بازدید 2644
حضور پیشکسوت ملوان و قربانی کردن یک گوسفند

گزارش تمرین استقلال

کد خبر: ۴۸۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰ 09 March 2015
 بازیکن پیشین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در تمرین امروز (دوشنبه) استقلال حضور یافت.

به گزارش تسنیم،  تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای بازی مقابل نفت تهران ساعت 16:10 دقیقه امروز در حالی برگزار شد که قرار بود تمرین رأس ساعت 16 آغاز شود اما با تاخیر 10 دقیقه‌ای برگزار شد.

* امیر قلعه‌نویی به دلیل شرکت در جلسه‌ای با 50 دقیقه تاخیر در تمرین حضور یافت.

* کرار جاسم، میلاد فخرالدینی، بهنام برزای و مجید حسینی به همراه میرشاد ماجدی سرپرست استقلال غایبان تمرین بودند.

* یعقوب کریمی در ابتدا به تمرینات اختصاصی پرداخت و سپس به جمع بازیکنان پیوست.

* یک پیرزن که از هواداران قدیمی استقلال به شمار می‌رود امروز در تمرین آبی‌پوشان حضور یافت و مورد استقبال بازیکنان قرار گرفت.

* مدد جباری تدارکات استقلال که در گفت‌وگویی مدعی شده بود زمانی طرفدار پرسپولیس بوده به شوخی به خبرنگاران گفت که با توجه به شکست پرسپولیس مقابل تراکتورسازی تبریز دیگر طرفدار سرخپوشان نیست.

* پیش از آغاز تمرین یک رأس گوسفند جلوی پای بازیکنان قربانی شد تا به اصطلاح بازیکنان استقلال چشم نخورند. زمانی که مشغول قربانی کردن گوسفند بودند برخی از بازیکنان استقلال تحمل دیدن این صحنه را نداشتند و دستان خود را مقابل چشمان‌شان قرار می‌دادند.

* غفور جهانی پیشکسوت تیم ملوان انزلی یکی از میهمانان تمرین آبی‌پوشان بود که امیر قلعه‌نویی از وی استقبال گرمی کرد. جهانی در گفت‌وگویی کوتاه درباره حضورش در تمرین استقلال گفت: با امیر قلعه‌نویی کاری داشتم و تنها برای دیدن او به تمرین آمده‌ام.

* محور تمرین امروز آبی‌پوشان گرم کردن زیر نظر مربی بدنساز، بازی آقاوسط و مرور کارهای تاکتیکی بود. در بازی آقاوسط امیر قلعه‌نویی نیز حضور پیدا کرد و با بازیکنان به تمرین آقاوسط پرداخت.

* حدود 30 نفر از طرفداران در تمرین حضور داشتند که با اشاره به شکست پرسپولیس مقابل تراکتورسازی اعتقاد داشتند که پرسپولیس با ادامه این روند به لیگ دسته اول سقوط خواهد کرد. دیدار پنج‌شنبه استقلال مقابل نفت تهران یکی دیگر از صحبت‌های طرفداران بود که آنها اعتقاد داشتند یکی از مهم‌ترین بازی‌های استقلال در لیگ خواهد بود.

* ادموند اختر بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال یکی از افرادی بود که در تمرین استقلال حضور داشت. 

* بخش پایانی تمرین به فوتبال درون تیمی اختصاص داشت که خود قلعه‌نویی هم هم‌پای بازیکنان بازی کرد و تذکرات لازم را به آنان می‌داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی