ 09 March 2015
روبرتو مانچيني، سرمربي اينتر پس از تساوي تيمش مقابل ناپولي عنوان کرد که سبک بازي ناپولي، شباهت زيادي به وولفسبورگ دارد و همين موضوع مي‌تواند در ليگ اروپا به کمک آنها بيايد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که اینتر 2-0 از حریف خود عقب افتاده بود، موفق شد با گل‌های پالاسیو و ایکاردی، کار را به تساوی بکشاند. مانچینی عنوان کرد که این بازی، در لیگ اروپا به کمک آنها خواهد آمد.

سرمربی اینتر درباره بازی شب گذشته گفت:" ایکاردی بازیکن شجاعی است و این بخشی از خصوصیت اوست. من حتی پنالتی که روی او انجام شد را ندیدم، نگاه نمی‌کردم. ما در ناپل مقابل یک تیم قدرتمند بازی می‌کردیم ، بنابراین نمی‌شد انتظار داشت که بازی را در اختیار بگیریم. مشکل اینجا بود که ما توپ را راحت از دست می‌دادیم و ناپولی منتظر چنین اشتباهاتی از سوی ما بود. با دو گل عقب بودیم و دلیلش را نمی‌دانستیم. گل‌های ناپولی عجیب بود."

مانچینی ادامه داد:" از عملکرد همه راضی بودم، به جز مواقعی که توپ را از دست می‌دادیم. اگر دفاع می‌کردیم، زود یا دیر گل می‌خوردیم بنابراین سعی کردیم حمله کنیم و پیروز شویم. سعی کردیم توپ را بین خطوط حرکت دهیم و موقعیت هایی ایجاد کنیم ولی ناپولی در خانه تیم سرسختی است."

مانچو درباره شباهت ناپولی با وولفسبورگ گفت:" ناپولی و ولفسبورگ تیم‌های مشابهی هستند، خوب توپ را پاسکاری می‌کنند و مهاجمان سریعی دارند که در فضاها حرکت می‌کنند. ولی فضای خوبی برای گلزنی هم ایجاد می‌کنند."
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم