بازدید 3737
روزنامه تایمز آو اسرائیل گزارش داد؛

کاهش‌وابستگی‌اروپا‌به‌پهپادهای‌رژیم‌صهیونیستی

چند کشور اروپایی اعلام کردند، در نظر دارند با ساخت هواپیماهای بدون سرنشین، آنها را جایگزین پهپادهایی کنند که از رژیم صهیونیستی خریداری می‌کنند.
کد خبر: ۵۰۱۹۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹ 20 May 2015
چند کشور اروپایی اعلام کردند، در نظر دارند با ساخت هواپیماهای بدون سرنشین، آنها را جایگزین پهپادهایی کنند که از رژیم صهیونیستی خریداری می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نوشته شماره امروز روزنامه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل، ایتالیا، فرانسه و آلمان اعلام کردند در نظر دارند یک برنامه ساخت پهپاد برای عملیات شناسایی در اروپا تهیه کنند که وابستگی کشورهایشان را به فناوری رژیم صهیونیستی و آمریکا کاهش خواهد داد. اسپانیا و هلند نیز برای ملحق شدن به این برنامه ابراز علاقه کرده‌اند. این طرح قرار است با یک ارزیابی فنی دو ساله آغاز شود. این کشورها امیدوارند اولین پهپاد تا سال 2025 به پرواز درآید.

"ژان ایو لودریان،" وزیر دفاع فرانسه گفت: این گام بسیار مهمی برای همکاری اروپا است،‌ همکاری مهمی که ما باید در بسیاری از عرصه های عملی آن را به کار ببریم.

این طرح با نام MALE 2020 بر روی ساخت یک پهپاد برای پروازهای طولانی در ارتفاع متوسط متمرکز خواهد بود. رژیم صهیونیستی در حال حاضر دو پهپاد از این نوع را در اختیار دارد. این پهپادها می‌توانند در ارتفاع حداقل نه هزار متر به مدت 24 ساعت پرواز کنند.

"اورزولا فون دیر لاین،" وزیر دفاع آلمان گفت: هدف از پهپاد اروپایی این است که ما می‌توانیم خودمان در مورد این که در کجا و چگونه از این پهپادها استفاده کنیم، تصمیم بگیریم.

وی افزود: این کار ما را مستقل می‌کند.

در حال حاضر، کشورهای اروپایی به شدت به پهپادهای آمریکا و رژیم صهیونیستی وابسته هستند. انگلیس، ایتالیا و فرانسه از هواپیماهای بدون سرنشین ساخت آمریکا استفاده می‌کنند و آلمان و فرانسه نیز از پهپادهای اسرائیلی استفاده می‌کنند.

واشینگتن یا تل‌آویو تاکنون واکنشی به این خبر نشان نداده‌اند.

شرکت‌های هواپیمایی ایرباس، داسو فرانسه و آلنیا آروماچی ایتالیا از این طرح حمایت کرده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل