یاهو بالاخره در سال ۲۰۱۳ لوگوی بازیگوش خود را به یک لوگوی حرفهایتر و خطی تغییر داد.
گوگل نیز به مرور زمان، دست از بازی گوشی برداشته و از فونت یا قلمهای منحنی به سمت یک لوگوی مدرنتر حرکت کرده است.
سیب رنگارنگ اپل در سال ۱۹۷۷ تاثیر خوبی داشت، اما این شرکت نیز به تدریج به سمت یک سیب سفید سه بعدی حرکت کرده
سامسونگ کار خود را با یک فروشگاه ماکارونی آغاز کرد، در نتیجه لوگوی اول این شرکت چندان تکنولوژیک نیست. اما در سال ۱۹۹۳ لوگوی آبی معروف خود را اختیار کرد.
مایکروسافت تقریبا هر دهه یک بار لوگوی خود را تغییر داده و از یک فونت فانتزی منحنی به سمت لوگویی حرکت کرده که بیشتر نشان دهنده جبهه اصلی این شرکت یعنی ویندوز است.
اولین لوگوی نوکیا تصویر یک ماهی را در بر دارد که شاید یادآور رودخانهای است که از جلوی اولین دفتر این شرکت عبور میکرد.
شرکت IBM از سال ۱۹۷۲ به این سو لوگوی خود را تغییر نداده است.
شرکت اچ پی از زمان تأسیس خود در ۱۹۳۹ تا امروز تغییرات زیادی در لوگوی خود داشته، ولی دو حرف اول شرکت Hewlett Packard همواره در این لوگو حاضر است.
اینتل بیشترین شهرت خود را در زمان لوگوی Intel Inside داشت، ولی دوباره در سال ۲۰۰۶ به لوگوی ساده Intel برگشت.
آمازون هم تغییراتی در لوگوی خود داشته؛ اما به نظر هنوز تا حد زیادی به لوگوی سال ۲۰۰۰ خود پایبند است.
شرکت دل یکی از شرکتهایی است که چندان به تغییر لوگو علاقه ندارد.
و در نهایت پلی استیشن تا قبل از آنکه بالاخره با لوگوی پهار رنگ خود در سال ۱۹۹۴ کنار بیاید، بیست بار تغییر لوگو داد.
سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.