نشست خبري سرمربي رئال مادريد

آنچلوتی: 9-1 را با 9 نتیجه 1-0 عوض میکنم

کد خبر: ۴۸۸۴۷۴
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳ 05 April 2015
|
2832 بازدید
کارلو آنچلوتي،سرمربي رئال، پس از چند هفته نفسي به راحتي کشيد. تيم او هم خوب بازي کرد و هم يک برتري 9-1 درخشان را مقابل گرانادا کسب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت خامس به ترکیب رئال و حضور دوباره او کنار مودریچ و کروس؛ در کنار درخشش خیره کننده رونالدو که موفق به زدن 5 گل شد در ثبت این پیروزی نقش مهمی داشتند. 

آنچلوتی در انتهای این بازی در پاسخ به سوالی در مورد استراحت دادن بیشتر به رونالدو گفت:" فکر نمی کنم رونالدو در حال حاضر نیازی به استراحت داشته باشد. تنها زمانی به او استراحت خواهم داد که خودش از من بخواهد یا ریسک مصدومیت برای او وجود داشته باشد." 

کارلتو در مورد مثلث مودریچ، کروس و خامس و وضعیت ایسکو پس از آماده شدن دوباره خامس گفت:" نمی توانم 12 بازیکن در زمین بگذارم. هر بازیکنی 100 درصد آماده باشد در ترکیب قرار خواهد گرفت. این من هستم که تشخیص می دهم چه بازیکنی بازی کند، چه بازیکنی خیر." 

کارلتو در ادامه افزود:" حاضرم این نتیجه را با 9 نتیجه 1-0 عوض کنم. مهم کسب پیروزی هست حالا با هر نتیجه ای. پیغام مهم این بازی برای ما این بود که تیم به روزهای اوجش بازگشته است."
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟