بازدید 28615
۸

توهین عجیب مقام آمریکایی به ایران

نماینده کنگره آمریکا با اعضای گروهک تروریستی منافقین که در پاریس گرد هم آمده و خواستار «پایان دادن به مذاکرات هسته ای و تلاش برای براندازی جمهوری اسلامی ایران» شدند، اظهار همدردی کرد.
کد خبر: ۵۰۹۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸ 18 June 2015
نماینده کنگره آمریکا با اعضای گروهک تروریستی منافقین که در پاریس گرد هم آمده و خواستار «پایان دادن به مذاکرات هسته ای و تلاش برای براندازی جمهوری اسلامی ایران» شدند، اظهار همدردی کرد.

به گزارش جام نیوز، در شرایطی که خونریزی های آمریکا و متحدانش در خاورمیانه و دیگر مناطق جهان، سیاست مداران ایالات متحده را به خطرناک ترین افراد در افکار عمومی دنیا تبدیل کرده است، یک نماینده کنگره این کشور، ایران اسلامی را با نظام هیتلر مقایسه کرد!  

پایگاه اطلاع رسانی شبکه فاکس نیوز (Foxnews) در خبری زیر عنوان «نماینده جمهوری خواه کنگره آمریکا: ایران با سلاح هسته ای، مساوی با هیتلر است» اظهارات رابرت پیتنجر را منعکس کرد.     
براساس این گزارش، رابرت پیتنجر، نماینده کنگره از ایالت کارولینای شمالی در گفتگو با رادیوی وی بی تی آمریکا (WBT radio) با اعضای گروهک تروریستی منافقین که در پاریس گرد هم آمده و خواستار «پایان دادن به مذاکرات هسته ای و تلاش برای براندازی جمهوری اسلامی ایران» شدند، اظهار همدردی کرده است.   

به گفته وی، مردم و کنگره آمریکا برای احقاق حقوق بشر در ایران در کنار اعضای این گروهک ایستاده و با توافق هسته ای نیز مخالف هستند.  

پیتنجر در ادامه و طی اظهاراتی توهین آمیز در مورد ایران گفته، درصورت دستیابی ایران به سلاح هسته ای، تهدید این کشور معادل تهدید هیتلر برای جهان خواهد بود. 

وی افزود: آنچه امروز شاهد آن هستیم، هیتلری است با قابلیت به دست آوردن سلاح های هسته ای که بزرگترین تهدیدی می باشد که این جهان تاکنون به خود دیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۶
انتشار یافته: ۸
ببینید درمقابل گفتن این حرفها چه چیزی نصیبش میشود.
"براندازی جمهوری اسلامی ایران "آرزویی که همان ته مانده کثیف منافقین به گور خواهند برد انشاء ا...
لعن خداوند بر این منافقین کوردل حیوان صفت باد
از امریکایها کثیفترن
..... گهی لف لف خورد گه دانه دانه
منافقین و امریکا همچین چیزی رو با خودشون به گور میبرند
2زاربده آش به همين خيال باش تابميري ماهمه منافقين وحاميان آنهارازيرپاهايمان له كرده ايم ازدرد وناچاري درحال ناله هستند
خداوند ریشه این منافقین رو بکنه یک مشت مفت خور که به خودشان هم رهم نمیکنند
همه دنبال منافعشون هستن هیچ کس فکر انسانیت نیست.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل