بازدید 2911
حدادعادل در مراسم سالگرد درگذشت حاج احمد قدیریان:

غربی‌ها به بهانه دروغین ما را تحریم کرده‌اند

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: غربی‌ها نفت کشورهای اسلامی را از داعش می‌خرند تا با آن پول داعشی‌ها بتوانند مسلمانان را قتل‌عام کنند.
کد خبر: ۵۰۸۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰ 14 June 2015
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: غربی‌ها نفت کشورهای اسلامی را از داعش می‌خرند تا با آن پول داعشی‌ها بتوانند مسلمانان را قتل‌عام کنند.

به گزارش فارس، غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عصر امروز (یکشنبه) در مراسم سومین سالگرد درگذشت حاج احمد قدیریان که در مجتمع سرچشمه تهران برگزار شد، اظهارداشت: همه باید همچون حاج احمد قدیریان در خدمت این انقلاب و به وظایف خود در قبال انقلاب واقف باشیم.

وی افزود: امروز همان اندازه که قدرت انقلاب اسلامی آشکار شده است، دشمنی دشمنان هم بیشتر شده بنابراین امروز روز وحدت همه دوستداران انقلاب و پیروان امام و رهبری است که باید پشت سر رهبری همان راهی را بپیماییم که حاج احمد قدیریان با عشق پیمود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غربی‌ها به بهانه دروغین هسته‌ای ما را تحریم نفتی می‌کنند، گفت: غرب داعش را خلق می‌کنند برای نابودی بیداری اسلامی و نفت کشورهای اسلامی را از داعش می‌خرند تا داعشی‌ها با پول آن مسلمانان را قتل عام کنند.

به گفته حداد عادل، کفر و استکبار امروز با چهره کریح خود در منطقه ظاهر شده و بر یمنی‌ها یورش برده و باید به حال این دنیا گریه کرد و همچنین به حال کسانی که به این فرد ریاکار خوشبین هستند.

وی ادامه داد: آیا با این همه جنایات غرب شبهه‌ای برای کسی مانده که سعودی‌ها با دستور چه کسانی مردم انقلابی یمن را نابود می‌کنند؟ آیا همین واقعیت کافی نیست که نسل ما و جوانان ما از تمدن فردی قطع امید کنند؟

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در ادامه به سکوت سازمان‌های بین‌المللی در قبال کشتار بی رحمانه مردم یمن توسط آل سعود انتقاد و تصریح کرد: یک سازمان بین‌المللی لب به اعتراض درباره جنایت‌های عربستان سعودی نگشود، درود خدا بر امام راحل(ره) که چهره زشت غرب را با شجاعت به ملت ما و ملت مسلمان تمام جهان نشان داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل