بازدید 9804

احتمال قطع سهمیه بنزین خودروهای شخصی

مدیر روابط عمومی وزارت نفت گفت: در مورد سهمیه سوخت خودرو‌های شخصی هنوز تصمیم قطعی صورت نگرفته است اما به‌ احتمال زیاد این سهمیه واریز نمی‌شود و خودرو‌های شخصی از این به بعد با نرخ آزاد سوخت گیری می‌کنند.
کد خبر: ۵۰۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹ 24 May 2015
مدیر روابط عمومی وزارت نفت گفت: در مورد سهمیه سوخت خودرو‌های شخصی هنوز تصمیم قطعی صورت نگرفته است اما به‌ احتمال زیاد این سهمیه واریز نمی‌شود و خودرو‌های شخصی از این به بعد با نرخ آزاد سوخت گیری می‌کنند.

به گزارش فارس اکبر نعمت‌اللهی در حاشیه طرح افتتاح سالن کنفرانس ناحیه آبادان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سهمیه سوخت خودرو‌های عمومی به حساب آن‌ها واریز شده اما سهمیه سوخت خودرو‌های شخصی تا این لحظه اعمال نشده است.
 
وی افزود: در مورد سهمیه سوخت خودرو‌های شخصی هنوز تصمیم قطعی صورت نگرفته اما به‌ احتمال زیاد این سهمیه واریز نمی‌شود و خودرو‌های شخصی از این به بعد با نرخ آزاد سوخت گیری می‌کنند.
 
نعمت‌اللهی با بیان اینکه این موضوع در روز‌های آینده مشخص می‌شود، تک‌نرخی کردن سهمیه سوخت برای خودروهای شخصی را امری مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با این کار جلوی فروش غیرقانونی، قاچاق و نگه داشتن بیش از حد سوخت در کارت جلوگیری می‌شود.
 
مدیر روابط عمومی وزارت نفت با بیان اینکه خودرو‌های عمومی نیز بر اساس مسیری که طی می‌کنند و چیزی که از بارنامه و جی‌پی‌اس آن‌ها دریافت می‌شود سهمیه سوخت دریافت می‌کنند، عنوان کرد: با این کار سوخت مازاد بر مصرف داده نمی‌شود و هر فرد به‌اندازه‌ای که مصرف دارد سوخت دریافت می‌کند.
 
وی با اشاره به مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، بیان کرد: مجموعه پخش در صنعت نفت نقش سرباز جلو را بازی می‌کند و در واقع قسمت ارتباطی مجموعه نفت با مردم را تشکیل می‌دهد.
 
نعمت‌اللهی اظهار داشت : همین ویژگی سبب حساس بودن کار مجموعه پخش شده است و از آنجایی که این ارتباط همیشگی است مانند برق که تا کلید آن خاموش شود همه متوجه می‌شوند، خدمات پخش نیز به خودی خود به‌صورت مداوم در پمپ بنزین‌ها و دیگر مناطق زیر نظر عموم است و به‌صورت آنی رصد می‌شود.
 
مشاور وزیر نفت با بیان اینکه در فصول مختلف ممکن است مشکلاتی برای پخش سوخت‌هایی مانند گاز به وجود بیاید، عنوان کرد: این موضوع نیز بر حساسیت کار می‌افزاید و نیازمند مدیریت کامل و صحیح است.
 
وی اظهار داشت: در یک ماه آینده پالایشگاه آبادان بنزین یورو4 خود را عرضه می‌کند و شاهد ارائه بنزینی با کیفیت مطلوب از این پالایشگاه برای ارائه در پمپ بنزین‌ها خواهیم بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۲
انتشار یافته: ۱۳
خداروشکراینشاالله بعدبنزین یارانه هم قطع میشه
واقعا کار مطلوبیه ولی به شرط اینکه آقای نعمت اللهی حقوق ماهیانشون اعلام بفرمایند و همچنین بفرمایند چقدر از خودرو شخصی استفاده میکنند
خودروهای عمومی که سهمیه سوخت خودرا به مردم می فروشند تکلیف آنها چه میشود من خود بارها بنزین 400یا 700تومانی آنها را بخصوص در مناطق شمالی کشور 1000تومان سوخت گیری کرده ام آیا برای این سوئ استفاده هم فکری شده است
چرا از از قیمت لیتری هًزار تومانی به هشتصد تومان نمی ایید
این چه نوع هدفمندی یارانه هاست! نه دولت احمدی نژاد و نه دولت روحانی، در زمینه هدفمندی یارانه ها عملکرد خوبی ندارند. شروع این نابسامانی ها هم از احمدی نژاد بود
الان که به خاطر ارزان شدن نفت قیمت بنزین ایران با کشورهای حاشیه خلیج فارس تفاوت خاصی نمیکنه . پس دیگه نباید بنزین گرون بشه.
خداكنه قطعش كنن آزاد هم بشه ليترى ١٠٠ هزار تا شهر يكم خلوت بشه
بهتر شده به نظر من افرادی که واسشون فرقی نمیکنه بنزین چقدر قیمتشه و هزینش به چشمشون نمیاد و مدام تو خیابون جولان میدن و تا دو روز تعطیل میشه میدون شمال بنزین سهمیه ای به چه دردشون میخوره.مردم عادت کردن با ماشین پیاده روی هم میکنند آیا تو کشورهای دیگه هم انقدر از ماشین شخصی استفاده میشه؟؟ درسته که وسایل حمل و نقل عمومی مناسب و کافی نیست ولی اگر باشه هم استفاده نمیشه
برا ايشون كه مهم نيست، برا من كه ٧٠٠ تومن درامد دارم مهمه
افزایش قیمت حاملهای انرژی = افزایش قیمت مصالح ساختمانی = افزایش قیمت مسکن
بسیاااااااااار هم خوب :) دیگه هی ماشینارو برندارند بیان تو خیابونا دور دور... وسایل حمل و نقل عمومی باید فقط سهمیه داشته باشه والسلام
هر دم از این باغ بری میرسد
تابناک یاد ان خبرتون بخیر

وقتی که خبر حقوق چند میلیونی بعضی وزرا رسانه ی شد

خیلی ها از روی حزب گرایی گفتن :

نوش جونشون

حقشونه ، خدا بیشترش کنه!!!

حالا تحویل بگیرید شمایی که هوای وزیرای پولدار دارید دل میسوزنید

پس چرا اونا برا من شما دل نمیسوزنند
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات