بازدید 2121

بارتومئو و روسل محاکمه می‌شوند

کد خبر: ۴۸۳۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷ 14 March 2015
رؤسای فعلی و پیشین باشگاه بارسلونا در کنار هم به دادگاه خواهند رفت تا از خود برابر اتهام فساد مالی و فرار از پرداخت مالیات دفاع کنند.

به گزارش تسنیم و به نقل از نشریه مارکای اسپانیا، ساندرو روسل، رئیس پیشین باشگاه بارسلونا و جانشین او خوسپ ماریا بارتومئو به زودی برای ادای توضیح در خصوص اتهاماتی که به آنها در خصوص موضوع انتقال نیمار از سانتوس به کاتالونیا نسبت داده شده است، در دادگاه حاضر می‌شوند.

قاضی پابلو روس، مسئول رسیدگی به پرونده انتقال نیمار، رسیدگی مقدماتی به این پرونده را مختومه اعلام کرده و تصمیم به رد درخواست وکلای ساندرو روسل برای ارجاع پرونده به بارسلونا گرفته است.

به این ترتیب حالا پرونده به طور رسمی به دادگاه برده خواهد شد و روسل و بارتومئو به عنوان متهمان ردیف اول ماجرای فرار باشگاه بارسلونا از پرداخت رقم واقعی مالیات قرارداد نیمار با کمتر اعلام کردن هزینه جذب این ستاره برزیلی، محاکمه خواهند شد.

جنجالی که ماجرای انتقال نیمار به بارسلونا به راه انداخته و آن را به پرحاشیه‌ترین خرید تاریخ باشگاه تبدیل کرده است، ساندرو روسل را سال گذشته وادار به استعفا از سمت خود کرد اما با این حال او همچنان جزو متهمان پرونده فرار بارسا از پرداخت مالیات محسوب می‌شود.
خبر دادگاهی شدن بارتومئو در حالی در رسانه‌های اسپانیایی منتشر شده است که او در پایان فصل جاری باید خود را برای شرکت در انتخابات ریاست باشگاه آماده کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری