آخرین تمرین تیم ملی پیش از سفر ازبکستان

کد خبر: ۵۰۷۱۶۵
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵ 08 June 2015
|
2840 بازدید
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال پیش از اردوی ازبکستان با حضور سردار آزمون انجام شد.

به گزارش ایسنا، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال پیش از عزیمت به ازبکستان برای انجام بازی دوستانه با تیم ملی این کشور، از ساعت 18 در ورزشگاه پاس قوامین برگزار شد.

در آغاز تمرین کی‌روش دقایقی با ملی‌پوشان صحبت کرد و سپس بازیکنان زیر نظر دکتر دیگو بدنساز تیم به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند.

بازی آقا وسط در دو گروه قسمت بعدی تمرین بود که کی‌روش و اوسیانو هر کدام روی کار یک گروه نظارت داشتند.

سروش رفیعی و سید جلال حسینی که کماکان مشکل‌شان برای حضور در اردوی تیم ملی حل نشده، دیرتر از سایرین به تمرین اضافه شدند و در کنار دیگر بازیکنان کار خود را پیگیری کردند.

پس از بازی آقاوسط بازیکنان بار دیگر زیر نظر دکتر دیگو به انجام کارهای بدنی و استارت‌های سرعتی پرداختند و قسمت آخر تمرین هم به فوتبال اختصاص داشت که تیم‌ها پس از زدن یک ضربه آزاد از نزدیکی نقطه کرنر به بازی ادامه می‌دادند. این دیدار بین دو تیم قرمز و سفید انجام شد و دروازه‌بان‌ها در مقابل مهاجمان دو تیم عملکرد خوبی داشتند.

مکانی، حقیقی، بیرانوند و اخباری زیر نظر حیدری مربی دروازه‌بان‌های جوانان که در غیاب دن گاسپار تمرین دادن به دروازه‌بانان عهده‌دار شده، تمرین کردند.

هاشم بیک‌زاده نیز از میانه‌های تمرین به دلیل سرماخوردگی با اجازه کی‌روش روی نیمکت نشست.

کوروش برمک و امیرحسین پیروانی از جمله افرادی بودند که در VIP تمرین را از نزدیک دیدند.

50 تماشاگر از این تمرین دیدن کردند.

تیم ملی فوتبال ایران فردا 11 تهران را به مقصد تاشکند ترک می‌کند تا دیدار دوستانه‌ای با تیم ملی ازبکستان داشته باشد و سپس در نخستین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 در داش آغوز ترکمنستان به مصاف تیم ملی این کشور برود.

در پایان تمرین امروز منصور ابراهیم‌زاده حدود 10 دقیقه با کی‌روش به گفت‌وگو پرداخت.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟