بازدید 2904

بلان: برای صعود به معجزه نیاز داریم

کد خبر: ۴۹۱۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹ 16 April 2015
سرمربی پاری سن ژرمن اعتراف کرد تیمش برای صعود به دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به معجزه نیاز دارد.

به گزارش ایسنا، پاری سن ژرمن با شکستی که برابر بارسلونا متحمل شد، کار بسیار سختی برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دارد. شاگردان لوران بلان در دور رفت یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا در خانه از بارسلونا پذیرایی و در نهایت با نتیجه سه بر یک بازی را واگذار کردند تا کارشان برای صعود به دور بعد بسیار سخت شود.

لوران بلان، سرمربی پاری سن ژرمن بارسلونا را شایسته پیروزی در این دیدار دانست. او گفت با این نتیجه صعود پاری سن ژرمن به دور بعد بسیار بعید است: "بارسلونا نبض بازی را در اختیار گرفته و تیم برتر میدان بود. بازیکنان بارسلونا توپ و میدان را در اختیار داشتند. آنها توپ را به گردش درمی‌آوردند و بازیکنان ما را خسته می‌کردند؛ چرا که تیمی توپ را در اختیار ندارد، تلاش می‌کند، آن را در اختیار گیرد. بارسلونا خط حمله بسیار خطرناکی دارد. وقتی تیمی چنین مهاجمانی را در اختیار دارد، دیگر بازی کردن برابرش بسیار سخت است.

او ادامه داد: بارسلونا بسیار خوب بود. این تیم با بازی خوبی که به نمایش گذاشت، نشان داد که شایسته پیروزی است. بازیکنان پاری سن ژرمن را نیز هر آن چه در توان داشتند، رو کردند. من واقعا ناراحتم؛ چرا که دیگر نمی‌توانستیم بهتر از این ظاهر شویم. بارسلونا تیم بزرگی است و با نمایش خوبی که در این دیدار داشت به پیروزی رسید. بسیار سخت است که در دیدار برگشت بتوانیم سناریوی بازی با چلسی را تکرار کنیم. برای صعود به دور بعد به معجزه نیاز داریم.

بلان که خود سابقه پوشیدن پیراهن بارسلونا را دارد، درباره آسیب‌دیدگی تیاگو سیلوا گفت: چاره‌ای جز تعویض سیلوا نداشتم. او آسیب دیده بود و من مجبور شدم داوید لوئیز را که آماده این دیدار نشده بود به میدان بفرستم. بارسلونا از بهترین تیم‌های کنونی فوتبال اروپاست و پیروزی برابر این تیم نیاز به آمادگی 100 درصد دارد. آسیب سیلوا سهم بسزایی در این شکست داشت. وقتی او درخواست تعویض کرد اطمینان پیدا کردم که شب سختی در انتظار ماست.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری