بازدید 7873
۵

همسرم دائم مرا داماد سر خانه صدا مي‌زند

کد خبر: ۵۱۰۲۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷ 20 June 2015
مرد جوان وقتي ديد که همسرش خانه پدري اش را به رخ او مي کشد تصميم به جدايي گرفت.

به گزارش مردم سالاری، چندي پيش مرد جواني به دادگاه خانواده مراجعه کرد و درخواست طلاق داد. وي در خصوص علت آن به قاضي گفت: آقاي قاضي يکسال بعد از اينکه ازدواج کردم به پيشنهاد پدرزنم به يکي از خانه‌هاي او نقل مکان کرديم. من آن زمان از پدرزنم خواستم که حداقل از ما اجاره بگيرد ولي قبول نکرد و گفت که به خاطر دخترش بدون هيچ پولي اجازه مي‌دهد ما در خانه‌اش زندگي کنيم. الان 5 سال مي‌گذرد ولي همسرم مرتب اين خانه را به رخم مي‌کشد و مي‌گويد که داماد سرخانه هستي و عرضه خريدن يک خانه را نداري.

مرد جوان ادامه داد:همسرم مرتب مي‌گويد که اگر پدرم نبود تو نمي‌توانستي خانه‌ اي از خودت داشتي باشي و مرا سرگردان و آواره مي‌کردي، تا دعوايمان مي‌شود به من مي‌گويد از خانه پدرم برو بيرون. با کوچکترين اتفاقي خانه پدرش را به رخم مي‌کشد و من هم ديگر از اين موضوع خسته شده‌ام. براي همين تصميم به جدايي گرفتم.

بعد از صحبت‌هاي اين مرد همسر وي نيز به دادگاه احضار شد تا قاضي صحبت‌هاي او را هم بشنود و پس از آن در اين خصوص تصميم گيري کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۵
حالا مشکل اصلي چيه اونو بگو

وگرنه چرا بعد 5 سال يادت افتاده اين جمله برات سخته!!!

ضمنا تو دعوا که حلوا خيرات نمي کنن يه چيزي شما ميگي يه چيزي هم اون ميگه
مشکوک ميزني
آخه خدا وکیلی این شد خبر!!؟؟؟
موقع ازدواج به خاطر ثروت پدر دختر جلو می روند بعدها چنین مسائلی برایشان پیش می آید. چرا با دختری با شرایط مالی مشابه خودش ازدواج نکرده بود ؟؟؟؟؟؟
بانوی عزیز پدر تو وظیفه دارد برای مردی که دخترش را از تنهایی و مجردی و خطر کهولت سن نجات داده خانه مناسب تهیه کند لذا تو نباید بر سر این موضوع که حق مسلم داماد است بر سر او منت بگذاری
کار خوبی میکنی که جدا میشی. ولی دفعه بعد یک زن خوب و بعد یک خونه کوچیک و خوب اجاره کن.
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات