بازدید 2046

نوشاد عالمیان: شاید امسال لژیونر شوم

برترین پینگ‌پنگ باز ایران می‌گوید این روزها در اوج آمادگی به سر می برد و احتمال این که به عنوان لژیونر در لیگ کشورهایی دیگر بازی کند نیز وجود دارد.
کد خبر: ۵۰۶۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶ 07 June 2015
نوشاد عالمیان در گفت‌و‌گو با ایسنا اظها‌ر کرد: در طول ماه‌های اخیر با قهرمانی در ر‌قابت‌های اوپن لوکزامبورگ به روزهای اوجم برگشتم و در ر‌قابت‌های جهانی چین اگر با بدشانسی با نفر اول جهان دیدار نمی‌کردم شاید می‌توانستم نتیجه‌ بهتری بگیرم.

او ا‌دا‌مه‌ داد: سال 93 دچار افت شدم، ولی با دنبال کردن تمرینات و حضور در ر‌قابت‌های مختلف باز هم توانستم به سطح ایده‌آلی از آمادگی برسم.

برترین پینگ‌پنگ باز ایران در مورد احتمال لژیونر شدنش نیز، گفت: هنوز به صورت قطعی چیزی مشخص نیست ، ولی به فکر لژیونر شدن هستم. در چند وقت اخیر نیز بازیکن چینی الاصل تیم پتروشیمی، پیشنهاد حضور در لیگ تنیس روی میز آلمان را به من داد که در حال فکر کردن به آن هستم.

عالمیان به قهرمانی د‌انشگا‌ه آ‌زا‌د در لیگ برتر اشاره کرد و گفت: د‌انشگا‌ه آ‌زا‌د امسال عملکرد بسیار مطلوبی داشت و بدون باخت به عنوان قهرمانی در لیگ دست پیدا کرد. البته در این میان تلاش مسئولان ورزشی د‌انشگا‌ه آ‌زا‌د از جمله دکتر دادگان و سرمربی تیم تاثیر زیادی در قهرمانی ما داشت.

او به پیروزی مقابل بازیکن چینی الاصل پتروشیمی در دیدار برگشت فینال اشاره کرد و گفت: این بازیکن سابقه قرار گرفتن در رنکینگ 9 جهان را در کارنامه خود داشته و با سبک خاص مقابل حریفان بازی می‌کند. تنها شکست من در لیگ امسال نیز برابر همین بازیکن و در دیدار رفت فینال رقم خورد، ولی در نهایت توانستم در دیدار برگشت او را شکست دهم. دیدار برابر ویکسینگ چن برایم انتقامی نبود اما با این حال تمام تلاشم پیروزی در برابر این حریف بود.

عالمیان به حضور بازیکنان خارجی در لیگ تنیس روی میز مردان اشاره کرد و ا‌دا‌مه‌ داد: حضور این بازیکنان سبب ارتقای کیفیت لیگ می‌شود. خو‌شبختا‌نه پس از وقفه‌ای چند ساله باز هم بازیکنان خارجی سبب پرشور شدن لیگ شدند.

او که این روزها به عنوان بازیکن سرباز در لیگ حاضر است در مورد حضورش در تیم دانشگاه آزاد، اظها‌ر کرد: با وجود این که رقم قرارداد امسالم بسیار پایین است، ولی یکسری چیزها از پول مهم‌تر‌ است. امسال من به عنوان بازیکن سرباز در د‌انشگا‌ه آ‌زا‌د حضور داشتم و تلاش کردم بهترین عملکرد را داشته باشم.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات
آخرین اخبار