بازدید 7271
۴

انهدام باند شهرام گولاخ در غرب تهران

کد خبر: ۴۸۲۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹ 11 March 2015
اعضاي باند چهارنفره سرقت كه با ورود از بالكن به خانه‌هاي مسكوني اقدام به سرقت ال سي دي مي‌كردند از سوي پليس غرب تهران بازداشت شدند.

به گزارش اعتماد، سردار ناصر اصلاني، فرمانده انتظامي غرب استان تهران در تشريح جزييات اين خبر گفت: به دنبال ثبت شكايات متعدد از وقوع سرقت‌هاي مشابه از خانه‌هاي مسكوني غرب تهران، پرونده‌اي در اين خصوص تشكيل شد و تيمي از ماموران رسيدگي به آن را آغاز كردند.

در جريان تحقيقات پليس مشخص شد فردي مشهور به «شهرام گولاخ» با تشكيل باندي چهار نفره پس از انتخاب خانه‌هاي خالي از سكنه غرب تهران، همراه اعضاي ديگر باند از راه بالكن‌ها وارد خانه‌ها شده و دستگاه‌هاي ال سي دي را به سرقت مي‌بردند.

 با شناسايي هويت متهمان، عمليات دستگيري آنها آغاز شد كه سرانجام اسفندماه امسال هر چهار متهم در عمليات‌هاي جداگانه دستگير و به مقر انتظامي منتقل شدند.

سردار اصلاني از ارتكاب بيش از ٣٥ فقره سرقت از سوي اين باند خبر داد و گفت: پس از اعتراف اعضاي باند، پنج مالخر نيز كه با آنها در ارتباط بودند، دستگير شدند. او با اشاره به محدوده سرقت‌ها در شهريار، ملارد، شهر قدس و... از شهروندان غرب تهران كه به شيوه مشابه مورد سرقت قرار گرفته‌اند خواست تا با مراجعه به پليس آگاهي شكايت خود را پيگيري كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۴
فقط اعدام
گولاخ چه باحاله حیف شد باندشون متلاشی شد :)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
فامیلتون بود نه ؟
دقت کنید ال سی دی اونم بعد از 35 فقره دستگیر شده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی