بازدید 3177

قاتل خاموش 3 قرباني گرفت

کد خبر: ۴۸۸۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴ 05 April 2015
رعايت نكردن اصول ايمني و استفاده نكردن از دودكش استاندارد،سه نفر را به كام مرگ كشاند. در يكي از اين حوادث زوجي سالخورده و در حادثه‌اي ديگر پسري نوجوان جان خود را از دست دادند.

به گزارش جوان، ساعت 19:42 روز گذشته، همزمان با تماس همسايگان خانه قديمي با سامانه 125 درباره غيبت زوج كهنسال و احتمال بروز گاز گرفتگي در خانه‌ آنها، آتش‌نشانان به سمت خيابان شهيد عراقي، كوچه سرو حركت كردند.

فرمانده آتش‌نشانان اعزامي به محل حادثه گفت: با حضور در محل حادثه مشاهده شد، در يك منزل مسكوني، به علت نفوذ گاز سمي مونوكسيدكربن دو نفر از اعضاي يك خانواده دچار مسموميت شده و بي‌حال و بي‌رمق روي زمين افتاده بودند. محمد رضا رستگار افزود: آتش‌نشانان بلافاصله اقدام به خارج كردن مصدومان از محل گاز گرفتگي و تا رسيدن اورژانس اقدام به احياي قلبي و ريوي كردند.

وي گفت: با رسيدن امدادگران اورژانس مصدومان حادثه تحويل آنان شدند كه با بررسي عوامل اورژانس مرگ هر دو نفر تأييد شد.

پس از بررسي‌هاي بيشتر معلوم شد استفاده از آبگرمكن ديواري بدون دودكش و نصب آن در داخل سرويس بهداشتي و ورود گاز سمي مونوكسيد كربن متأسفانه مرگ دو شهروند را به همراه داشت.
 
مرگ خاموش پسر نوجوان

در دومين حادثه استفاده غير ايمن از آبگرمكن ديواري و دودكش نامناسب باعث مرگ پسر نوجوان و مسموميت مادر او شد.

اين حادثه ساعت 8:14 ديروز به سامانه 125 اعلام شد و آتش‌نشانان ايستگاه 12 در محل حادثه در جاده ساوه، محله گلدسته حاضر شدند.

داوود قلي‌‌زاده رئيس ايستگاه گفت: محل حادثه يك منزل سرايداري داخل انبار متروكه به متراژ تقريبي 40 متر بود كه پدر خانواده هنگام مراجعه با پيكر نيمه جان همسر و پسر 16 ساله‌اش مواجه مي‌شود.

وي افزود: آتش‌نشانان بعد از ايمن كردن محل و گشودن‌ در مصدومان را تحويل امدادگران اورژانس دادند كه مرگ پسر 16 ساله تأييد و مادر44 ساله وي به بيمارستان منتقل شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
پارس نماد- صفحه خبر
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسماعیل هنیه # دولت چهاردهم # المپیک 2024 پاریس # مسعود پزشکیان