بازدید 17862

«بهبود» از «پایتخت» رفت

محسن تنابنده - بازیگر و نویسنده «پایتخت» - درباره‌ی عدم حضور مهران احمدی در سری چهارم از این سریال توضیحاتی را ارائه داد و گفت: این اتفاق هیچ دلیل خاصی نداشته و مشکلی بین گروه وجود ندارد.
کد خبر: ۴۸۹۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷ 07 April 2015
محسن تنابنده - بازیگر و نویسنده «پایتخت» - درباره‌ی عدم حضور مهران احمدی در سری چهارم از این سریال توضیحاتی را ارائه داد و گفت: این اتفاق هیچ دلیل خاصی نداشته و مشکلی بین گروه وجود ندارد.

بازیگر نقش نقی در سریال «پایتخت» در گفت‌وگو با ایسنا در ادامه مطلب بالا افزود: مهران احمدی قطعا در «پایتخت 4» نخواهد بود چرا که ساخت این سریال با کار دیگر آقای احمدی مصادف شد و به دلیل اینکه «پایتخت 4» ماه رمضانی شد، شرایطمان دشوارتر شد و وقت زیادی نداریم؛ بنابراین نمی‌توانستیم حضور آقای احمدی را هماهنگ کنیم.

وی سپس اظهار کرد: مهران احمدی اکنون مشغول بازی در فیلم خانم نرگس آبیار است و نمی‌توانست در «پایتخت 4» هم حضور داشته باشد، بر این اساس نبود وی در سری چهارم «پایتخت» طی یک توافق جمعی صورت گرفت و به این نتیجه رسیدیم که وی نمی‌تواند هر دو کار را همزمان باهم داشته باشد.

این نویسنده در پاسخ به اینکه با حذف شخصیت «بهبود» در سری چهارم «پایتخت» تکلیف قولی که به بیژن (پسری که به سوال‌های معلمش جواب‌های نادرستی داده بود و این معلم پس از چند سال فیلم او را در فضای مجازی پخش کرد) برای ایفای نقش پسر بهبود داده چه می‌شود ؟ گفت: باید ببینیم چه پیش می‌آید.

تنابنده در پایان اعلام کرد: اکنون مشغول نگارش «پایتخت 4» هستیم تا بتوانیم کار را به پخش برسانیم. با توجه به پخش «پایتخت» در ماه رمضان امسال، کارمان خیلی سخت شده است و تایم زیادی برای تولید نداریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۱۵
چه اصراریه که حتما قسمتهای 4 وغیرو ساخته بشه. اینهمه موضوع واینهمه کارگردان ونویسنده تو جامعه وجود داره اما دریغ از بهره گیری مناسب از این پتانسیل
ميخوام پايتخت نباشه اگه بهبود نباشه
به نظرمن نقش بهبودبابازی زیبای آقای احمدی بهترین قسمتهای سریال پایتخت بودوخیلی ازبازیگران همزمان درچندفیلم بازی میکننددلیل آقای تنابنده موجه ومنطقی نیست .بانبودن بهبودخیلی ازبیننده های سریال کم میشوندوجای خالی اومحسوس خواهدبود.
دیگه فیلم دیدن نداره
الان که بحث های محیط زیستی هست و بهبود هم نقش محیط بان را داشت واقعا جاش خالی است
آقای احمدی واقعا با هنرنمایی خوبشان شادی را به منازل مردم بردند و در سریال پایتخت 4 قطعا جایشان خالی است ..
حیف شد
پایتخت بدون بهبود صفا نداره
بودن و نبودن بهود هیچ فرقی تو سریال نداره
همیشه به یاد این دیالوگ اقای احمدی با لهجه شیرین مازنی هستم " منو نگاه کن ارسطو " واقعا بدون بهبود پایتخت بود بود نبودم نبود
آقای تنابنده، به نظر من و اکثر مردم ، یکی از عوامل اصلی موفقیت سریال پایتخت در سری دوم و سوم، آقای مهران احمدی بودند. البته بازی هنرمندانه شما و سایر عوامل غیر قابل چشم پوشی می باشد. لطفا شرایط حضور ایشان را در سری چهارم جهت موفقیت و تاثیر پذیری جذب مخاطب فراهم آوردید. با تشکر
اقا اگه ناجي پلنگ مازندران نباشه واقعن مزه نخاهد داد
چه اصراری هست که یک مجموعه موفق رو حتما در سراشیبی سقوط بندازن؟؟
واقعا ساخت قسمت چهارم این قدر مهمه؟
پايتخت با بازي چند نفر در نقشهاي اصلي زيبا بود: نقي ،بهبود، ارسطو،هما،پنجلي،فهيمه،، در صورت نبود اين اركان اصلي اگر ساخت اين سريال رو به بعد موكول كنند خيلي بهتره! چون بسيار كار ضعيفي ميشه! بهبود از گردانندگان اصلي سريال بود و اين سري جديد با زمان كمي كه تا پخش داره احتمالا بسيار ضعيف خواهد شد!!
با نبودن آقای احمدی ما هم دیدن پایتخت را تحریم میکنیم مخصوصا اینکه با فشرده شدن زمان قطعا کیفیت آن هم پایین می آید ...
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری