بازدید 2186
با درخشش دی بروین

شکست بروسیا دورتموند در زمین ولفسبورگ

کد خبر: ۵۰۰۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷ 16 May 2015
دیدار حساس تیم های ولفسبورگ و دورتموند لحظاتی پیش با نتیجه 2-1 به سود ولفسبورگ خاتمه یافت.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم با انگیزه های متفاوت مقابل یکدیگر قرار گرفتند. ولفسبورگ تیم دوم جدول، برای حفظ این جایگاه ارزشمند و دورتموند، تیم هفتم جدول، برای امیدوار ماندن به کسب سهمیه لیگ اروپا، در ورزشگاه اختصاصی ولفسبورگ مقابل هم صف آرایی کردند. ولفسبورگ از سه بازی قبلی خود 4 امتیاز کسب کرده بود و دورتموند نیز پس از برتری 2-1 مقابل هرتا در هفته گذشته، با روحیه ای خوب به مصاف حریف قدر خود آمده بود.

ولفسبورگ خیلی زود در ثانیه 40، توسط دنیل کالیجوری به گل اول بازی دست یافت. حرکت تماشایی کوین دی بروین که با جا گذاشتن بازیکنان دورتموند از قسمت چپ زمین، موقعیت خوبی برای ارسال توپ پیدا کرده بود، یک پاس عالی را درون محوطه جریمه برای کالیجوری ارسال کرد و این بازیکن نیز بدون اشتباه، با مغلوب کردن دروازه بان دورتموند، گل اول را به ثمر رساند.

دورتموند برای جبران این گل دست به حملات فراوانی زد و در دقیقه 11 به مزد خود نیز رسید. کوین کمپل با خطای بنالیو، دروازه بان ولفسبورگ درون محوطه جریمه سرنگون شد تا داور ضمن دادن یک کارت زرد به بنالیو، به نفع دورتموند اعلام پنالتی کند. پنالتی را نیز اوبامیانگ بر خلاف جهت دروازه بان به گل تساوی تبدیل کرد.

در ادامه، هر دو تیم فرصت های خوبی برای زدن گل پیدا کردند؛ بخصوص اوبامیانگ که در دقیقه 37 روی پاس میخیتاریان در دهانه دروازه صاحب موقعیت گلزنی شد اما ناباورانه آن را از دست داد تا آه از نهاد هواداران و نیمکت نشینان دورتموند بلند شود. نیمه اول 1-1 به اتمام رسید.

در نیمه دوم نیز همچون نیمه اول، ولفسبورگ خیلی زود به گل رسید. دقیقه 48 بازی بود که روی کرنر ارسالی دی بروین و با دفع ناقص مدافعان دورتموند، توپ زیر پای نالدو افتاد و او نیز در شلوغی درون محوطه جریمه با پای چپ، دروازه دورتموند را برای بار دوم گشود.

دورتموند پس از دریافت این گل جلو کشید اما بازی بی برنامه این تیم بار دیگر فرصت را در اختیار کوین دی بروین و یارانش قرار می داد و سبزپوشان میزبان، یکی دو فرصت خوب گلزنی را با درخشش لانگراک از دست دادند.

کلوپ در دقیقه 70 تصمیم گرفت تا مارکو رویس و ایموبیله را بجای کمپل و کاگاوا وارد زمین کند اما حضور این دو بازیکن هم ثمری برای زردپوشان نداشت تا دورتموند در بدترین مقطع ممکن شکستی دیگر را تجربه کند. ولفسبورگ هم با توجه به برتری گلادباخ، برای حفط جایگاه دومی خود باید در بازی آخر خود نیز به برتری دست یابد.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری