بازدید 12737

شوهرم بيش از حد عاشق من است

کد خبر: ۵۰۹۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ 15 June 2015
زن جوان که از عشق زيادي شوهرش خسته شده بود تصميم به جدايي گرفت.

به گزارش مردم سالاری، چندي پيش زن جواني با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضي گفت: آقاي قاضي شوهرم زيادي مرا دوست دارد و يک لحظه هم نمي‌تواند بدون من زندگي کند، او از صبح تا شب با من تماس مي‌گيرد و هرجا مي‌روم بايد همراه من بيايد. حتي يک لحظه نمي‌گذارد تنها باشم و کمي براي خودم خلوت کنم.

زن جوان ادامه داد:هر لحظه مرا چک مي‌کند و وقتي جايي مي‌روم که او نمي‌تواند همراه من بيايد، مرتب از من مي‌خواهد زودتر به خانه بيايم. آنقدر دور و بر من است که واقعا خسته ام کرده و ديگر نمي‌توانم او را تحمل کنم.

وي افزود:اصلا غرور ندارد و هربار با او دعوا مي‌کنم التماسم مي‌کند تا او را ببخشم. وقتي ناراحتم هرکاري مي‌کند تا علت ناراحتي ام را بگويم شايد خنده دار باشد ولي عشق زيادي شوهرم مرا خسته کرده است و مي‌خواهم از او جدا شوم. تمام حق و حقوق و مهريه ام را هم مي‌بخشم فقط طلاق مي‌خواهم. با پايان صحبت‌هاي اين زن قاضي دليل او براي طلاق را کافي ندانست و به زن جوان پيشنهاد کرد که براي حل شدن مشکلشان به همراه شوهرش به يک مشاوره خانواده مراجعه کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۰
انتشار یافته: ۱۹
این عشق نیست . ضعف و ناتوانی و بی عرضگی است
پاسخ ها
زینال بندری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
حیرانم از اینکه این قضات هنوز پیام (آقا مرتضی) را درک نکرده اند افسوس
خانوم خیلی هم دلتون بخواد
پاسخ ها
مه صفا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
اسبق تبریز می بینی که دلش نمیخواد !!!.....ضمن اینکه این عشق نیست بلکه نوعی ضعف و گسیحتگی شخصیتی است و اصلا عادی و معتدل به نظر نمیرسه شبیه سقز چسبناک می مونه
خوب عزيزم آقاجون گل گلاب كم دوست داشته باش خانومت را آخه ديگه اينقدر كه خانومت ازت خسته بشه اين ديگه نابغه است كم دوستش داشته باش تا تشنه عشق بشود خانومت گفته زيادي بهش عشق ميورزي خوب كمش كن جانم عزيزم قربونت برم عشق هم حدي داره برو بچسب به زندگي ات
عاقلان دانند
گلم شما از دوست داشتن زیاد نیست که درخواست طلاق دادی بلکه مسلما یک تکیه گاه جدیدتر پیدا کردی.
در ضمن عزیزم به احتمال زیاد شوهر شما شکاک هست که اینقدر شما رو چک می کنند و شما واستون سو تفاهم پیش اومده که خیلی ی ی ی شما رو دوست داره.
پاسخ ها
امیر
| United States |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
"تکیه گاه جدید" رو خوب اومدین .
یکی از دوستان من هم خانمش یک تکیه گاه جدید پیدا کرده یود و نزدیک یود با اون آقاهه نقشه کشتن دوست من رو بکشند که خدا به خیر گذروند.
بد دردی هست این درد بی درمان !خدا روسیاه و رسوا کنه اونی که به این درد مبتلا میشه.
مامان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
ندا خانم قراره اینجا نظر بدیم نه اینکه تهمت بزنیم یعنی جی تکیه گاه جدید پیدا کردی؟؟؟!!!!! بعدشم از این شخصیت های مریض با وابستگی غیر عادی اگر شما ندیدی ما دیدیم و این ربطی به خیانت و شکاکیت نداره بلکه نوعی بیماریست
طرف شکاکه عشق کجا بود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
یکی از احتمالات قوی میتونه همین باشه.
آقاي قاضي لطفا تا جنايتي رخ نداده حكم طلاق رو صادر كن.
واقعا این جور آدما مصیبت هستند.
ایشون احتمالا شکاک هستن که یه جور بیماریه، این که از عشق ودوست داشتن نمیتونه باشه!!!
عشق یا دوست داشتن زیادی دل درد میاره باور کنید بعضی خانم ها از کتک خوردن خوششون میاد چون حس میکنند یکی بالا سرشونه.االبته هر گاه گداری.پس نه افرطی نه تفریط.
گلم شما از دوست داشتن زیاد نیست که درخواست طلاق دادی بلکه مسلما یک تکیه گاه جدیدتر پیدا کردی.
در ضمن عزیزم به احتمال زیاد شوهر شما شکاک هست که اینقدر شما رو چک می کنند و شما واستون سو تفاهم پیش اومده که خیلی ی ی ی شما رو دوست داره.
اقا مرتضي عالييييي بود.لايك داري
منم با ندا جون موافقم اين حتمن كيس جديد پيدا كرده ولي به نظر من به زن نبايد زياد رو داد تازه هر ماهي يك بار بايد يك كتك مفصلي هم بزنيش ...
فقط اسید
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات