بازدید 2536

همایش موانع رفع کار کودک فردا برگزار می‌شود

کد خبر: ۵۰۸۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹ 13 June 2015
26 انجمن عضو شبکه یاری ، شبکه حامی کودکان کار و خیابان ،  فردا یکشنبه 24 خرداد ماه در ایوان شمس مطالبات خود از دستگاه های اجرایی در حوزه کودکان کار را طرح می کنند .

به گزارش «تابناک» فرزانه بنی هاشم نژاد دبیر اجرایی همایش بررسی موانع رفع کار کودک  ضمن اعلام این خبر افزود : به رغم افزایش فعالان حامی کودکان کار و خیابان ، تغییر ادبیات رسمی حاکمیت در این عرصه و مشارکت فعالانه تر دستگاه های اجرایی ، همچنان شاهد افزایش تعداد کودکان کار در سطح جامعه هستیم و چنانچه تدابیرعاجلی اتخاذ نشود ، آسیب های ثانویه نظیر توسعه بیماری های عفونی ، کاهش سن اعتیاد و نیز خشونت های خانگی و اجتماعی  به الام کودکان کار اضافه خواهد شد. 

وی همچنین افزود : این همایش با محوریت بررسی چالش های قانونی و اجرایی موجود بر سر راه کاهش کار کودکان ، با حضور نمایندگان نهادهای مدنی ، دستگاه های دولتی و عمومی همچون وزارت اموزش و پرورش ، وزرات بهداشت و درمان ، نمایندگان مجلس ، شهردار تهران و سازمان بهزیستی  در تالار ایوان شمس واقع در ابتدای اتوبان کردستان برگزار می شود .

این همایش بخشی از کمپین اجتماعی انجمن های غیر دولتی است که امسال همزمان با 12 ژوئن روز جهانی مبرازه با کار کودک با مشارکت شهرداری تهران  به مدت یک هفته اجرا می شود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم