بازدید 2713

تغییر در برنامه بازگشت تیم ملی والیبال

برنامه بازگشت تیم ملی والیبال ایران به تهران تغییر کرد و ملی‌پوشان در مسیر پروازی جدید هفت ساعت زودتر به تهران خواهند رسید.
کد خبر: ۵۰۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹ 13 June 2015
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در هفته پنجم لیگ جهانی در دو دیدار به مصاف روسیه قهرمان المپیک 2012 لندن می‌رود. این دیدارها ساعت 19 و 40 دقیقه به وقت تهران امروز (شنبه) و فردا (یکشنبه) در شهر کازان روسیه برگزار خواهد شد.
قرار بود ملی‌پوشان کشورمان بعد از این دیدارها با چند پرواز از کازان به مسکو، استانبول، دوحه و تهران به کشور برگردند که برنامه پروازی بازگشت آنان تغییر کرد.

در برنامه جدید، کاروان تیم ملی والیبال ایران ساعت دو بامداد روز 25 خرداد، کازان را به مقصد استانبول ترک می‌کند و سپس ساعت 10 صبح از این شهر راهی تهران خواهد شد.

بدین ترتیب تیم ملی والیبال ایران ساعت 15 روز دوشنبه 25 خردادماه با پرواز هواپیمایی ماهان از طریق فرودگاه امام خمینی وارد کشور می‌شود تا خود را برای برگزاری 6 دیدار خانگی در هفته‌های ششم تا هشتم لیگ جهانی آماده کند.
مسیر قبلی که از سوی فدراسیون جهانی والیبال برای تیم ایران در نظر گرفته شده بود، بسیار طولانی و خسته کننده بود و مسیر جدید حداقل هفت ساعت از طول این سفر را کاهش می دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
آخرین اخبار
وب گردی