بازدید 15363

دردسر‌های دختر جوان به خاطر چند عکس خصوصی

کد خبر: ۴۹۹۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷ 12 May 2015
پلیس شهرستان نیشابور خراسان رضوی دو جوانی که با تهدید انتشار تصاویر خصوصی قصد اخاذی از یک شهروند را داشتند ظرف 24 ساعت شناسایی و دستگیر کرد.

به گزارش ابتکار، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در تشریح این خبر گفت: چندی پیش خانمی جوان با ارائه شکوائیه ای به کلانتری 12 جمهوری اعلام داشت، مدتی قبل عکس های خصوصی و شخصی خود را در یکی از شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است که متاسفانه تصاویر توسط فردی سودجو کپی و با تهدید و اخاذی قصد انتشار آن ها را دارد.

سرهنگ سید حسن حسینی افزود: ماموران کلانتری پس از یک سری تحقیقات فنی یکی از متهمان را در کمتر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر کردند.

 متهم در بازجویی های به عمل آمده ضمن اعتراف به بزه انتسابی اظهارداشت چند ماه پیش، با کمک دوستم تصاویر خصوصی شاکی را به قصد اخاذی از یکی از شبکه های اجتماعی کپی و اقدام به اخاذی از وی کردیم.

سرهنگ حسینی با اشاره به دستگیری همدست متهم خاطر نشان کرد: متهمان پس از بازجویی های تکمیلی با تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
پارس نماد- صفحه خبر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۲
مگر مرض دارند که عکس خصوصی...خود را در شبکه های مجازی می گذارند. باید با سوء استفاده کنندگان برخورد کرد اما باید با این افراد هم برخورد کرد. برخی از اینها با این عکسها کاسبی می کنند و اگر از کسی خوششان نیاید میروند شاکی می شوند که ان فرد قصد اخاذی داشته است. مگر زن سالم عکس خصوصی خود را در شبکه های مجازی در معرض دید همه می گذارد.
..یک داستان تکراری که قرار نیست درسی ازش بگیریم !!!!!!
من كاري به اون دوتا جوان كلاهبردار ندارم, ولي حرفم اينه, شاكي خيلي اين چيزا براش مهمه, بيخود ميكنه عكس اونجوريش رو تو شبكه هاي اجتماعي ميزاره. اصلا مگه هدفش اين نيست كه عكسشو همه ببينن؟ خوب حالا به هدفش رسيده, چرا شاكي شده؟؟؟؟
پاسخ ها
مه صفا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
دقیقا...عکس گذاشتن پابلیک مثل اینه که عکست رو بزنی روی بیل بورد تبلیغاتی اتوبان.....بعد بگی اوا !!!! خاک بر سرم چرا نگاه میکنید....!!!!

به قول مرمر جان ! یک داستان تکراری که درسی ازش نمیگیرند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
آفرین همینو بگو
حتما عکساش جلوه داشتن که می تونسن ازش اخاذی کنن
وقتی گذاشته تو شبکه های اجتماعی یعنی همه ببینن دگ. دروغ میگم
به نظر من تهدیدی در کار نبوده.با عکسی که خودش انتشار داده چطور میشه باهاش خود شخص رو تهدید کرد؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
عکسی که توی شبکه ی اجتماعی منتشر میشه که دیگه خصوصی نیست
اصلاً چرا آدم باید با هروضعی که دلش خواست عکس بگیره
این دختر را به علت اینکه با انتشار تصاویر آنچنانی از خود در شبکه های مبتذل اجتماعی قصد انحراف جوانان غیور میهن ما را داشته در قفس آهنی بسوزانید
قبل این داستانا که خودش عکس خودشو به اشتراک گذاشته خب ناراحتیش چیه؟ خودش مشکل داره چرا وقت پلیس رو میگیره
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری # محرم