بازدید 17007
لیگ جهانی 2015؛

دومین پیروزی پیاپی ایران برابر قهرمان المپیک

تیم ملی والیبال ایران که نخستین دیدار خود برابر تیم قدرتمند روسیه را با پیروزی به پایان برده بود، در دومین دیدار هم برابر این تیم به پیروزی رسید تا موقعیت خود را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشد.
کد خبر: ۵۰۸۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹ 14 June 2015
تیم ملی والیبال ایران موفق شد با ارائه یک نمایش مقتدرانه، روسیه را در خانه اش با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد و به دومین پیروزی پیاپی خود در لیگ جهانی 2015 دست یابد.

به گزارش «تابناک»، تیم ملی والیبال ایران در ششمین دیدار خود از لیگ جهانی 2015 به مصاف روسیه رفت. روس ها که پیش از این از مجموع پنج بازی نخست خود، تنها یک امتیاز گرفته بودند، انگیزه زیادی داشتند تا در خانه خود ایران را شکست دهند. در مقابل، تیم ملی والیبال ایران با روحیه بالا کار را آغاز کرد تا به دومین پیروزی مقابل روسیه دست پیدا کند.

در نهایت تیم ملی والیبال ایران موفق شد روسیه را با نتیجه 3 بر صفر و امتیازهای 25-20، 25-18 و 25-21شکست دهد.

تیم ملی والیبال ایران با پیراهن قرمز و بازیکنانی چون سعید معروف، محمد موسوی، شهرام محمودی، میلاد عبادی پور، مجتبی میرزاجانپور و مهدی مرندی بازی را آغاز کرد.

روسیه هم در شروع این دیدار بیریکوف، ولویچ، سیولژز،آشچف، کولودینسکی، میخایلوف و وربو با پیراهن های سورمه ای به میدان رفت.

ست نخست: 25- 20 ایران


تیم ملی والیبال ایران از همان ابتدا کار را مقتدرانه آغاز کرد. میلاد عبادی پور با یک سرویس تماشایی از همان ابتدا دریافت کننده های حریف را غافلگیر کرد. سعید معروف که شناخت خیلی خوبی از مدافعان روی تور روسیه داشت، دور از دست آن ها پاس های جفت و جوری را به میرزاجانپور می رساند. در مقابل ماکسیم میخایلوف بهترین بازیکن روس ها بود که با نمایش خوب در اسپک بارقه هایی از امید را برای این تیم زنده نگه می داشت. دفاع روی تور عالی از موسوی و غلامی اجازه نمی داد تا توپ در زمین ایران بنشیند. تیم ملی والیبال ایران به راحتی نخست بازی را 25 بر 20 به سود خود تمام کرد.

ست دوم 25-18 ایران


تیم ملی والیبال روسیه روحیه خود را در آغاز ست دوم باخته بود. آن‌ها بسیار پراشتباه کار می‌کردند. در مقابل شهرام محمودی که به خوبی با پاس‌های سرعتی معروف تغذیه می‌شد، از پشت خط برای ایران امتیاز می‌گرفت. حتی تعویض پاسور روسیه هم جواب نداد و بوتکو نتوانست مهاجمانش را به خوبی تغذیه کند. روسیه به تک حمله‌های آشچو و میخایلوف دلخوش کرده بود اما توپگیری عالی از مهدی مرندی ایران را در توپ‌های برگشتی موفق می‌کرد. مجتبی میرزاجانپور بدون تردید ستاره این دیدار بود که بارها با حملات قدرتی خود، قلب دفاعی روسیه را می‌شکافت.

سید محمد موسوی هم در کنار عادل غلامی، سد دفاعی مستحکمی برای ایران ساخته بود که بارها اسپکرهای حریف را ناکام می‌گذاشت. ایران ست دوم بازی را هم به راحتی با نتیجه 25 بر 18 برد.

ست سوم 25- 21 ایران


در ست سوم روسیه چیزی برای از دست دادن نداشت. آن ها خود را به آب و آتش می زدند تا یک شکست سنگین را در خانه نپذیرند. روسیه می دانست اگر در خانه امتیاز نگیرد، دیگر تقریبا برای صعود به دور بعد ناامید خواهد شد.

ورانکوف سرمربی روسیه دست به تعویض زد و اسمولیار و کولودینوسکی را بار دیگر به بازی فرستاد. تغییر تاکتیک هجومی روسیه در این ست جواب داد تا آن‌ها بازی به مراتب بهتری را ارائه دهند. دو تیم تا امتیاز 10 پایاپای پیش رفتند. کواچ سعی می کرد تا با گرفتن وقت استراحت مانع پیشروی روسیه شود در مقابل ملی پوشان ایران همچنان روی حملات میرزاجانپور و محمودی امتیاز می گرفتند.

کوچ دست به تعویض زد و حسن صنوبر را به میدان فرستاد. تیم ملی والیبال ایران آرایش متفاوتی در حمله گرفت. نمایش خوب تیم ملی در حمله از منطقه دو و چهار دفاع روی تور حریف را گیج کرده بود. تیم ملی والیبال ایران این ست را هم به پیروزی پشت سر گذاشت و سه امتیاز ارزشمند از روسیه گرفت.

در نهایت تیم ملی والیبال ایران موفق شد تا روسیه را برای دومین بار شکست دهد. ملی پوشان ایران در ششمین بازی خود از لیگ جهانی 2015 با نتیجه سه بر صفر و با امتیازهای 25-20 ، 25-18 و 25- 21 روسیه را شکست دادند. تیم ملی والیبال ایران باید در ادامه این رقابت‌ها روز 29 خرداد از ساعت 21 در تهران به مصاف آمریکا برود.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۳
ماششششالا! دمتون گرم
چطور جرات می کنید روسیه را ببرید؟
با تبریک زیاد. فقط ناراحتیم اینکه وقتی محمودی خراب میکنه با غفور تعویض نمیشه اما بقیه بازیکنان به راحتی تعویض میشن
خیلی عالی بود. اما فکر می کنم این روسیه ، روسیه میشگی نبود. به امید پیروزی بچه های ایران در بازی های آینده.
هورااااااااااااا ایول بچه ها
خداییش آدم باید وجدانی حرف بزنه این تیم دوم روسیه بود تبریک می گم برد تیم ایران رو ولی می دونم اگه تیم اصلی روسیه بود ایران سخت می تونست ازش امتیاز بگیره
ایول ایول ایول قهرمان المپیک هم حریف ایران نشد
آفرین بر والیبالیست های تیم ملی
فکر نمی کردم اصن ببریم و اون هم اینطور مقتدرانه
۶ امتیاز خوبی رو دشت کردیم! ولی آمریکا و لهستان چغرترن، به امید تداوم این پیروزی ها...
تبريك بچه ها
کم کم دارن جا میفتن بچه ها
سلام
چرا جدول لیگ جهانی والیبال رو نمی زنید؟ چون فوتبال نیست؟
تماشاچیهای روسی هم با نپوشیدن لباس های منشوری ما و صدا سیما را در دیدن یک بازی جذاب یاری کردند
ای ول ای وله.... ای ول..... تیم ما یله.... ای ول
ماشاا...
این معروف نمیخواد ریشش رو کوتاه کنه بابا بهش نمیاد
خوشحال شدم
آقای کرده گزارشگر بازی اول خیلی بهتر و هیجانی تر از محتشمیان گزارشگر بازی دوم ایران ، روسیه گزارش میکنه ، محتشمیان وری عمل میکنه انگار بازی غیر مستقیم و همین طور بی روح و بی هیجان هست که فرقی بین امتیاز گرفتن ایران و روسیه نیست!!! و اشتباهات گزارش ایشون کم نیست.
روسیه در برابر ایران عین شیری بی یال و کوپال بود!!!
واقعا حال آدم از بازی روسیه بهم میخوره، در این دوره بسیار ضعیف ظاهر شده حالا گذشتش هر چی میخواد باشه. به نظر من از همین جا از رقابتها کناره‌گیری کنه خیلی سنگین‌تره چون مطمئنا با این سبک و سیاق بازی حتی یک امتیاز دیگر هم نمیگیره
شکست مفتضحانه روسیه کبیر مقابل ایران،سیاسیون ما باید از والیبالیستامون یاد بگیرن
به امید تداوم این پیروزی ها لازم به ذکر است که باید از حالا برای جام جهانی که انتخابی بازی های المپیک می باشد برنامه ریزی کنیم حتی اگر در لیگ جهانی امسال نتیجه خوبی نگیریم.
آفرین
ای ول ای وله.... ای ول..... تیم ما یله.... ای ول
ماشاا...
دست بچه ها درد نكنه ولي شايد اغلب دوستان خبرندارند كه تيم اصلي روسيه همزمان در بازيهاي اروپايي باكو مقابل تيم آلمان در حال بازي بودو شبكه GEM ST در حال پخش آن بازي بود،چون گزارشگر سيما اشاره اي نكرد خواستم گوشزد كرده باشم
افرين
واقعا شادمون كردين
ممنون عزيزان و ممنون از تابناك كه خبرشو بهمون داد
زنده باد ایران و ایرانی
تبریک و شاد باش به تمامی ایرانیان
واقعا بچه های والیبال ایران گل کاشتند
به امید صعود و جشن صعود در تهران
واقعا عالی بودند.
یکی قطره باران ز ابری چکید
خجل شد چو پهنای دریا بدید
ایران شرمنده ایم (قهرمان پیک نیک)!
منشی های بازی بسیار قابل توجه بودند
دست مریزاد
تا مسابقه قبل حتی با توسل به مصاحبه با نخود هر آش (آقای سیبیل کلفت کارشناس جانوران، شکار، انتخابات ریاست جمهوری، جامعه شناسی، ورزش و ...) فقط بلد بودید به تخریب تیم بپردازید. مرگ بر منافق! مرگ بر منافق! مرگ بر منافق!
ای ول
ماشالا به ایران
ماشالا ایران
به امید ادامه پیروزی ها ...
درود بر بچه هاي ايران
روسیه خائن
خسته نباشید فرزندان ایران.
زنده باد ایران و ایرانی.
درد بلای بازیگنان بالیبال بخورد بسر بازیگنان قونبال.
دمتون گرم عالی بود
امیدوارم این روند ادامه پیدا کنه
دست روس ها هم درد نکنه بالاخره یه بازیو تقریبا کامل دیدیم
4 تا عکس بذارید یه حض بصری ببریم . اگر فوتبال بود از نوک پا تا فرق سر تمام سایتها میشد عکس اتفاقات فوتبالی
امسال مثل اینکه هیچکس دلش نمیخواد والیبالستها بی عرضگی فوتبالیستها را نشون بدن
بنام خدا
باسلام. برد بسیار خوشحال کننده ای بود.
محمودی از رانت برادرش استفاده می کند! چرا بعد بازی بد ایشان از غفور استفاده نمی شود. تا کی ...
من تا حالا حلاوت چنین بردی رو نچشیده بودم پیروزی در برابر کشور سردمدار استعمار که بیشترین جنایت رو در حق مردم روا داشته با تحمیل عهدنامه های ننگین گلستان و ترکمنچای آی خنک شدم وقتی زبونی و خواری روسها رو در برابر بچه های والیبالیستمون دیدم اونم تو خاک کشور خودشون دستتونو میبوسم دست مریزاد منتظر بازی برگشت وبازهم برد مقتدرانتون در برابر روسها هستیم شاد باشید که ملت شاد کردید
بردتان باعث خوشحالی دلمان شد به امید خدا بازیهای خانگی را جانانه ببریم وبریم دور دوم بازیها......انشاءالله
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات