بازدید 20478

ايران خودرو تقاضاي پژو را رد كرد

حال با توجه به كاهش قيمت خودرو در بازارهاي جهاني در پي بحران جهاني، شركت پژو نيز براي فروش اين محصول تقاضاي كاهش 10 درصدي قيمت آن را به ايران خودرو داده است كه هنوز اين شركت آن را قبول نكرده است.
کد خبر: ۵۰۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۲:۵۴ 07 June 2009
ايران‌خودرو تقاضاي شركت پژو براي كاهش قيمت پژو206 صندوق‌دار را رد كرد.

به گزارش ايسنا، در حالي كه هزينه طراحي پژو206 صندوق‌دار از سوي ايران‌خودرو پرداخت شده است، ولي اين خودرو تنها محصولي از اين شركت داخلي است كه با توجه به اين‌كه پژو آن را برند خود مي‌داند، در شبكه صادراتي اين شركت در كشورهاي مختلف به فروش مي‌رسد.

حال با توجه به كاهش قيمت خودرو در بازارهاي جهاني در پي بحران جهاني، شركت پژو نيز براي فروش اين محصول تقاضاي كاهش 10 درصدي قيمت آن را به ايران خودرو داده است كه هنوز اين شركت آن را قبول نكرده است.

به همين دليل از ابتداي امسال ايران خودرو هيچ محصولي از پژو 206 اس‌.دي را در اختيار پژو براي صادرات قرار نداده است.

هرچند كاهش قيمت اين خودرو مورد تاييد ايران خودرو واقع نشده است، ولي مذاكرات در اين خصوص براي نهايي شدن اين موضوع بين ايران خودرو و پژو همچنان ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
این نشانه افتخار نیست
این نشانه ضعیف بودن شرکت تولیدی است چون قیمت تمام شده اش خیلی بالا است و به همین دلیل نمیتواند کاهش قیمت داشته باشد
مشکل این است که قیمت تمام شده اش هم بالا نیست! حرص و طمع برخي آقایان بالاست!
چگونه همه مشکلاتمان ناشی از تحولات اقصاذی دنیاست اما از کاهش قیمتهای جهانی بی بهره مانده‌ایم؟؟؟
به نظر من باید دید دلیل ایران خودرو از عدم قبولی پیشنهاد پژو چیست ؟ فعلا که از موضع قدرت حرف زده است .
مشکل اینجاست که اگه اروزن کنه از فردا ملت میخوام همه بخرن اگه هم گرون نگه دارن با توجه به بحران جهانی مشتری خارجی رو از دست میدن !!
فراموش نکنیم که مشکل ترافیک امروز شهر های ما از همین روحیه ماشین دوستی ما ناشی میشه !!
واقعا نظر بالایی نظر درستی هستش وهم می خواستم چنین نظری بدهم. در ضمن چرا ایران خودرو با توجه به خرید ارزانتر خوراک اولیه تولید خودرو هیچگونه کاهش قیمتی نداشته و بعضا بر عکس، افزایش قیمت نیز داشته است؟
بهروری پاییین در این شرکت باعث شده که ما با سوخت ارزان و کارگر ارزان در مقایسه با فرانسه قیمت خودرومان با فرانسه برابری کند !!
هزينه طراحي اين خودرو كه با صرف هزينه از سوي ايران خودرو انجام شده حدود 140ميليون يورو بوده وتا كنون به نقطه سربسر نرسيده وبه قول آگاهان اجراي اين پروژه از اول اشتباه بوده وبايد ياد آور شد با اين مبلغ ميتواند يكي از پروژه هاي عسلويه را راه اندازي كرد.
نه خیر این نشان دهنده این است که وقتی ایران خودرو یک بازار دست نخورد و بکر در ایران دارد حاضر نیست برای خودروهای خود را به بازار جهانی ببرد آن هم باقیمت بسیار پائین تر.
قيمت را براي آنها كاهش مي دهند و بعد از طريق افزايش فروش داخل جبران ميكنند !! آخه زورشان به آنها كه نمي رسد ولي داخل كشور .... ، ميگي نه نگاه كن ببين !!!!!!!!!
اصولا "کاهش قیمت" برای خودروسازان داخلی واژه ای بیگانه و نامفهوم است.
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری