زورگير به دام افتاد

کد خبر: ۴۹۷۴۹۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶ 05 May 2015
|
2884 بازدید
رئيس كلانتري 153 وليعصر (عج) از دستگيري زورگير جنوب غرب تهران خبر داد.

به گزارش آرمان، سرگرد ايرج ارسلاني در گفت‌وگو با ايسنا، در اين باره گفت: با توجه به افزايش سرقت‌هاي به عنف در ماه اخير در سطح حوزه استحفاظي كلانتري 153 پيشگيري از اين سرقت‌ها و همچنين شناسايي و دستگيري سارقان در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وي با بيان اينكه طرح‌هاي مبارزه با سرقت به صورت كيفي و هدفمند در نقاط آلوده به صورت روزانه اجرا شد، گفت: تا اينكه در ساعت 11 و 30 دقيقه روز هفتم ارديبهشت ماه امسال در حين اجراي طرح در خيابان آيت‌ا... سعيدي فردي به هويت سليمان 36 ساله با مراجعه به ماموران اعلام كرد كه چند روز پيش در حاشيه پارك زيتون در حين قدم زدن يك دستگاه موتورسيكلت با يك سرنشين به وي حمله‌ور شده و با تهديد چاقو اقدام به سرقت وجه نقد و موبايل و كتاني‌هاي وي كرده‌اند و هم‌اكنون راكب موتور سيكلت را در حاشيه پارك زيتون مشاهده كرده است.

رئيس كلانتري 153وليعصر (عج) با بيان اينكه بلافاصله ماموران به محل اعزام و مشاهده كردند  متهم درحالي كه سوار بر يك دستگاه موتور سيكلت است در محل حضور دارد، گفت: متهم به محض رويت ماموران قصد متواري شدن داشت ولي با توجه به اجراي طرح مهار و پيش‌بيني مبني بر احتمال متواري شدن، راه وي مسدود و وي دستگير شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...