بازدید 79831

کاهش حجم تصاویر و ویدئو‌ها در موبایل تا ۹۰ درصد (اندروید / iOS)

تصاویر و ویدئو‌هایی که در گوشی موبایل شما هستند، یا از طریق نرم‌افزارهای پیام‌رسان ذخیره می‌شوند، حجم بالایی از حافظه را به خود اختصاص خواهند داد؛ اما شما می‌توانید با این نرم‌افزار، حجم این فایل‌ها را تا ۹۰ درصد کاهش دهید و در نتیجه فضای زیادی را ‌روی حافظه گوشی خود آزاد کنید.
کد خبر: ۵۰۰۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰ 14 May 2015

کاهش حجم تصاویر و ویدئوها در موبایل (اندروید / iOS)تصاویر و ویدئو‌هایی که در گوشی موبایل شما هستند، یا از طریق نرم‌افزارهای پیام‌رسان ذخیره می‌شوند، حجم بالایی از حافظه را به خود اختصاص خواهند داد؛ اما شما می‌توانید با این نرم‌افزار، حجم این فایل‌ها را تا ۹۰ درصد کاهش دهید و در نتیجه فضای زیادی را ‌روی حافظه گوشی خود آزاد کنید.

به گزارش «تابناک»ُ اپلیکیشن FotoFox ‌نرم افزار جدیدی برای سیستم عامل اندروید و iOS است که رهیافتی متفاوت برای کاهش حجم تصاویر و ویدئو‌ها در پی گرفته است. این ابزار به جای ذخیره تصاویر و ویدئو‌ها با فرمت و حجم اصلی نسخه‌ای کمپرس یا فشرده شده از آن‌ها را ذخیره سازی می‌کند و در نتیجه به این طریق حافظه گوشی شما را آزاد می‌گذارد.

البته این نرم افزار نسخه اصلی تصاویر یا ویدئو‌ها را در فضای Cloud ذخیره‌سازی می‌کند تا در صورت نیاز کاربر بتواند به آن‌ها دسترسی داشته باشد. طبق ادعای شرکت تولید‌کننده نرم افزار، FotoFox تنها ۱۰ درصد ‌حجم اصلی فایل را ‌روی حافظه اشغال می‌کند که البته این موضوع می‌تواند ‌روی دستگاه‌های مختلف، متفاوت باشد.

کاهش حجم تصاویر و ویدئوها در موبایل (اندروید / iOS)

در آزمایش ما این نرم افزار حجم تصویر عکاسی شده ۱.‌۵ مگابایت را به ۰.‌۱ مگابایت و تصویر ۲.‌۶ مگابایت را به ۰.‌۳ مگابایت و همچنین حجم فایل ویدئویی را ‌حدود ۲۰ درصد کمتر از حجم اصلی کاهش داد.

زمانی که از این ابزار برای عکاسی یا فیلمبرداری استفاده می‌کنید، خودکار تصاویر و فیلم‌های اصلی را به فضای Cloud منتقل می‌کند و صفحه Mange این ابزار روند آپلود و وضعیت فایل‌ها را به شما نمایش می‌دهد. می‌توانید نسخه اصلی هر یک از تصاویر یا فیلم‌های مورد نظر خود را ‌مستقیم از طریق این صفحه بر ‌حافظه دستگاه دانلود کنید.

کاهش حجم تصاویر و ویدئوها در موبایل (اندروید / iOS)

گفته می‌شود، ‌فضای Cloud برای کاربران بدون محدودیت است که البته نمی‌توان چندان به این ادعا امیدوار بود. همچنین این ابزار به شما اجازه کمپرس یا فشرده‌سازی تصاویر یا فیلم‌های از پیش موجود بر ‌حافظه را نیز می‌دهد که کمک بسیاری به آزاد‌سازی حافظه گوشی شما خواهد کرد.


تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۱۴
امنیتش چی؟
اصلا میدونین فضای cloud چیه؟
آیا هیچ هکری به فیلم های شخصی ما دسترسی پیدا نخواهد کرد؟
البته بد نیست این آگاهی را هم به کاربرانتان بدهید که این نرم افزار همان کاری را که نرم افزارهای جمع آوری اطلاعات به صورت مخفیانه انجام می دهند یعنی جمع آوری و ارسال ان در موقع مناسب با اختیار کاربر و در آشکار انجام می دهند و فشرده می کنند و ظاهرا یک نسخه آن را هم در اختیار کاربر قرار می دهند . پیشنهاد می شود سایت همچون تابناک آزمایشگاهی برای تست های اولیه این نرم افزارها داشته باشد .یکی از تست های ساده که می توان در مورد نرم افزارهای مشابه این نرم افزار انجام داد تستی با یک دیوار آتش است .به این صورت که ببینیم آیا اطلاعات توسط این نرم افزار به کجا ها فرستاده می شود .اگر داشتن همچنین ازمایشگاهی مقدور نباشد می توان سازمانی را برای این موضوع ایجاد کرد و سایت هایی نظیر تابناک نرم افزارهای مورد نظر خود را به انها بدهند و در صورت نداشتن مشکل آنرا معرفی نمایند و یا بر عکس نرم افزارهای خطرناک از همین طریق معرفی شود. باید مراقب بود سایتهای خبری برد مخاطبی زیادی دارند پس شایسته است بسیار محطاط تر از اینها قدم بردارند.
آخه اینترنتم کجا بود که اینهمه حجم فایل رو آپلود کنم به فضای کلود؟؟؟؟
توجه داشته باشید که آپلود اطلاعات روی cloud و دوباره خوانی یا دانلود آنها هزینه زیادی در پی دارد. راه حل بهتر یا استفاده از حافظه جانبی بیشتر است و یا انتقال فایلها از روی موبایل به روی لپ تاپ یا هارد اکسترنال می باشد.
با سلام خدمت همه دوستان. چند مورد در خصوص ذخیره در فضای کلود : اول اینکه این ذخیره سازی بر روی یک سرور در این فضا از طریق اینترنت بوده و باید دقت کرد که اولا فایلهای شما در یک فضای باز قرار میگیرد هر چند که راهکارهای امنیتی رعایت شده باشند. ثانیا برای دستیابی به فایلها باید مجدد از فضای کلود و از طریق نت وارد سیستم شما شوند.فکر کنم هزینه خرید یه رم بهتر از صرف هزینه بالا جهت ترافیک اینترنت است. آنهم با این سرعت که ما داریم
کیفیت حرفی زده نشد
حریم شخصی افراد چی میشه اگه همه عکسارو آپلود کنه
خیلی سرعت نت کافی داریم که بخوایم ویدئوها رو آپلود کنیم بعدش دانلود کنیم؟

توی کشور ما هم که محدودیت حجمی داریم پس ارزش نداره
خوب عزيزم نرم افزار رو ميذاشتي تامابتونيم دانلودش کنيم يالااقل ميگفتي کجابريم پيداش کنيم
خوب لینک دانلود هم میزاشتید
با سلام

من این برنامه رو استفاده کردم. متاسفانه از فضای کلاود خودش استفاده میکنه که از نظر امنیتی به دلیل عدم وجود اطلاعات کافی از نویسنده برنامه خیلی خطرناکه این برنامه قدرت استفاده از کلاود های دیگه مثل دراپ باکس یا درایو رو نداره و اگر هم داشت نمیشد فهمیدایا موقع اپلود کردن کپی دیگه ای از عکس رو جایدیگه هم میبره یا نه. من فعلا استفاده از این برنامه رو به هیچ وجه توصیه نمیکنم. با تشکر
لینک دانلود ؟ً!
لینک دانلود کجاست
میشه لطفا توضیح بدید cloud چیه؟
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات