بازدید 7176

شیوع عارضه خشکی پوست

بررسی‌ها نشان می‌دهند که با وجود افزایش نسبی دمای هوا و نزدیک شدن به فصل بهار، اما عارضه خشکی پوست همچنان در بین افراد جامعه شایع است.
کد خبر: ۴۹۰۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۰ 11 April 2015
بررسی‌ها نشان می‌دهند که با وجود افزایش نسبی دمای هوا و نزدیک شدن به فصل بهار، اما عارضه خشکی پوست همچنان در بین افراد جامعه شایع است.

مهرداد افشاریان متخصص پوست و مو در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:‌ خشکی پوست عارضه‌ای است که معمولان در فصل پاییز و زمستان تسریع بالاتری دارد، اما این بدان معنی نیست که این عارضه در بهار و تابستان بروز و شیوع ندارد.

وی با بیان اینکه عوامل مختلفی در بروز خشکی پوست نقش دارند، اظهار داشت: خشکی و سردی هوا، وزش باد، گرم و خشک بودن هوا از  جمله هوای اتاق و حساسیت به عوامل خارجی، در ایجاد خشکی پوست بسیار نقش دارند.
 
افشاریان تاکید کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهند که با وجود افزایش نسبی دمای هوا و نزدیک شدن به فصل بهار، اما عارضه خشکی پوست همچنان در بین افراد جامعه شایع است.
 
وی یادآور شد: ‌در حال حاضر بسیاری از مراجعات به پزشکان، به دلیل عارضه خشکی پوست و بیماری‌های پوستی مشابه است.

افشاریان خاطر نشان کرد: ‌یکی از عوامل مهم و اصلی که موجب خشکی پوست می‌شود و متاسفانه کمتر به آن توجه  می‌شود، استفاده زیاد از صابون‌ها و مواد پاک کننده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار