بازدید 60050
کسی مسئولیت را قبول نمی‌کند؛

چه کسی دروغ بزرگ «جمعه عجیب تبریز» را گفت؟

چیزی کمتر از دو روز از برگزاری آخرین هفته لیگ برتر ایران می‌گذرد و هنوز کسی نمی‌داند واقعا در تبریز چه اتفاقی افتاده است. آنچه مشخص است، یک «دروغ» موجب شده تا عجیب‌ترین اتفاق تاریخ لیگ برتر ایران رخ بدهد، ولی هنوز کسی زیر بار مسئولیت این دروغ بزرگ نمی‌رود.
کد خبر: ۵۰۰۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸ 17 May 2015
چه کسی دروغ بزرگ «جمعه عجیب تبریز» را گفت؟چیزی کمتر از دو روز از برگزاری آخرین هفته لیگ بر‌تر ایران می‌گذرد و هنوز کسی نمی‌داند، واقعا در تبریز چه اتفاقی افتاده است. آنچه مشخص است، یک «دروغ» موجب شده تا عجیب‌ترین اتفاق تاریخ لیگ بر‌تر ایران رخ بدهد، ولی هنوز کسی زیر بار مسئولیت این دروغ بزرگ نمی‌رود؛ اما آنچه‌ حاصل این دروغ بود، بر باد رفتن سرمایه‌های یک شهر بود که امید و آرزوی خود را در قهرمانی تیم محبوبشان می‌دیدند.

به گزارش «تابناک»، آن هشت دقیقه معروف که علیرضا منصوریان کثیف‌ترین هشت دقیقه تاریخ فوتبال ایران می‌داندش که تمام شد تبریزی‌ها با پرچم تراکتور به زمین ریختند. حتی گزارشگر تبریزی که روی مانیتور خود‌ همزمان می‌دید ‌در اصفهان جشن قهرمانی برپا شده هم تعجب کرده بود و بریده بریده می‌گفت: «بازیکنان برای کسب عنوان نائب قهرمانی شادی می‌کنند»؛ اما تنها چند دقیقه زمان کافی بود تا همه بفه‌ند ‌این شادی عجیب حاصل یک اتفاق نادر و تأسف‌بار در فوتبال ماست. گویا کسی نتیجه بازی اصفهان را به اشتباه به نیمکت تراکتور رسانده بود و سرخ‌های تبریزی به گمان قهرمانی به زمین ریخته بودند. با گذشت دو روز از این ماجرای عجیب، روایات‌ از مسأله گوناگون است. در ادامه روایات‌های ‌«جمعه عجیب تبریز» را می‌بینیم.

نخستین روایت‌ را علیرضا منصوریان از این ماجرا آورده است. در اخباری که سایت‌های خبری منتشر کرده‌اند، می‌خوانیم که منصوریان گفته: «خودم دیدم که ناظر فدراسیون به نیمکت تراکتورسازی نتیجه بازی سپاهان و سایپا را اشتباه گفت!»؛ اما وقتی متن خبر را می‌خوانیم، می‌بینیم منصوریان چنین گفته است: «نتوانستیم از شش دقیقه وقت اضافه خودمان سود ببریم. ‌ای کاش اول بازی، یا تراکتورسازی گل چهارم را به ما می‌زد و یا ما می‌توانستیم گل چهارم را بزنیم. کار غیرحرفه‌ای را عملیاتی کردند. یک نفر دستش را بالا برد و گفت: بازی ۲، ۲ شده است.



وی در مورد اینکه آن شخص چه کسی بود، گفت: نمی‌دانم، من همه جا را ‌تراکتوری می‌دیدم. فقط دیدم دست یک نفر بالاست و به علامت ۲ بر ۲ کار کثیفی بود؛ البته من به سپاهان تبریک می‌گویم و به اصفهان که قهرمان لیگ شدند، دو سال است ‌سرنوشت حسین فرکی را تیم نفت رقم می‌زند‌».
 
البته این ماجرا که ناظر بازی نتیجه را به دروغ اعلام کرده از سوی غلامرضا بهروان هم رد شده است. بهروان می‌گوید: «یک نفر نتیجه بازی سپاهان و تراکتورسازی را به دروغ به نیمکت تراکتورسازی اطلاع داد. اما به قرآن قسم که آن فرد اصلا ناظر و مسئول سازمان لیگ یا فدراسیون فوتبال نبود. با این حال با اتفاقاتی که رخ داد، خستگی بر تن همه ما ‌ماند. همه ما به خاطر حوادث رخ داده ناراحت هستیم‌».

حالا اما بزرگ‌ترین پرسش فوتبال ایران این است: ‌آن فرد دروغ‌گویی که به نیمکت تراکتور نتیجه اشتباهی گفته، چه کسی است؟

رضا حسنی‌خو، مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان که این روز‌ها اظهارنظر‌هایش در صدر اکثر خبرهای فوتبالی کشور دیده می‌شود، امروز در خصوص این ماجرا ضمن رد نقش مسئولان در اعلام نتیجه اشتباهی می‌گوید: «پسر سرمربی تراکتورسازی که آن هم هنوز نمی‌دانیم، چه شخصی این مطلب را به او منتقل کرده، ‌این موضوع را بیا‌ن‌ کرده و فعلا هم حاضر نیست پاسخگو باشد. مسئولان استانی نیز در این رابطه پیگیری کرده‌اند و ما امروز تأکید نموده‌ایم، این موضوع هر‌ چه‌ سریع‌تر تعیین تکلیف شود. او (پسر تونی) به نیمکت منتقل شده ‌که دیدار تیم‌های سپاهان و سایپا به تساوی رسیده است. آن‌ها نیز تصور کرده‌اند که بازی مساوی شده است، در حالی که ما در ورزشگاه بودیم و می‌دانستیم ‌چنین نشده است‌».

اما چیز دیگری که به شایعات در خصوص ماجرای تبریز می‌افزاید، خبر قطع شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی در چند دقیقه پایانی بازی است. منصور قنبرزاده، مدیرعامل تیم نفت ـ که دقایق پایانی بازی را در رختکن نفت دنبال می‌کرد ـ‌در این خصوص می‌گوید: «اتفاق عجیبی در ورزشگاه رخ داد. ما از طریق تلویزیون از داخل رختکن بازی‌های دیگر را پیگیری می‌کردیم؛ اما از دقیقه ٨٧ شبکه‌های تلویزیونی، رادیویی و حتی شبکه موبایل قطع شد و هیچ راه ارتباطی نداشتیم. در‌‌ همان لحظات بود که اعلام کردند، دیدار سپاهان و سایپا در اصفهان ٢-٢ مساوی شده است.‌‌ همان طور که حتما دیده‌اید، در ‌پنج،‌ شش دقیقه آخر بازی بازیکنان تراکتورسازی بازی را نگه می‌داشتند و سعی می‌کردند، وقت را تلف کنند. حتی پس از بازی منصوریان به تونی تبریک گفت و مربی تراکتورسازی هم خوشحال به نظر می‌رسید. پس از آن هم بازیکنان و تماشاگران تبریزی برای شادی به زمین ریختند.
واقعا باید بررسی شود ‌چرا این خبر کذب به نیمکت تراکتورسازی، بازیکنان این تیم و سپس تماشاگران انتقال پیدا کرد. معلوم نیست چه کسی به نیمکت تراکتورسازی این خبر را اعلام کرده ‌و چرا همه کانال‌های ارتباطی از دقیقه ٨٧ قطع شد و سه، چهار دقیقه پس از پایان بازی دوباره وصل شد. قهرمانی در دستان نفت تهران و تراکتورسازی بود. اما نمی‌دانیم چرا آن شایعه گفته شد تا تراکتورسازی ‌‌از نتیجه مساوی دفاع کند. این مسأله باید رسیدگی شود. ‌اتفاقات ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز تلخ بود، زیرا با سرنوشت دو تیم، لیگ بر‌تر و از همه مهم‌تر احساسات مردم آذربایجان بازی شد‌».

البته حسنی‌خو در واکنش به این بخش از سخنان قنبرزاده هم می‌گوید: «آقای قنبرزاده در رختکن نفت تهران حضور داشتند و ما در قسمت VIP ورزشگاه بودیم. باید بگویم ‌در VIP تصاویر تلویزیونی قطع نشده بود، رادیو نیز روشن بود و صدای بازی توسط گوینده پخش می‌شد. تنها مشکلی که در آنجا بود، بحث مخابرات و خطوط موبایل بود. پس از آن نیز مشکل ارتباط اینترنتی وجود داشت که دلیل آن هم حجم زیاد استفاده شده در ورزشگاه بود. به همین دلیل این اختلالات در ورزشگاه ایجاد شده بود. اینکه می‌گویند تصاویر تلویزیونی قطع شده، ‌شاید در مورد اتاقی باشد که مدیر‌عامل نفت تهران در آن ‌بوده ‌است؛ این احتمال وجود دارد. ما در VIP تصاویر بازی را داشتیم‌».

البته گزارشگر تبریزی هم که بازی را از استادیوم گزارش می‌کرد، کاملا به نتیجه بازی اشراف داشت و می‌دانست ‌سپاهان قهرمان شده است. با این حال و به ‌رغم ‌شایعه قطع شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی، هنوز این ماجرا تأیید نشده و مقامات رسمی هم وجود چنین اختلالی را کلا رد می‌کنند. در چنین فضایی البته هر کس هم ساز خودش را می‌زند. یک عده مدعی‌اند، ‌اعلام نتیجه اشتباهی در تبریز عمل پیشگیرانه اما اشتباه آن‌ها در این است که تبعات این دروغ خیلی بیشتر از اعلام نتیجه واقعی بود. عده دیگری این ماجرا را به سفر رئیس‌جمهور به تبریز نسبت می‌دهند و می‌خواهند برداشت سیاسی از این واقعیت داشته باشند. عده‌ای هم از اینکه جام را از قبل برای اصفهان کنار گذاشته بودند، سخن می‌گویند. آنقدر در این دو روز روایت‌های مختلف از ماجرای تبریز ارائه شده که پیگیری کنندگان این واقعه را هم سردرگم کرده است.

ولی به هر حال یک «دروغ» که «دروغگویش» هنوز خودش را معرفی نکرده، عامل رقم خوردن تأسف‌بار‌ترین وقایع فوتبال ایران بود؛ وقایعی که با آرزوهای یک شهر بازی کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۶۸۵
انتشار یافته: ۱۰۰
تماشاچیان باید روی سیمان بنشینند وقتی جنبه ندارند. آخه صندلی ها چه گناهی داشته اند که خسارت وارد می کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
والله به تو یکی چی بگم...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
هیچ تیمی تو کل ایران اینقدر مثل این تراکتور حاشیه نداره.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
روی میخ یا سیخ.
خودشان انتخاب کنند میخ یا سیخ
ملول
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
ناشناس عزیز، یه تیم روزها و بازیها صبر می کنه و آخرش هم بایه دروغ همه چیزو به باد میده، جنابعالی که اینقد با جنبه ای میزدی تو سرت خودت؟
اصل کار آقای فغانی بود !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
آقا بنداز گردن امیرخان
جمعش کنید بابا مسخره بازی رو.
به من چه که کی قهرمان شده، کی نشده؟
یکعده دیگه میلیارد میلیارد پولشو به جیب میزنند، اونوقت من بیام براشون اشک بریزم؟ اصلا فوتبال میخوام چیکار؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
اصلا کی گفت شما بیا خبر رو بخونی و نظر بدی ؟
مطمئن باش جز عده ی محدودی کسی میلیاردی که هیچ بالای 600 700 میلیون هم نمیگره
با علم به اینکه بعد 30 سالگی فقط خودش و خودشه
ناشناس
| United States |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
خودتو چرا قاطی میکنی کی گفت تو اشک بریزی اصلا اگه برا تو مهم نیست برا چی این مطلبو خوندی برا چی نظر میدی کسی زورت نکرده
دوست های آذری قبول کنن اشتباه از خودشون بوده یعنی برای دومی جشن گرفتن بعد دیدن ضایعس گفتن به ما اشتباه گفتن آخه مگه میشه یکنفر هم موبایلش کار نکنه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
آره راس میگی، وگرنه آریایی ها که دروغ نمیگن اصن!!!
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
یعنی بازیکنان و مربی هم برای دومی شادی کر ند؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
شما خیلی عاقلی برا خودت اسفند دود کن...
فقط شما عقل داری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
موافقم!
خخخخخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
نابغه ، مگه تا حالا خط موبایل و اینترنت شما قطع نشده تا حالا ؟
ناشناس
| United States |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
آره میشه من تو مخابرات کار میکنم احتمالش زیاده که به خاطر ترافیک بالا سایت مخابرات دچار اشکال بشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
دقیقا درسته! الیویرا و ادینیو هم آذری هستن واسه همین شادی می کردن !!!! واقعا مغز بعضی ها در حد نخود هست!
مطمئن باشيد دروغ رو خودشون شايع كردن وگرنه تا حالا زمين و زمان به هم دوخته شده بود
تابناک
می دانم نوشته های من را منعکس نمی کنید. سناریو از قبل طراحی شده بود. ظهر جمعه از برنامه ورزش و مردم به چه حقی کفاشیان گفت نتیجه دوم و سوم هم برای تراکتور خوبه!
وقتی بازی سه بر یک شد کسانی که برنامه داشتند مساوی کنند با دستپاچه گی شروع کردنند اول اخراج آندو اگر بعدش نفت گل هم نمی زد با پنالتی بازی را مساوی درمی آوردنند هم مردم آذربایجان شادی نکنند و هم جام برود به اصفهان!
مطلب واقعی همین است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
کاملا درسته
حتی این قضیه قبلا با مالکان تراکتور هماهنگ شده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
فکر نمی کنی راحت تر بود نفت با یک یار بیشتر یک گل دیگه بزنه و قهرمان بشه
چه نیازی به شایعه و ... بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
لایک
تاسف
آقا برنامه از قبل طراحی شده بود
همان کسانی که جام را به اصفهان دادند
پاسخ ها
محمد حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
کاش گسل بیاد این اصفهان ما بره تو دل زمین چون انگار بدجوری راه نفس یه عده را بسته!! تراکتور تو 5 دقیقه 2 تا گل نوش جان کرد حالا سپاهان باید جواب پس بده؟! اگه تراکتور گل نمیخورد اصفهانی چیکار میتونستن بکنه؟ نکنه ما زدیم تو گل تراکتور؟!!
با سلام و احترام
ضمن احترام مجدد به هموطنان تبریزی ، سئوالی دارم چرا در این قضیه نفت را حذف می کنید ؟
بی تردید این مضحک ترین اتفاقی است که در تاریخ فوتبال ایران وکل جهان افتاده وباید در کتابهای لطیفه نوشته شود !!!
و تو این قضایا آنچه که گم می شود ایمان است. تو این 2 روز خیلی ها تهمت به همدیگه زدن مخصوصا به تیم سپاهان که با هیچ عقلی جور درنمیاد که قضیه به این تیم ربط داشته باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
آنچه گم شد شرف بود
با اینکه من طرفدار تیم استقلال هستم ولی باید حق را گفت و اینکه تراکتور واقعا حقش این بود که قهرمان لیگ برتر میشد منتها دقیقا تو لحظاتی که این اتفاق داشت می افتاد به یک باره همه چیز را ریختن به هم!!!!!!!!!!!!!!!
و با احساسات تماشاگران پرشور تراکتور سازی بازی شد و بد جوری هم بازی شد .
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
شما استقلالیها بروید درد تیم خودتون را درمان کنید . شما نمیتوانید و نباید در مورد تیمهای بالای جدول نظر هم بدید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
تراکتور اگه وقت کشی نمی کرد یک گل دیگه هم می خورد و نفت قهرمان میشد
جعفر محمودی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
تیمی که 3 بر 1 جلو است و بعد از اخراج یک مهره تن به تساوی میده نباید اما و اگر بچینه..
اشکال از خود بازیکنانشه که قدربازی برده را ندونستند و بعد از گل سوم هم حمله می کردند.
تعصب بی خودری و غیرمنطقی نداشته باشید.
سامان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
علي آقا طرفدار هركي ميخواد باشه خوب راست ميگه چرا چرت ميگي
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
علی آقا شما کی هستی که باید و نباید مشخص کنی.هر کسی میتونه نظر بده
پليس ها سوال جالبي را موقع رويداد هاي پليسي مي پرسند ؟ كي از اين حادثه نفع مي برده ؟

!!!
مگر اصل واقعه آن آبهای بازی سپاهان و پرسپولیس مشخص شد؟اگر آن مشخص گردید به قول شما دروغگوی این جریان هم پیدا می شود!
باز یک دروغ دیگر
پسر تونی ترکی این دروغ را گفته یا فارسی؟
آقایون ... خودتونید
فقط این دروغ نیست
اخراج عجیب
نگرفتن پنالتی
تابلوتر از اینم مگه می شه؟
چقدر آدم خودشو به حماقت بزنه
حق با کرار بود
با این اتفاق الان به هیچ چیزی در کشور و هیچ رسانه ای اعتمادی ندارم. الان به هیچ خبری تا با چشم های خودم نبینم در این کشور اعتمادی ندارم. یه کار کاملا از پیش طراحی شده بود مگه ممکنه پسر تونی تمامی وسیله های ارتباطی را قطع کنه. نکنه فردا پس فردا میخواین بگین اینم کار آمریکاست. یا اینکه میخواین یقه تماشاگر رو بگیرید. واقعا مسئولین باید از خدا بترسند. چطور تونستند با احساسات یک ملت بازی کنند
این دروغ و کار کثیف کار یک نفر نمی تواند باشد.فدراسیون فوتبال باید پاسخگو باشد.پس نماینده فدراسیون در ورزشگاه امام چه کار می کرد ؟
آي فردوسي پور واقعا صد هزار نفر ميشه 40 درصد؟
خود تراکتوریها مقصر بودند. حالا هم با جوسازی میخوان بگن حقشون خورده شده. اگه میتونستین ببرین که دیگه این حرفها نبود. شما نتونستید از نفت ببرید و برای همین هم قهرمانی را از دست دادید. نتیجه اصفهان اصلا نباید در بازی شما تاثیر میداشت. با شجاعت بگویید سپاهان بهتر از تراکتور بود و خیلی هم از این مقام دومی خوشحال باشید.
من ي سؤال دارم، تيم تراكتورسازي اگر اين دروغو نشنيده بود يعني ميتونست ي گل ديگه بزنه و قهرمان بشه؟؟؟؟!!!!! آخه تيمي كه توي 10 15 دقيقه 2 تا گل ميخوره چجوري 10 نفره ميتونست گل بزنه كه قهرمان نشدنشو ميندازيد گردن دروغ؟؟!! شايد نفت ميتونست اما كار تراكتور از لحظه اخراج تيموريان تمام شد! فقط هدف كمرنگ كردن قهرماني سپاهانه، همين!
ببین عزیزم مافیای قدرت همه جا هست ، البته نمی شه گناه کسی را شست اما اعمال سیاست در ورزش یک بازی کثیفی است که چنگال خود را به هر رخی میکشد لکن چنگ سیاست بر چهره ورزش بسی نا جوانمرده است ودر این وسط باید دید چه کسی سود برده است وفقط میتوان اینرا قاطعانه گفت بیشتر دود این کثافت کاری یه چشم تیم نفت وتراکتور رفت وورزش دوستان تبریزی
پاسخ ها
نيما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
الان نصف بيشتر دولتمردان اصفهوووني هستند
نظر منو چاپ کن تابناک
قهرمان واقعی مردم پرشور و پاک آذربایجان هستند که از هر شهری رفتن تبریز و اونطور ساعتها تشویق کردن
برام سواله دقیقه 80 الی 95 وقتی شروع به شکستن صندلیها کردن واقعا خبر نداشتن بازی سپاهان نتیجه اش چیه
فوتبال ایران، کثیف ترین..................... ها هستند.
طرفدار دو آتیشه نه صد آتیشه تراکتورم . اما دیگه به این فوتبال کثیف نگاه نمی کنم.
حتی سال بعد تراکتور بره دسته سه بازم مهم نیست.
تف به این فوتبال کثیف و عوامل کثیف ترش...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
اه اه
رسول
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
من خودم تو تبريز اصلا فوتبال نميبينم چون خيلي وقته به اين نتيچه رسيدم كه حق رو به حقدار نميدن
داوری بازی بسیار مشکوک بود!
آندو به علت شادی پس از گل اخطار اول را گرفت! و به علت درگیری اخطار دوم!
پنالتی محرز روی فرید کریمی که بازیکن حریف به قدری لباسش رو کشیده که زیرپوشش کاملا مشهود است دیده نشد.
داوری بازی های 5 هفته پایانی سپاهان را بررسی کنید. مخصوصا بازی تراکتور-سپاهان پرسپولیس-سپاهان
همه چیز دستگیرتان می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
به بدترین و خشن ترین خطاهای بازیکنان نفت اخطار داده نشد. چطور داور محترم از چپ و راست به آندو (که هرکسی میدونه موثرترین بازیکن تراکتوره) کارت میکشه
در کجای دنیا به خوشحالی بازیکن تیم میزبان کارت میدن؟
خیلی رو دارید شما
این نیز بگذرد !!!
طلا مال تراکتور بود ؛ طلا تو مشت تراکتور بود!!
نباید ترسید و واضح حرف زد. حداقل 50 میلیون نفر به صورت مستقیم در تلویزیون دیدند که چه اتفاقی افتاد ، علاوه بر این که در حق تراکتو و هوادارانش اجحاف زیادی شد به شعور کل تماشاگران تلویزیونی اهانت شد. اگر در کره جنوبی این اتفاق می افتاد طبیعتا کسی که بر بالاترین مسند فوتبال کشور تکیه زده استعفا می داد. اشخاص زیر بهتر است برای احترام به اذهان عمومی به دلیل بی کفایتی مفرط استعفا کنند.

1- رئیس فدراسیئن فوتبال
2- ریس سازمان لیگ
3- اعضای کمیته برگزاری لیگ
4- رئیس کمیته داوران
5- اقای فغانی (کناره گیری کند بهتر است)
لطفا بازی سه تیم مدعی قهرمانی دوباره تکرار کنید.حق تراکتور بود قهرمانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
:D
به نظر شما چه کسی میتونه خطوط موبایل رو قطع کنه ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
و ایضا" تلویزیون
همانطور كه قبل بازي قهرماني تراكتور دست خودش بود بعد اين كه جلو افتاد بايد نتيجه رو حفظ مي كردن اونوقت نيازي به اين همه حاشيه نبود
اقاي توني مي تونست نتيجه رو بهتر از اين جمع كنه.
از این بازی نتیجه میگیریم آدم باید همیشه کار خودشو درست انجام بده. کاری هم به برد و باخت بقیه نداشته باشه.
اصلا مگه همش نمیگید برد و باخت مهم نیست؟
آقا بر فرض که کسی هم دروغ گفته باشد آیا این قابل قبول است که تیمی بر اساس گفته دیگران وقت کشی و برنامه ریزی کند این حرفها توجیه برای کادر تیم تراکتور است.
فوتبال این کشور هم همانند سیاستش همانند اقتصادش
سه هفته مانده به پایان سپاهان را جمع کردند با کمک داور یک پنالتی مقابل تیراختور گرفته شد وبا کمک داور پرسپولیس مغلوب سپاهان شد تا این جمع بشه و در روز آخر با دوز وکلک این تیم قهرمان شد یکی به من بگه چرا باید رئیس تا آبدارچی فدراسیون از دیار دارالیهودیه اصفهان عزیز باشه
می بینم که تابناک هم اون نظراتی که خودش دوست داره رو میذاره!چشمم روشن.به به!
با سلام
کسانیکه فکر میکنند بسیار نامحتمل است در تبریز کسی به فکر جلوگیری از قهرمانی تراکتور باشد مطمئنا با شهر و مسئولین محلی ما آشنایی چندانی ندارند
من خودم طرفدار تراکتور سازی ام ولی باید حقایق را گفت و فرافکنی نکرد وقتی بازی نکنی و منتظر اما واگر باشی همین میشه
سلام
این حرف ها درست نیستند. هم دید که با اخراج شدن آندو تیم تهاجمی تراکتور بسیار افت کرد و توانایی خود را برای حمل توپ به سمت دروازه نفت از دست داد. بعد از اخراج آندو تیم حاکم بر میدان تیم نفت بود. علت تسوی این بود که هر دو تیم واقعا می خواستند که گل چهارم را بزنند که به سود سپاهان تمام شد که این خود به زیبایی های فوتبال افزوده است. نکته جالب اینکه گزارشگر محترم تبریزی و به تبع آن صدا و سیمای تبریز کاملا بر نتیجه بازی اصفهان اشراف داشته است و این موضوع که تلوزیون در ورزشگاه قطع شده است حرفی بی اساس است.
سلام
بی انصافی است قهرمانی سپاهان را که با شایستگی بدست امد اینطور کمرنگ کنیم.
پاسخ ها
رسول
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
حسن جان شايد حق باشما باشه حرفي نيست ولي اون ادا و اطوارا كه از طرف طرفداران سپاهان برنامه ريزي شد حال همه رو خراب كرد
اظهار نظر مدیر حراست منطقی بود
واقعا براتون متاسفم
تبریزی ها باید قبول کنند که اشتباه از طرف خودشون بوده
این قضایا هیچ ربطی به سپاهان نداره
من ورزشگاه فولاد شهر بودم، شاید نصف تماشاگرها رادیو همراهشون داشتند و داشتند لحظه به لحظه بازی نفت را دنبال می کردند. بعدشم شانس نفت بیشتر از تراکتور بود
نتیجه 3-1 برده که 3-3 میشه هم اگه می تونستند می انداختند گردن سپاهان
به نظر شما تمام کارهای بازی در میدان فوتبال اتفاق می افتد؟
آنچه که مسلم است تو این قضیه یه دستهای پشت پرده ای هست.قطع شدن ارتباط اینترنت وتلویزیون؛اعلام نتیجه دروغ؛اخراج اندرانیک؛گرفته نشدن پنالتی مسلم تراکتور در دقایق پایانی؛مصاحبه های قبل بازی کفاشیان؛چند هفته قبل هم همین آقای فغانی داور بازی تراکتور سپاهان بود سر تراکتور رو گوش تا گوش برید.ضمنا
تو پنج شش هفته پایانی لیگ داوری ها به شدت به سود سپاهان بود.
سوال من این است: اگر ارتباط قطع شده بود چرا گزارشگر بازی که داخل ورزشگاه بود از نتیجه واقعی بازی سپاهان و سایپا خبر داشت؟
اگه تراکتور واقعا تیم مردمی بود دیگه هیچ وقت پاشو تو این لیگ کثیف نمیذاشت. حیف که نیست.
مسئولان تراکتور سازی خودشون تو این قضیه دست دارند
تیم تراکتور جلوی نفت کم آورده بود واگر گل چهارم را میخوردند سوم می شدند پس دفاع کردند تا دوم باشند بعد هم فرافکنی
کار اسرائیل بوده و موساد عواملش تو ورزشگاه بودن.
اول خودشان می گویند در دقیقه 87تلویزیون و .. قطع شده. اگر اهل فوتبال بودند باید می دانستند که سایپا نمی تواند دو گل در سه دقیقه به سپاهان بزند. اینها حرف مفت است. ادعای نفت برای چیست نفت که حتی در صورت مساوی هم قهرمان نبود وباید می برد. بعد هم تیمی که نتواند 20 دقیقه ده نفره از دو گل خود محافظت کند شایستگی قهرمانی ندارد. اگر هم مقصری است در خود آذربایجان است. شبکه ارسال امواج موبایل و تلویزیون و رادیو همه محلی است و هیچ ربطی به نقطه دیگری از کشور ندارد.
اقا از دقیقه 75 تا 80 نتیجه از 3-1 به 3-3 تغییر کرد.اگه تراکتور گل نمیخورد کی میتونست کاری بکنه؟چرا مسئولان تراکتور میخوان نقش تیم خودشون در از دست رفتن جام را کم رنگ جلوه بدن؟ دروزاه بان تراکتور بازی با گسترش هم با اون گلی که خورد بازی برده را مساوی کرد! و جدای از این اصلا اگر کسی هم خبر دروغ داده ربطش به تیم ما چی بوده؟ دوستان تراکتوری من میدونم ناراحتید اما انصاف نیست اینطور ما را متهم کنید.
آقا بنظر من همون آدم که میگن با دست مساوی رو نشون داده قطع وسایل ارتباطی هم کار خودش بوده.براحتی رفته وسایل رو قطع کرده بعد برگشتنی با دست اشاره داده
دوستان عزيز براي توجيه كم كاري يك تيم نبايد تلاش و موفقيت ديگران را زايل كرد اين رويه در هر كاري نتايج مخربي خواهد داشت. مطمئنا عده اي براي گذاردن پوشش بر ناتوانيهاي و عدم لياقت خودشان در حال فرا فكني و انحراف افكار و آسيب جامعه هستند.بيدار شيم!
پاسخ ها
رها
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
آقا جان چه فرافكني اين دفعه اول نيست كه تراكتور رو له ميكنن بسه ديگه اگر همه چيز حق باشه ما حرفي نداريم بازي برد و باخت داره
بوی خوبی استشمام نمیشه.
چطوری جربزه این رو نداشتید که بسیت دقیقه دو تا گلتون رو حفظ کنید.اقای تونی الویرا چرا بعد سه یک شدن هیچ برنامه ای برا دفاع کردن نداشتی.چرا خودتون بازیتون رو نبردید انداختید گردن سپاهان.یادتون باشه ما سپاهانیم و حالا حالا قهرمانیم
نمیدونم چرا در همه مشکلات این چندسال فوتبال یک پای ثابتش سپاهانه ؟ آبهای الوده تیم عربستانی وپرسپولیس و...انتخاب فغانی دراین چند بازی تراکتور با سپاهان ونفت ونیز سپاهان با پرسپولیس که علناً حق کشی به نفع سپاهان شد
با سلام
من به عنوان يك تبريزي ميخوام بدون تعصب نظري بدم

اما بنظر من اين يك مشكل حادي است اما ريشه در مسائل ديگر دارد.
كاش از اين به بعد مجوز شادي به مردم داده بشود.
بياييد از اين پتانسيل فوتبال و طرفدارانش در جهت خدمت به مملكت استفاده كنيم.
بياييد يك بار هم كه شده مردم رو آزاد بگذاريم تا دلشون بخواد شادي كنند و وقتي چند بار اين كار رو كرديم همه چيز نرمال مي شه.

از طرفي داور يك اشتباهي مي كنه
از طرفي اينترنت قطع ميشه
....... در نتيجه مشكل زمينه اي بصورت حاد شعله ور ميشه
مشکل تراکتور ، اون جریان دقایق پایانی نیستش که همه مطرح میکنن تا اذهان عمومی را به یه جای دیگه معطوف بکنن ، اینا را طراحی میکنن تا به عملکرد فغانی داور و اخراج اندو که مشکل اصلی بود سر پوش بذارن ، که نمی تونن .
ما سپاهانیم و حالا حالا قهرمانیم.
ما سپاهانیم و حالا حالا قهرمانیم.
به این گفته دقت کنید
اتفاق عجیبی در ورزشگاه رخ داد. ما از طریق تلویزیون از داخل رختکن بازی‌های دیگر را پیگیری می‌کردیم؛ اما از دقیقه ٨٧ شبکه‌های تلویزیونی، رادیویی و حتی شبکه موبایل قطع شد و هیچ راه ارتباطی نداشتیم

یعنی تا دقیقه 87 از نتیجه بازی سپاهان اطلاع داشتند
ما سپاهانیم و حالا حالا قهرمانیم..........
تا کور شود هرانکه نتواند بیند
ما توی ایران زندگی می کنیم. همه چیمون باید به همه چیمون بیاد.
دوستان سپاهانی؛

اگه تیم خودتون در شرایط مشابه تراکتور قرار میگرفت؛ الان لشکر کشی کرده بودید و تهران و تبریز رو فتح کرده بودید تا جام رو پس بگیرید. از نجابت مردم آذربایجان سوء استفاده کردید؛ دیگه اینجا نظر ندید.

آقای تاج کجایی تشریف دارن؟
تو بازی تراکتور سپاهان داوری بنفع کی بود؟
تو بازی پرسپولیس سپاهان داوری بنفع کی بود؟
داستان آبهای آلوده هنوز یادمودن نرفته.
داستان اخراج بازیکن پرسپولیس دقیقه ۲ بازی از یادها نرفته.


این کاملا مشخص هست که چند نفر اصفهانی در ورزشگاه بودند و شایعه تساوی سپاهان و سایپا رو در دقایقی که همه چیز قطع بوده راه انداختن.

مبارکتون باشد دادا
اما حٍلالدون نباشد
با سلام
آقایون تراکتور سازی چطور بازی خود را رها نموده و به یک شایع بی اساس توجه گردند هیچ آدم عاقلی حرفای صد تا یه غاز شما را قبول ندارند با این همه وسائل ارتباط جمعی
تبریزیها گول بخورند امکان نداره توجیه نکنید آقایون تبریزی من متاسفم برا کفاشیان کجای دنیا این جور مسائل هست آقای کفاشیان شما هم با جام باختگان همصدا میشوید بعد از بازی میخواهند جام را به تبریزی ها بدهند ..چرا بازی برگزار کردید جام را به تبریزیها بدهید اینقدر هم هززینه روی دست دولت نگذارید.و با احساسات مردم بازی نکنید
مهم تر از همه موضوع داوری های کثیف در بازی هایی است که یک سر آن سپاهان است یا به نحوی به آنها سودی می رساند . حتی در سالهای قبل دایی نیز اشاره به غش کردن داور به طرف سپاهان کرده بود .
آقا جان، قهرمانی حق صد در صد بارسالونا است. این رئال مادرید و رونالدو بیخودی میگن حق تراکتور است. تیموریان هم زده زیر پای مسی. خب باید اخراج بشه دیگه. این سر و صدا ها و قطع موبایل و اینترنت و تلویزیون و جاده کندوان هم کار فدراسیون نشین هاست.کفاشیان را عشق است که همش بخنده و بخنده.اصلآ باید ریسه بره از خنده.
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات