بازدید 2773
کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۵ - شیلی

انتقام آرژانتین از اروگوئه

کد خبر: ۵۰۹۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶ 17 June 2015
 دور دوم از بازی‌های مرحله گروهی جام ملت‌های آمریکای جنوبی با پیروزی آلبی‌سلسته برابر مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها و برد پاراگوئه مقابل جامائیکا پیگیری شد.

به گزارش تسنیم، در ادامه دیدارهای مرحله گروهی جام ملت‌های آمریکای جنوبی (کوپا آمه‌ریکا) بامداد امروز (چهارشنبه) دو بازی در گروه B برگزار شد که در مهمترین آنها تیم ملی آرژانتین با نتیجه یک بر صفر از سد اروگوئه گذشت.

تک گل این بازی را سرخیو آگرو در دقیقه 56 به ثمر رساند تا آلبی‌سلسته از مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها که چهار سال پیش آرژانتین را در خانه‌اش و در مرحله نیمه نهایی از گردونه رقابت‌ها حذف کرد، انتقام بگیرد.

در این بازی خراردو مارتینو، سرمربی تیم ملی آرژانتین در دقیقه 33 به دلیل اعتراض به داور برای نشان دادن کارت زرد به نیکلاس لودیرو، اخراج شد و به این ترتیب در بازی بعدی آلبی‌سلسته برابر جامائیکا نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند.

در دیگر بازی بامداد امروز هم پاراگوئه با تک گل ادگار بنیتس در دقیقه 36 موفق شد جامائیکا را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

در جدول گروه دوم رقابت‌ها، تیم‌های ملی آرژانتین و پاراگوئه هر دو با چهار امتیاز و تفاضل گل، گل‌های زده و خورده یکسان صدرنشینان جدول هستند، اروگوئه با سه امتیاز در رده سوم است و جامائیکا بدون امتیاز قعرنشین است.

در ادامه بازی‌های مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا و در گروه C‌، بامداد فردا (پنجشنبه) از ساعت 4 تیم‌های ملی برزیل و کلمبیا به مصاف هم می‌روند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم