بازدید 8841
۸

سناریو ۳ مرحله‌ای دولت برای یارانه نقدی

عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس گفت:‌ با توجه به تاخیر در پرداخت یارانه دولت سناریو ۳ مرحله‌ای تاخیر، تعدیل و حذف یارانه را در دستور کار دارد.
کد خبر: ۵۰۸۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱ 14 June 2015
عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس گفت:‌ با توجه به تاخیر در پرداخت یارانه دولت سناریو ۳ مرحله‌ای تاخیر، تعدیل و حذف یارانه را در دستور کار دارد.

علی محمد احمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به موضوع حذف یارانه ثروتمندان و اینکه در حال حاضر در پرداخت یارانه خردادماه تأخیر وجود دارد، اظهار داشت: به نظر می‌رسد دولت آرام و گام به گام موضوع حذف یارانه ثروتمندان را با سه گام تأخیر در پرداخت یارانه و تعدیل (کاهش میزان آن) و در نهایت حذف پردرآمدها دنبال می‌کند.

عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس با بیان اینکه به نظر می‌رسد زیان‌های اقتصادی پرداخت یارانه به همه بیشتر از منافع اجتماعی است، تصریح کرد: به نظر می‌رسد دولت هزینه اجتماعی حذف یارانه ثروتمندان را قبول کرده و بررسی‌ در مورد آثار سوء اقتصادی آن بر منافع اجتماعی داشته است و به همین علت پرداخت یارانه را با تأخیر و تعدیل و در نهایت حذف، دنبال می‌کند.

وی افزود: امسال سال پایانی اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها بوده و قطعاً دولت نمی‌تواند پرداخت یارانه را به شیوه کنونی را تحمل کند، زیرا با کسری درآمدها روبه‌رو است.

احمدی تأکید کرد: احتمال دارد برای سال‌های بعد، دولت در قالب اجرای این قانون پیشنهاداتی مطرح کند و بخواهد به بخش‌هایی از مردم یارانه بپردازد، اما قطعاً بسیاری از ثروتمندان حذف خواهند شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۸
بیشتر مردم فقیرند
اگر پرداخت یارانه مشکل است قیمتها را برگردانید و یارانه را قطع کنید قبل از طرح یارانه مگر کارشناسی نشده بود همش که به به و چه چه میگفتند حالا چرا همش مشکل ساز شده
عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس با بیان اینکه به نظر می‌رسد زیان‌های اقتصادی پرداخت یارانه به همه بیشتر از منافع اجتماعی است؟!
پس چرا بدون فكر اين طرح در مجلس تصويب شد و دولت قبل آن را اجرا كرد!؟
چرا مجلس و دولت قبل به مردم ضرر زد حالا ميگوييد خوب نيست و حالا كه همه چيز گران شده!
خیلی هم خوبه و مورد تایید
سناریوی پرداخت یارانه نباید شروع میشد، اما حالا که شروع شده نباید قطع بشه
پس این همه اب وبرق وگاز و بنزین را گرون کردید چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مبلغ یارانه که سالهاست ثابت مونده
بسیاری از ثروتمندان حذف خواهند شد!!!!!!!!!!!
یعنی چی؟مردم سهم دارند از منابع ملی شون ...هزینه داره چیه؟؟؟؟؟دولت وظیفشه ارامش برای مردم تهیه کنه ....ببخشید پس اینهمه شعار حل مشکلات چی شد
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات