بازدید 5567

مرگ دلخراش کودک 19ماهه

کد خبر: ۵۰۷۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳ 10 June 2015
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: باز هم دختر بچه ای روستایی که فقط 19 ماه از عمرش می‌گذشت قربانی بی احتیاطی پدر در حین پارک خودرو وانت نیسان شد.

به گزارش آرمان، سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه تلخ و خونین حوالی ساعت 17 روز دوشنبه در محوطه حیاط منزل در روستای رجعین از توابع این استان رخ داد.

وی اظهار کرد: پدر این کودک پس از ورود به حیاط، گرم صحبت با همسرش می‌شود و کودک بخت برگشته نیز به دور از چشم والدین به زیر چرخ های سنگین نیسان می‌خزد که با حرکت خودرو به قسمت پارکینگ منزل این حادثه مرگبار و بسیار تاسف انگیز اتفاق می‌افتد.

شیرمحمدی افزود: متاسفانه زمانی والدین به خود می‌آیند که دیگر دفتر زندگی این کودک 19 ماهه برای همیشه بسته شده بود و حال نیز جز شیون، آه، ناله و افسوس هیچ کار دیگری از آنان بر نمی‌آید.

وی به رانندگان وسایل نقلیه و بزرگترهای خانواده توصیه کرد از بی توجهی و رها کردن کودک در مکان هایی که بیم سانحه رانندگی می‌رود به جد خودداری کنند چراکه هرآن ممکن است حادثه ای ناگوار و غیرقابل جبران پیش آید.روستای رجعین در 90 کیلومتری جاده قدیم زنجان - میانه قرار گرفته است.

ششم خرداد جاری نیز دفتر زندگی یک دختر بچه دو ساله در روستای محمود آباد از توابع شهرستان خدابنده براثر بی احتیاطی و سهل‌انگاری دایی اش که با خودرو به صورت دنده عقب حرکت می‌کرد بسته شد و چندین خانواده را داغدار کرد.

رانندگان قبل از حرکت و قرار گرفتن در پشت فرمان، بهتر است قسمت های زیرین و عقب و جلو خودرو را به دقت مورد بازرسی قرار دهند چراکه ممکن است دور از چشم آنان، کودکی مشغول بازی کودکانه و یا حیوانی بی گناه و زبان بسته در سایه آن آرمیده باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات