خوانده می‌شوید؛

پارتی‌بازی چقدر در استخدام یا بیکاری شما مؤثر بوده است؟

بررسی‌های آماری نشان داده است، پرس‌و‌جو از دوستان و آشنایان که نزدیک‌ترین گزینه به استفاده از روابط و پارتی‌بازی تلقی شده، شایع‌ترین روش جستجوی کار در بین ایرانیان جویای کار است. تکیه بر روابط تا چه میزان در موفقیت شما در استخدام یا محرومیت شما از فرصت‌های شغلی که استحقاق آن را داشته‌اید، مؤثر بوده است؟
کد خبر: ۴۹۷۸۸۰
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹ 06 May 2015
|
97306 بازدید
|

بررسی‌های آماری نشان داده است که از بین روش‌هایی مانند ثبت‌نام یا پیگیری در مراکز خدمات اشتغال و کاریابی، تماس با کارفرما، پرس‌و‌‌جو از دوستان و آشنایان، جستجوی منابع مالی و امکانات برای شروع فعالیت خوداشتغالی، تقاضای جواز کسب یا پروانه کار، درج آگهی در روزنامه یا مطالعه آگهی‌های استخدام و گزینه‌های دیگر، پرس‌و‌جو از آشنایان و دوستان یعنی روش مبتنی بر رابطه شایع‌ترین و مؤثرترین روش است.

خوانده می‌شوید امروز به همین موضوع اختصاص دارد.

پارتی‌بازی چقدر در استخدام یا بیکاری شما موثر بوده است؟

موثرترین عامل در رسیدن به فرصت‌های شغلی مناسب را چه می‌دانید؟

نظرات ارسال شده تا ساعت ۱۷، منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۱
در انتظار بررسی: ۶۰
انتشار یافته: ۸۷۱
میر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
خیلی عالی و راحت کار انجام میشه همه جا همینه این چه سوالی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
جای این حرفها از سیاه ترین روزهای تاریخ بورس ایران بنویسید بخدا ما ایرانی هستیم شما هم ایرانی یعنی ما از یمنی و سوری برای شما کمتریم که چشم خود را به روی این همه فساد و بی عدالتی در بورس بستید ؟
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
اوضاع اینقدر هم که میگین بد نیست.بعضی ها دوست دارن با سیاه نمایی ایجاد افسردگی کنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
آره حمید خان شما راست میگی از بعد از توافق لوزان تا امروز فقط 3 روز شاخص + بود و بیشتر از 30 روز منفی شاخص از حدود 90000 رسیده به 64000 فساد در عرضه های اولیه بالا آوردن سهام ها زیان ده دخالت های دستوری در بازار و عرضه های آبشاری فقط بخش از مشکلات امروزه بورسه 18 ماه پیش رئیس جمهور رسما مردم رو به بورس دعوت کرد امروز به گواه آمار و ارقام صد ها هزار سهام دار خرد نابود شدن و هیچ کس پاسخگو نیست .

پ.ن : میشه حدس زد شما در عرضه اولیه مبین یا بهتره بگیم مبین گیت کجای صف بودی که میگی اوضاع بد نیست !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
یکی از بهترین مکان های کلاهبرداری قانونی توی بورسه
شما اونوقت تو این شرایط فساد مالی مملکت که هیچ امیدی هم بهش نیست رفتید تو بورس!!!!!!!!!
داودذوالقدر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
1000%
15سال کارمند شهرداری بودم چون طبل رسوایی مجریان متخلف را بصدا دراورد تشویقم کردن واخراج
الحمدالله
ایران تنهایی جاییکه باید بجای ثواب کباب بشی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
من با 28 سال سن و فوق لیسانس در سال 88 در زمانی که حقوق کارگر 300000 تومن بود 120 هزار تومن حقوق می گرفتم و تا الان ادامه دادم. من از پارتی استفاده نکردم ولی سختی زیاد کشیدم. ولی وقتی با اداره جات کار می کنی می بینی که اکثر اداره ها به صورت خانوادگی اداره میشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
95 درصد پارتي و از پارتي بدتر سهميه دارها که زنگ ميزنن بهشون و ميگن مياي فلان اداره سر کار
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
من با هزار بدبختی و آزمون و البته پیدا کردن پارتی در یک ارگان دولتی با قرارداد مدت معین جذب شدم بعد از 9 ماه به من و بقیه کسانی که با من جذب شده بودن گفتن که دیگه نیازی به شما نیست و برید برای تسویه حساب. یک هفته بعد که برای تسویه حساب رفتم دیدم یک نفر جدید استخدام شده و متوجه شدم که از فامیلهای مدیریت می باشد. در این کشور اگه پارتی نداشته باشی ته خطی
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
در جواب دوستمون که میگه خیلی هم بد نیست (پارتی بازی سیاه نمایی ست )| عزیزم مشاهدات شما بسیار کم و ناقص است . بنده کارمند رسمی یک اداره دولتی هستم و مخصوصآ با استخدام سروکار دارم. بسیار قاطع خدمت شما و عرض میکنم که 80 درصد استخدامها از دوستان و آشنایان و بستگان هستند و تازه اگثر ایشان از مدیران هستند....
شما کجای کاری ..... که نظر میدی...
کربمی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
سلام
من تو آزمون سازمان امورمالیاتی شرکت کردم و آزمون کتبی و مصاحبه قبول شدم ولی موقع استخدام گفتند رشته شما مرتبط نیست!
درحالی که تنها رشته مرتبط رشته تحصیلی من بود
در ضمن تو همین سازمان خودم دیدم یکی از مدیران ،خانمی 38 ساله را مستقیما استخدام رسمی قطعی کرده و وارد سازمان کرد!
بی‌نام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
کار خوبه خدا درست کنه سلطان محمود خره کیه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
تابناك راست ميگه.
امیرحسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
آقا من سال 90 مدرک گرفتم. تا همین 2 ماه پیش کار مرتبط با مدرک پیدا نکردم. مسافر کشی و فروشندگی می کردم. خب زندگی خرج داره دیگه ! با کلی پاچه خواری و پارتی بالاخره خودمون رو چپوندیم یه جا ! 4 سال کم نیستا !!!!!
n
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
من بدون پارتي وارد كارشدم . مهمترين عامل هم داشتن حداقل پايه هايي از كار مورد نظر و در مراحال بهتر پارتي خوب- در مورد نظر ناشناس هم كاملا بر فساد در بورس تاكيد ميكنيم و از خواهشمندم در اين مورد تابناك كاري انجام بده .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
من با پارتی بازی بابام رفتم سر کار تو بندر انزلی . 4ساله تو کار تخلیه وبار گیری کانتینر های وارداتی و صادراتی هستم . البته حمالیه دیگه. ولی اگه پارتی نداشتم همین کارم رو به یکی دیگه داده بودن. باور کن
طاهرخانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
من توی آزمون استخدامی استانداری مربوط به سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین نفر اول کتبی شدم ، بومی منطقه هم بودم، توی مصاحبه هم به تمام سوالات جواب دادم،ولی متاسفانه نفر چهارم آزمون کتبی و کسی که توی همون سازمان به صورت پیمانی کار می کرد و جلوی چشم خود بنده وقت پاسخگویی به سوالات مصاحبه اش تموم شده بود و به زور بلندش کردن (حتی نتونست یه فایل اکسل درست کنه)وبا توجه به اینکه بومی هم نبود پذیرش شد واعتراض های من به هیچ جا نرسید.دیوان عدالت نوبت رسیدگی رو زد 2 سال دیگه(خسته نباشن)توسعه منابع انسانی ریس جمهور اعتراض من رو بدون رسیدگی بایگانی کردن،خلاصه هر کاری کردیم به جایی نرسیدیم.واگذارشون می کنم به خدا.اصلا کی گفته پارتی بازی هست؟هرکی گفته من ازش به دیوان عدالت اداری شکایت می کنم.والاااااااااااااا.
من
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
پارتی باری وجهه ی رسمی و قانونی تو ایران داره!!!
سربازی، کار، وام و ... همش میخواد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
اوضاع تو شاید بد نباشه اما اوضاع ما خیلی خرابه،خراب......میفهمی!؟؟؟خراب آآآآآقای سیاه نما!!!خوشحالم که خوشحالی.....!!!!
ناشناس
| United Kingdom |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
مهمترین عامل پارتی بازی ها اینه که سیستم یک پارچه ای برا ی نظم دادن استخدام ها نیست. و هر سازمانی هرکس را هروقت بخواد استخدام می کنه. در این اوضا بی نظم می شه توجیه های دینی هم اورد که باید از دوستان انتخاب کرد.
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
این دولت هر چی پول داره خرج تورم میکنه. تورمی که دولت و مجلس خود به خود به وجود میارن. اگر این پول نفت رو خرج صنعتی شدن کشور می کردن هم مشکل بیکاری تحسیل کرده ها حل می شد و هم پارتی بازی می رفت کنار. شغل مورد نظر تحصیل کرده ها خیلی کم هست و این هم اونایی که خیلی پارتیشون کلفته میرن سر کار.
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
پارتی و رابطه رکن اول یافتن شغل، ارتقاء شغلی و یا بیکار شدن هست
امیر علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
واگذارتون میکنم به الله و حضرت عزراییل از ما که کاری ساخته نیست...
دیدار به قیامت رانت خواران وپایمال کنندگان حق دیگران
باقری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
یه چیز دیگه که به نظرم اومد برای آدم باسواد و کاری کار هست حتی اگر چند سال حقش خورده شه اما برای آدمی که تازه از دانشگاه اومده بیرون یا بی سواده فقط پارتی
البته کار یاد گرفتنم روش خودشو داره که متاسفانه طول میکشه
زینال بندری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
عوامل موفقیت در ایران (سه پ معروف)
- پارتی
-پول
-پرویی
irani
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
من امسال سال 5 دکتری هستم و دارم تا چند ماه دیگه دفاع می کنم ولی هنوز کار ندارم در صورتیکه هم دانشکده ای من دانشجوی سال 2 هستش و تونسته بورسیه گیر بیاره. واضح تر از این. زمانی که من این رشته رو قبول شدم کل ایران 5 نفر می خواستن و من رتبه 2 شدم ولی زمانی که این دوستمون قبول شد 28 نفر روزانه و 9 نفر شبانه تو این رشته قبول شدن برای دکتری. به هر لحاظ که بگی، من از اون جلوتر بودم ولی مطمئنا تو جور کردن پارتی، به گرد پاش هم نمی رسم. واضح تر از این بگم...
حبیب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
واقعا همینطوره
ولی به نظر من بهترین پارتی آدم خداست. فقط کافیه توکل کنیم. من خودم شخصا تازه استخدام شدم و خدا رو شکر پارتیم فقط خدا بود و بس
یواش رو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
من کارمند ...... هستم تنها چیزی که برای استخدام مهم نبود استعداد یا مدرکم بود اینجا فقط به یکی از مدبران وصل باشی هر کی رو بخوای میتونی بیاری حالا از دانشگاه واحد شنگول اباد باشه یا از شریف اینا مهم نیست فقطباید یاد بگیری درجهت اهداف باند حرکت کنی تا از نظر مدیرت بشی پرفوسور
+-
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
من تو آزمون استخدامی یه بانکی قبول شده بودم تمام کارهای استخدامیشو هم انجام داده بودم و در مرحله نهایی مسئول گزینش بمن گفت شما سنت 8 روز از شرط سنی بانک گذشته ! در حالیکه یکسال قبلش امتحان داده بودم!! و خیلی راحت یکی دیگه رو جایگزین من کردند! الان هم 4 سال از اون زمان می گذره و هنوز هم بیکارم!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
کارشناسی دانشگاه تهران بودم ارشد بهشتی، 90 فارغ التحصیل شدم بعدش خدمت
اما ازون موقع تا حالا بیکارم.
واگذارتون میکنم بخدا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
تو نهادهای دولتی فرصتهای شغلی در اختیار ادمهای عادی مثل من قرار نمیگیره. شرکتهای خصوصی مثل جایی که الان کار میکنم پول نمیدن. با فوق لیسانس برق امیرکبیر ماهی یک تومن دریافتی دارم که با هزینه اجاره خونم معادله تقریبا. ضمن اینکه حق اعتراض به دستمزد هم برخلاف کارکنان دولت نداریم. هر اعتراضی مساوی با اخراجه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
بهتر این اقای نویسنده از خودش شروع کنه که ایا بدون پارتی این مطلب رو گذاشته تو سایت یا نه ؟؟؟
وحید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
ادارات نیمه دولتی که 100% پارتی و ادارات دولتی هم که استخدامشون با آزمونه، مصاحبه رو واسه اینجور جاها گزاشتن دیگه ...
mk
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
همسرم دانشجوی ممتاز کشوری در کارشناسی و ارشد است ،دارای لوح تقدیر از رئیس جمهور ،وزیر علوم و رئیس بنیاد شهید(2مرتبه)،با مدل19.25 از علامه فارغ التحصیل شده ،فرزند جانباز متوفی 50 درصد ،با ابراز تاسف الان در یک مانتو فروشی داره مانتو میفروشه.
شهریار
| Netherlands |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
یه خاطره جالب بگم گویای همه چیزه.رفته بودم بانک شهرمون برای اشتراک یه مجله از دانشگاه تهران.مسئول باجه وقتی فیش واریز را دید با نگاهی عاقل اندر سفیه بهم گفت عزیزم دقیقا بنویس کدوم دانشگاه تهران...آخرش هم قبول نکرد دانشگاه تهران خودش یه دانشگاست.گفت برو هر وقت مطمئن شدی بیا! (یعنی ... هم وقتی چن بار 50 تومنی می دید می فهمید دانشگاه تهران کجاست)
حالا جالبه چن نفر از دانشگاه تهران میشناسم که میتونن جای اون باشن ولی بیکارن...
آدم چی بگه؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
مشكل ايران اينه اول استخدام مي كنن بعد براي سند زدن آزمون ميگيرن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
تابناك پرينت نظرات را بفرست هيئت دولت.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
من خودم کاری که حقم بودم که هم در آزمون و هم در مصاحبه مورد نظر قبول شده بودم در سال 84 با پارتی بازی کسی دیگه از دست دادم اونم با چه بهانهای؟ نقص در پرونده به علت غیر بومی بودن . همیشه می گم اگر فردایی باشه ازشون می گذرم
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
هیچ تاثیری نداشته است
پاسخ ها
من
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
من دانشجوی فوق لیسانس مهندسی دانشگاه تهران هستم!
والا ما که بعضی از دوستان دوران لیسانس مون رو که می بینیم فقط پارتی داراش که سریازی رو هم تونستن بپیچونن الان سرکارند...
خیلی از دوستانمون هم الان به خاطر وضعیت کنونی مملکت به فکر فرار به خارج از طریق پذیرش در دانشگاه های خارجی هستنند
زینال بندری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
پارتی بازی هیچ تاثیری در استخدام در کشور ما ندارد هر کس در این کشور باسوادتر و نخبه تر باشد استخدام می شود پس لطفا تشویش اذهان نکنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
خدانشناس شما از کجا خبر دارید؟
محمدعلی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
آقای حسین خان:
خوابی یا خودتو زدی به خواب؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
چند سال پیش که دربه در دنبال کار بودم، یکی از دوستان دانشگاهی ام را دیدم تو خیابون گفت در شرکت نفت هست!!! گفتم چطور رفتی کی امتحانش بود گفت من همنجوری رفتم چون آقای میر.ک. (رئیس نفت اول در دوران دولت نهم) آشنامون بود هر کی هم میشناختم بهش گفته بودم تو رو یادم نبود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
واقعا من نمیدونم این اقای زینال بندری کیه همش نظر های مخالف واقعیت میده؟
امیر حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
تا پول وپارتی نباشه هیچ من تعداد زیادی رو دیدم که لیسانس به زور گرفتن سربازیو که از راههایی که همه میدنن معاف شدن وبا معدل13عمران در لیسانس با پارتی تو شرکتهای بزرگ عمرانی ب راحتی مشغول شدن اونوقت من ارشد وامثال من ک اظلاع دارم تو آژانسو مغازه های فست فود مشغول کار شیم به خدا اینا انصاف نیست من که نمی بخشم اون دنیا اگه خدایی هست باید جواب بدن ان افراد وپارتیهاشون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
زینال بندری احتمالن شما مال بندر 60 کیلومتری میکائیل اونجارو راس ریس کرده، بقیه مملکت اسلامیمون که پول و پارتی حرف اولو میزنه. بنده لیسانس کامپیوتر بیکار، برادرم دکتری دامپزشکی بیکار، برادر دیگم دکتری فیزیک بیکار، پارتی خدا، پول نداریم.زن عقد کرده دارم، بابا اینجا نا مسلمونی موج میزنه نه مسلمونی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
این عامو بندریه انگار تو ایران زندگی نمی کنه هاااااااا !!!!
امیر علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
فقط یه جمله پارتی بازی وجای دیگران رو گرفتن که حق ما نیست با حرام خوری وخوردن حق الناس هیچ فرقی نداره من وامثاله من سپردیم به اون بالایی خودش انشالا...تو هردو جهان جوابشون رو بده تابناک سانسور نکن
abbas
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
من از از طریق آزمون وارد شدم و پارتی بازی نبود اما شرکت ما مال آمال از کسانی است که بدون آزمون وارد شده اند از سفارش نماینده و استاندار گرفته تا وزیرو و ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
من موندم این عقده چیه دیگه. طرف میاد میگه من فوق لبسانس مهندسی دانشگاه تهران هستم که چی؟! اینو نگید روزتون شب نمیشه؟!
الان دانشگاههای تهران بیشتر از لبسانس، فوق لیسانس و دکتری میگیرند! ندید شرط می بندم لیسانست رو ازشهرستان گرفتی...
ناشناس
| United Kingdom |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
فقط برا اینکه تشویش اذهان عمومی نشه و جون تر ها را تا امید نکنم چیزی نمی گم. ایشاا.. ریشه پارتی بازی ها خشک شه.
امید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
شما حتما حتما انقد پارتیتت قوی بوده ک حتی مفهوم بیکار بودن رو متوجه نمیشی
باقری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
اینکه پارتی بازی داریم حرفی نیست
اینکه با پارتی افراد نالایق میرن سرکار هم حرفی نیست
اما من خودم پارتی نداشتم و شرکت دولتی هم نیستم اما افراد با پارتی هم به من احترام میزارن چون میدونن کار بلدم
به نظرم کار بلد باشی و سعی کنی کار یاد بگیری کار هست البته اعتماد به سقف که خودش همه چیز حساب میشه
حامی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
باسوادتر !!!!!!!!! نخبه تر!!!!!
یه چیزی برات تعریف کنم داداش..تو دوره قبل که استخدامی کیلووی بود و معلم استخدام میکردن..دختر یکی از بندگان خدا داشته تو خونه آشپزی میکرده که باباش میاد خونه میکه دخترم آماده شو که ماه دیگه باید بری سر کلاس ..تو معلم شدی عزیزم!!!
irani
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
اگه اون دنیایی باشه، مطمئن باش از شماهایی که چشمتونو روی واقعیات می بندید، نخواهیم گذشت. البته شماها اونجا هم پارتی جور خواهید کرد
کارمند قراردادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
اینجانب با 17 سال سابقه کار در یکی از دستگاههای دولتی مشغول به کار می باشم .یکی از همکاران بنده با استفاده از سهم استخدامی رئیس سازمان بصورت پیمانی درامند و در حال حاضر تا سه برار من دریافت حقوق و مزایا دارند.در صورتیکه یک سوم بنده سوابق کار ندارند.عدم توجه به عدالت اجتماعی معزل قشر حقوق بگیر جامعه می باشد
پاسخ ها
حامی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
داغه دلم تازه شد.قراردادیه آبکیم...ینی همه جام میسوزه که میبینم کارمند کناریم سه برابر من حقوق میگیره!!کارش نصفه منه .
مسعود
| Malaysia |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
تو با دیپلم استخدام شدی اون با فوق لیسانس ! اینو هم بگو دیگه
نواب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
از اون معزل نوشتنت مشخصه پارتی بازی شده و شما مدیر کل باید می شدی!!!!
درجواب مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
اتفاقا" برعکس..
1- من با لیسانس حق التدریس نشدم ولی خانمی که دیپلم بدون پیش دانشگاهی بودو همسن بنده بصورت شرکتی در یک سازمان مشغول بود و این خانم برای گرفتن پیش دانشگاهی پیش من آمد و عجله داشت چون داشتن استخدام رسمی همون سازمان میشد..!!
2- خانمی باداشتن مدرک حقوق استخدام نشد و12 ساله بیکاره ولی یک خانم با سن 45 سال و دانشجوی ترم 4حقوق و شاغل در یک شرکت خصوصی الان پذیرفته شد..!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
من توی دوستانم یه دیپلم ردی و یه سیکل و یه دیپلمه رو میشناسم که توی چهارسال اخیر بخاطر پارتی بازی توی بانک استخدام شدن.بنده دانشجوی دکتری دانشگاه تهران هستم و بیکارم.به هر دری که زدم بسته هست.به هرکس میشناختم رو انداختم.توی هر ارگانی رفتم.آبروم رو ریختن.تحقیرم کردن.ولی هی به خودم گفتم چیزی نیست.اما هیچ کاری دستمو نگرفت.میگن نیرو نمیخایم.یا میگن رزومه ت رو بفرست.در حالی که بعد یه مدت میریم میبینیم یه بیکار رو نشوندن تو اون پست.فقط دنبال اینم از کشور خارج بشم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
واله واسه ما که اینطور نبوده شما رو نمیدونم
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
شما خیلی دیر به فکر خروج از کشور افتادی :دی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
باید رفت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
دقیقا بنده هم چند نفر را میشناسم که با مدرک سیکل بر سر کار بانکی رفته اند چون داماد ایشان یاعموی ایشان سرپرست و یا رئیس شعبه بوده اند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
علی جان عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
من هم مثل شما، ولی با این تفاوت که من دیگه مثل شما فکر نمیکنم، اونها لیاقت من رو نداشتن و ندارن. من هم دارم میرم جایی که بر اساس تجارب و توانایی هام برام ارزش قائل باشن نه کمتر نه بیشتر، نه بر اساس پارتی و روابط...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
میرفتی ستاد دکتر محمد استخدام بودی جیگرر..اینجا که هر کی همین کارو کرده الان سره کاره..
نواب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
مشخصه که دروغه چون سیستم بانک فرق میکنه با سیکل و دیپلم هم رفته برا خدمات چای دادن. شما دانشجوی دکتری اگه حاضری بیا شرکت ما چایی بده استخدام هم می کنیم !!!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
این جواب من شد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
اولش بله در ادامه خیر
مهمترین عامل وقت شناسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
تو راست می گی !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
وقت شناسی در پاچه خواری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
کاملا موافقم. کسی که سابقه نداره بدون پارتی حتما نمی تونه کار مرتبط پیدا کنه، ولی بعد از یه مدت با سابقه مرتبط میشه کار خوب پیدا کرد.
ناشناس
| United Kingdom |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
اره دیگه باید بدونی دقیقا کی و کجا و چه کسی را ببینی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
بنده خدا همیشه شروع به کار سخت است گذشته از آنکه شما بهتر از هرکسی می دونید که چگونه همان پارتی یا آشنا چگونه ودر موفقیت های بعدی نقش پرنگی دارند مگر اینکه به قول شما وقت نشناسی کرده و منافع پارتیت را با دفاع از حق به خطر بیاندازی؟!!!!
ناشناس
| Switzerland |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
خیلی هم درست می گه، من با پارتی رفتم سرکار، یعنی مدیرمون منو معرفی کرد، ولی بعدش با وقت شناسی و زحمت خودم اون جا استخدام شدم. البته که اگه معرف نداشته باشی نمی تونی جایی استخدام شی.
کوروش درخشان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
چند دهه است که همه ضد ارزش ها توی این مملکت اسم عوض کرده اند :

پارتی = معرف !

رقص = حرکات موزون

دزدی از بیت المال = اختلاس _ فساد اقتصادی _ تخلف !

حرام خوری = گران فروشی - تخطی از نرخ


دزدی از میزان و کیفیت کالا و خدمات = کم فروشی !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
اينم بگو
بدبخت كردن سرمايه داراه بورس= نوسان گيري بورس

2 روز بعد از عيد رفت بالا شاخص، تلويزيون ميلي خودشو كشت حالا از اون روز به بعد هي داره مياد پايين همه ساكتن
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
رقص ضد ارزشه آیا؟
شروین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
مرد حسابی رقص جزو کدوم ضد ارزشهاست؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
حالا این رقص چی بود این وسط؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
رقص یک هنره که اینجا دارن سعی می کنن غیر عادی و بد جلوه بدنش. هیچ جای دنیا این نگاه رو به رقص ندارن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
په نه په!!!
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
هرکه سلطان مرید اوباشد
گرهمه بدکند نکو باشد
سعدی
بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
آقا جان وضع اصلا خوب نیست. اگر بکیم چقد اثر نداره بهتره. چون صد درصد اثر داره. باور بچه های ننر نا بالغ حق نخبگان و با استعدادها رو گرفتن. به این آسونی هم درست نمیشه.شرمنده کسانی که خودوشونو مالک همه میونن اما فقط به چاپلوسان و متملقین سرویس میدن. جایتان وسط جهنم!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
وسط جهنم خنکه باید میگفتی ته جهنم !!
حسيني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
باسلام ، در مورد سئوال اول و دوم بايد عرض كنم فقط پارتي مشگل گشاست . پارتي - پارتي - پارتي
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
100 درصد در ناکامی من
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
پارتی‌بازی یعنی بی عرضه پروری
بهنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
15 ساله قراردادي هستم و در اين مدت خيليا در همين اداره استخدام شدن و بنده با مدرك فوق ليسانس از يكي از بهترين دانشگاههاي دولتي كشور هنوز رسمي يا حتي پيماني هم نشدم ، چون پارتي ندارم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
همینکه قراردادی هستید یعنی پارتی داشتید چون کلیه نیروهای قراردادی با پارتی میرن سر کار و هیچ ساز و کاری برای جذب نیروی قراردادی وجود نداره و صرفا پارتی
نواب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
خدا میرسونه ان شا الله
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

برچسب منتخب
# ترامپ # قیمت طلا # مذاکره ایران و آمریکا # قیمت سکه # سلاح پلاسمایی # سریال پایتخت
الی گشت
آخرین اخبار
نظرسنجی
رشد قیمت دلار با مذاکره با آمریکا متوقف می شود؟