بازدید 2357

واکنش "سامر" به قرعه بایرن مونیخ

کد خبر: ۴۹۴۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲ 25 April 2015
مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ دیدار برابر بارسلونا را سخت توصیف کرد با این حال از آمادگی بالای بایرن برای این دیدار حساس خبر داد.

به گزارش ایسنا، آیین قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و در حساس ترین بازی بایرن مونیخ و بارسلونا که در حال حاضر از آماده ترین تیم های کنونی فوتبال جهان به شمار می آیند باید به مصاف هم روند.

ماتیاس سامر مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ به قرعه تیمش واکنش نشان داد. او گفت: همه ما می دانیم که بارسلونا چه تیم خطرناکی است. بازی کردن برابر این تیم بسیار سخت است اما بدون شک ما آماده این دیدار هستیم. این دیدار برای هر دو تیم بسیار سخت است و براین باروم هم بایرن و هم بارسلونا شانس برابری برای صعود به فینال دارند.

او ادامه داد: بارسلونا تلاش می کند تا انتقام شکست سنگین دو سال قبل را برابر ما بگیرد اما ما هم می خواهیم باردیگر برابر تیم بزرگ فوتبال اسپانیا به پیروزی برسیم و انگیزه بسیار بالایی در این دیدار داریم.

بایرن مونیخ دو سال پیش زمانی که هدایت این تیم را یوپ هاینکس برعهده داشت توانست بارسلونا را تحقیر کند و در دو بازی رفت و برگشت برابر این تیم به پیروزی 7 بر صفر دست یابد. بایرن مونیخ در آن سال در نهایت به فینال راه یافت و توانست با پیروزی شدن برابر دورتموند جام قهرمانی را بالای سر برد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل