بازدید 2847
با یک دقیقه بازی در پرسپولیس ۱۲ سال فیکس شدم

عبدی: مارکوپولو هم به این فشردگی سفر نمی‌کرد

کد خبر: ۴۸۲۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷ 11 March 2015
مربی پرسپولیس گفت: باید از برنامه‌ریزان تشکر کنم که چنین برنامه‌ریزی برای پرسپولیس داشتند چراکه مارکوپولو هم اینچنین فشرده سفر نمی‌کرد.

حسین عبدی در گفت‌و‌گو با تسنیم، در خصوص آخرین وضعیت سرخپوشان قبل از سفر به مسجد سلیمان اظهار داشت: با توجه به زمان کمی که برای ریکاوری داشتیم شرایط بازیکنان بد نیست و مجبوریم با فشردگی بازی‌ها کنار آمده و این شرایط سخت را پشت‌ سر بگذاریم.

وی در مورد استراحت دادن به چند بازیکن پرسپولیس در دیدار با نفت مسجد سلیمان تاکید کرد: چاره‌ای نداریم جز اینکه به چند بازیکن اصلی تیم استراحت دهیم. مقابل تراکتورسازی مجبور شدیم طارمی و نوروزی را به خاطر مصدومیت بازی ندهیم و در این دیدار هم به غیر از اینکه 2 بازیکن محروم داریم احتمالا در بعضی پست‌ها از بازیکنانی استفاده کنیم که کمتر فرصت عرض اندام داشته‌اند. البته 3 امتیاز این بازی هم برای ما بسیار مهم است و نگاه جدی به آن داریم.

مربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال آیا بازیکنان ذخیره پرسپولیس می‌توانند جانشین خوبی برای نفرات اصلی باشند یادآور شد: همه چیز به خود این بازیکنان و اجرای آنها در زمین بستگی دارد. این بهترین فرصت برای نفرات ذخیره است که خودی نشان داده و حتی عملکردی بهتر از بازیکنان اصلی داشته باشند.

عبدی همچنین راجع به اینکه تعدادی از نفرات ذخیره پرسپولیس از دوران اوج خود فاصله گرفته و اعتماد به نفس خود را از دست داده‌اند، خاطرنشان کرد: یک بازیکن و بهتر است بگوییم یک ورزشکار باید آن قدر از نظر روحی و روانی قوی باشد که در اثر اتفاقات منفی اعتماد به نفس خود را از دست ندهد و به قول معروف خم نشود.  بازیکن همیشه باید خودش را در اوج نگه دارد تا از کمترین فرصت بتواند بیشترین بهره را ببرد.

وی افزود: در زمان بازیگری در شرایطی عضو تیم جوانان و حتی بزرگسالان بودم که در اثر یک اتفاق کمرم شکست اما با این مصدومیت شدید ساختم و دوباره به اوج برگشتم. چند سال بعد در سال 96 در شرایطی که در تیم ملی فوتبال و فوتسال و همچنین پرسپولیس فیکس بازی می‌کردم، در اثر مصدومیت شدید زانو همه چیزم را از دست دادم اما بعد از اتمام دوران مصدومیت مجدد جایگاه خود را در این تیم‌ها به دست آوردم. اینکه حالا یک بازیکن به خاطر مصدومیت مچ پا و یا کشاله ران تا حد زیادی افت کند و اعتماد به نفس خود را از دست بدهد نشان دهنده ضعف این بازیکن است.
مربی پرسپولیس با تاکید بر اینکه اولین حضورش در ترکیب پرسپولیس فقط یک دقیقه زمان برد، گفت: باور کنید علی پروین برای بار اول یک دقیقه من را به میدان فرستاد و بعد از اینکه خودی نشان دادم، در بازی بعد 20 دقیقه بازی کردم. چند بازی این روند ادامه پیدا کرد تا اینکه 12 سال در پرسپولیس فیکس بودم و فقط 14،15 بازی بود که به خاطر مصدومیت در این سال‌ها نیمکت‌نشین شدم.

عبدی تصریح کرد: بازیکنان ذخیره پرسپولیس باید بدانند از کوچکترین فرصتی که نصیب‌شان می‌شود، استفاده کنند و روحیه مبارزه طلبی داشته باشند. این مسائل را بارها به آنها گفته‌ام اما اینکه کدام یک به آن عمل کنند به خودشان مربوط می‌شود.

وی راجع به برنامه‌ تیمش برای سفر به مسجد سلیمان نیز گفت: ما باید امروز سفری به اهواز داشته باشیم و بعد از آن با اتوبوس راهی مسجد سلیمان شویم. بعد از بازی باید سریع به اهواز و سپس بازگردیم. در ادامه باید 3 روز بعد از بازگشت به عربستان سفر کنیم، آن هم در حالی که اخیرا دو سفر سنگین را به ازبکستان و تبریز داشتیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: فکر نمی‌کنم مارکوپولو هم اینچنین فشرده سفر می‌کرد. از مسئولان و برنامه‌ریزان هم تشکری می‌کنم، چراکه همکاری خوبی با ما داشتند و این برنامه‌ریزی خوب و فراموش نشدنی را در میان بازی‌های حساس‌مان در لیگ قهرمانان آسیا انجام دادند. گلایه ما از آنها کاملا به حق است چرا که نباید در این مقطع، برای ما 2 بازی خارج از خانه در نظر می‌گرفتند و اگر بازی ما با نفت مسجد سلیمان در تهران بود این همه دغدغه خستگی نداشتیم. باید از باشگاه ممنون باشیم که پرواز‌های چارتر برای تیم در نظر گرفت تا دردسرهای ما کمتر شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی