بازدید 3013
۳

مرگ چوپان قصرشيريني در انفجار مين

کد خبر: ۴۸۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸ 17 March 2015
انفجار يك قبضه مين به جاي مانده از دوران جنگ تحميلي در منطقه تنگه حمام حوالي پاسگاه مرزي دارخور از توابع بخش مركزي اين شهرستان يك كشته بر جا گذاشت.

به گزارش اعتماد، نعمت‌الله نازپرورده، معاون سياسي و اجتماعي فرماندار قصرشيرين با اعلام اين خبر گفت: در جريان اين حادثه يكي از عشاير ايل كلهر به نام جلال بهرام‌زاده ٢٤ ساله در حين تعليف احشام با مين برخورد كرد كه بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت كرد. وي اظهار داشت: در جريان اين انفجار همچنين هفت راس از دام‌هاي اين فرد تلف شدند.

از ابتداي امسال تاكنون ١٩ نفر در اثر انفجار مين و مهمات به جاي مانده از جنگ تحميلي در اين شهرستان مجروح و كشته شده‌اند ضمن اينكه در همين مدت، انفجار مين‌هاي بازمانده از جنگ، باعث تلف شدن چند راس دام و وارد شدن خسارت به ماشين‌هاي كشاورزي شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
جنگ بتازگی تمام شده . بایستی بیاری خداوند در 70 سال آینده فکری برای مین ها کرد . البته این چوپان نگون بخت و آن محصل رهگذر هم عمرشان دست خداوند بوده و مین و انفجار ان همانند خوذرو پراید یک وسیله است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
برو بابا
بدبخت خانواده اش که نان آور خانه را به راحتی از دست دادند...آیا کسی جوابگویشان خواهد بود و دستشان را خواهد گرفت؟؟؟؟؟؟خدا صبرشان دهد و روح آن زحمت کش جامعه شاد بادو قرین رحمت باشد...اونیز به نوعی شهید محسوب می شود زبرا حین کار شرافتمندانه از دنیا رفته...
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری