به بازیکنان بر اساس توانایی شان پول می دهیم

کمالوند: از فردا بازیکن جذب می کنیم

کد خبر: ۵۰۷۴۰۰
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵ 09 June 2015
|
1843 بازدید
فراز کمالوند بعد از توافق با مسوولان گسترش فولاد در این تیم ماندنی شد و امروز در جلسه ای با سمندر مدیرعامل این باشگاه برنامه هایش برای فصل آینده را مشخص خواهد کرد.

کمالوند بعد از تمدید قرارداد با گسترش فولاد گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

به بازیکنان بر اساس توانایی شان پول می دهیم

من مشکل خاصی برای ماندن در گسترش نداشتم و در این چند روز هم برای فصل بعد برنامه ریزی کردم. ما برای پرداخت ها سیستم جدیدی راه اندازی کردیم و روی همین برنامه در این مدت مشغول بررسی بود. قرار شده به بازیکنان براساس میزان توانایی هایشان پول پرداخت کنیم که بعد از توافق بر سر مسائل مالی و سایر موضوعات قرارداد تمدید شد. ما برای فصل آینده می خواهیم با شرایط ویژه ای پیش برویم تا نتیجه بگیریم.

هیچ مشکلی با سمندر نداشتم

من با آقای سمندر هیچ مشکلی ندارم، متاسفانه وقتی در ایران اتفاقی 48 ساعت طول می کشد این حرف و حدیث ها را می سازند. آقای سمندر برادر بزرگتر من است و همیشه از او مشورت گرفتم.همان روزهایی که می گفتند من و آقای سمندر به مشکل خوردیم مشغول نوشتن برنامه ام بودم که به باشگاه تحویل دادم.

امروز برنامه ام را رسمی اعلام می کنم

امروز بعد از ظهر جلسه ای با آقای سمندر خواهم داشت و در این جلسه در مورد لیست خروجی ها و بازیکنانی که می خواهیم جذب کنیم، تصمیم می گیریم.برنامه اردوهای قبل از شروع فصل و تمرینات را مشخص خواهیم کرد . طبق برنامه تمرینات ما از اول تیرماه آغاز می شود.

اسدی را حفظ می کنیم

مرتضی اسدی کاپیتان ارزشمند گسترش فولاد است و به من لطف داشته که گفته، بهترین گزینه من هستم. حدود 12 سال است با هم دوست هستیم و از برق تهران رفاقت داریم. او خیلی زحمت کشید تا تیم در لیگ برتر بماند. او حالا به اوج پختگی رسیده و خیلی به ما کمک کرده و امیدوارم برای فصل آینده هم شرایط مهیا باشد و بتوانیم در خدمت او باشیم.

از فردا بازیکن جذب می کنیم

برای فصل آینده برنامه ویژه ای داریم و می خواهیم جزو تیم های بالای جدول باشیم.سال گذشته تلاش زیادی کردیم و در لیگ ماندیم و همانطور که تراکتور در به لیگ برتر آوردم و گسترش را به کمک بازیکنان حفظ کردیم می توانیم سال آینده هم نتایج خوبی بگیریم تا شرایط این فصل تکرار نشود. امروز با هماهنگی آقای سمندر و حسین زاده به جمع بندی می رسیم و از فردا کار جذب بازیکن را آغاز می کنیم.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟