بازدید 2061

هزينه حمايت فرانسه از افراطيون سوريه و عراق

پس از کشتار در دفتر نشریه شارلی ابدو و سوء قصدهای دیگر که هفده کشته برجای گذاشت، ده هزار نظامی برای حفاظت از مراکز حساس در فرانسه بسیج شده اند که ارزیابی می شود روزانه هزینه ای یک میلیون یورویی به فرانسه تحمیل می کند. در خارج از فرانسه نیز، نه هزار نظامی فرانسوی در حال حاضر در کشورهای ساحل آفریقا، در آفریقای مرکزی و دیگر مناطق حضور دارند.
کد خبر: ۴۹۶۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷ 30 April 2015
پس از سوء قصدهای رخ داده در پاریس، دولت فرانسه هر روز بیش از یک میلیون یورو صرف حفاظت از مراکز حساس خود می کند.

شبکه تلویزیونی یورونیوز گزارش داد؛ با وجود شرایط مالی سخت اما به علت وجود خطرهای تروریستی، فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه تصمیم گرفت عملیات گشت زنی نظامی را که پس از سوء قصدهای پاریس در ژانویه گذشته آغاز شد ادامه دهد. بسیج هفت هزار سرباز در این عملیات همچنان حفظ خواهد شد. رئیس جمهور فرانسه همچنین از افزایش دو و هشت دهم میلیارد یورویی بودجه این بخش تا سال دو هزار و نوزده که در چهار سال آینده اختصاص خواهد یافت خبر داد.

اولاند پس از برگزاری جلسه شورای دفاع، در کاخ الیزه این سخنان را ایراد کرد. وی گفت: «فرانسوی ها به ارتش های خود اعتماد دارند. آنها به مقامات سیاسی خودشان که تصمیم می گیرند اعتماد دارند و باید بدانند که اعتبارات ضروری در اختیار این اهداف قرار می گیرند. امنیت، حفاظت و استقلال اصولی هستند که معامله نمی شوند.»

این گزارش می افزاید: پس از کشتار در دفتر نشریه شارلی ابدو و سوء قصدهای دیگر که هفده کشته برجای گذاشت، ده هزار نظامی برای حفاظت از مراکز حساس در فرانسه بسیج شده اند که ارزیابی می شود روزانه هزینه ای یک میلیون یورویی به فرانسه تحمیل می کند. در خارج از فرانسه نیز، نه هزار نظامی فرانسوی در حال حاضر در کشورهای ساحل آفریقا، در آفریقای مرکزی و دیگر مناطق حضور دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم