بازدید 1741
در گفتگو با ديلي ميل

روبن: با مورینیو فوتبال من پیشرفت کرد

کد خبر: ۴۸۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷ 09 March 2015
آرين روبن مهاجم حال حاضر بايرن مونيخ بين سال هاي 2004 تا 2007 زير نظر مورينيو براي چلسي بازي مي کرد.

به گزارش "ورزش سه"، روبن با هدایت مورینیو در چلسی به قهرمانی انگلستان دست یافت و فوتبالش رشد چشمگیری داشت. او سال 2007 تصمیم گرفت تا چلسی را ترک کرده و به رئال مادرید برود. روبن از زمان پیوستنش به چلسی تا به امروز، به یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال بدل شده است. 

این مهاجم هلندی در مورد دوران حضورش در چلسی و کار کردن با مورینیو به دیلی میل گفت:" مورینیو یک مربی بسیار منصف و خوب برای من بود. تنها مشکل بین ما این بود که من آن زمان خیلی مصدوم می شدم و او از بازیکنان اینچنینی خیلی خوشش نمی آید. مردم در مورد من می گفتند که پاهای شیشه ای دارم که این مرا آزار می داد. 

در چلسی مرتب در حال دفاع از خودم بودم؛ با این حال مورینیو در زندگی فوتبالی من مهره بسیار مهمی بود. او از لحاظ ذهنی به من کمک کرد تا به بازیکن بهتری بدل شوم.واقعیت این است که در چلسی، پیشرفت مثبتی داشتم. زمانیکه به این تیم پیوستم، 20 سال سن داشتم و همانطور که گفتم، تنها مشکل من در چلسی، مصدومیت های زیادم بود. من یک بازیکن انفجاری هستم که بارها روی من خطا می کنند. حالا بدنم را بهتر می شناسم و می دانم چه زمانی، چه کاری را باید انجام دهم."
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست