بازدید 1702
فرمانده سابق ترکيه‌‌اي:

ارتش از سياست اردوغان در سوريه پيروي نمي‌کند

ژنرال بازنشسته اسماعیل حقی بکین با تاکید بر اینکه ارتش تلاش می کند از سیاست های دولت حزب عدالت و توسعه در بحران سوریه دوری بجوید، گفت: ارتش ترکیه تلاش می کند حتی المقدور خود را از سیاست های دولت در مورد سوریه و حمایت آن از گروه های مسلح، دور کند.
کد خبر: ۵۰۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴ 22 May 2015
فرمانده سابق سازمان اطلاعات نظامی ترکیه تاکید کرد ارتش این کشور از سیاست های دولت رجب طیب اردوغان در سوریه پیروی نمی کند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، ژنرال بازنشسته اسماعیل حقی بکین با تاکید بر اینکه ارتش تلاش می کند از سیاست های دولت حزب عدالت و توسعه در بحران سوریه دوری بجوید، گفت: ارتش ترکیه تلاش می کند حتی المقدور خود را از سیاست های دولت در مورد سوریه و حمایت آن از گروه های مسلح، دور کند.

بکین افزود: سازمان اطلاعات ترکیه مسئولیت رساندن سلاح به گروه های مسلح در سوریه را با هماهنگی یک شرکت خصوصی برعهده دارد. زیرا ارتش ترکیه حاضر نیست چنین اقدامی انجام دهد.

وی خاطر نشان کرد: قطر سرمایه گذاری های جعلی زیادی در ترکیه دارد که در واقع پوششی برای تامین مالی گروه های مسلح در سوریه با همکاری سازمان اطلاعات ترکیه است.

این فرمانده سابق ترکیه ای احتمال دخالت نظامی ارتش این کشور را در سوریه بعید دانست و گفت: با وجود فشارهای دولت ترکیه، ارتش در سوریه دخالت نخواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار