بازدید 2141

واکنش تمسخر آمیز فیگو به سخنان مارادونا

کد خبر: ۵۰۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳ 09 June 2015
ستاره سابق تیم ملی فوتبال پرتغال واکنشی تمسخرآمیز به سخنان مارادونا داشت و تاکید کرد که بهتر است اسطوره‌ی فوتبال آرژانتین سکوت اختیار کند.

به گزارش ایسنا، دیگو آرماندو مارادونا در اظهارنظری جالب گفت که اگر شاهزاده علی بن حسین اردنی به عنوان ریاست فیفا انتخاب شود او این شانس را دارد که نائب رئیس فیفا شود.

این سخنان مارادونا بسیاری را شگفت زده کرد و در این میان نیز بعضی هستند که سخنان اسطوره فوتبال آرژانتین را تمسخرآمیز می دانند که یکی از آنها لوئیس فیگو پرتغالی است.

فیگو که خود یکی از نامزدهای کسب ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) بود، این گونه به سخنان مارادونا واکنش نشا داد: بعضی از افراد هستند که وقتی سکوت می‌کنند به شاعر تبدیل می‌شوند اما بعضی دیگر تنها زمانی که خواب باشند می توانند برای جامعه مفید باشند.

اشاره فیگو به این است که مارادونا بهتر است که خواب باشد تا چنین سخنانی را بر زبان نیاورد. او در ادامه سخنان خود به ستایش از مارادونا به عنوان یک بازیکن پرداخت و گفت: من اصلا با سخنان مارادونا موافق نیستم. مارادونا بازیکن بسیار بزرگی است. من دوست دارم همین صورت از مارادونا در ذهنم باقی بماند نه مارادونا دیگری.

اسطوره فوتبال آرژانتنین هم در واکنش به سخنان فیگو گفت: من به فیگو احترام می گذارم اما این دلیل نمی‌شود که حرف های او را قبول داشته باشم.

مارادونا از مخالفان سرسخت بلاتر بود و دوست داشت که شاهزاده اردنی در این انتخابات به پیروزی برسد. او بارها سخنانی را در تایید بن حسین و رد بلاتر بر زبان آورد و معلوم شد که او چرا می خواهد از بن حسین حمایت کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی