سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

این 24 مکان حیرت‌انگیز را قبل از مرگ ببینید

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۱۰۳۴۴
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸ 20 June 2015
|
80730 بازدید
واکنش اینستاگرامی هنرمندان به پیروزی والیبالواکنش هنرمندان به بازی فوتبال چه بود؟این 24 مکان حیرت‌انگیز را قبل از مرگ ببینیدسایت «تابناک با تو» با رویکرد جدید و گوناگون بیش از یک ماه است ‌راه‌اندازی شده و روزانه اخباری پیرامون موضوعات خانواده، کودک، چهره‌ها، سلامت و بهداشت، آ‌شپزی، دکوراسیون، عکس و فیلم، ادبیات، زیبایی، سرگرمی و دانستنی‌ها را انتشار می‌دهد.

تیترهای اخبار امروز در «تابناک با تو» به این قرار است؛


واکنش اینستاگرامی چهره‌ها به برد تیم والیبال




واکنش اینستاگرامی چهره ها به برد تیم والیبال

بیشتر ببینید


آسیب‌شناسی در رفتگی آرنج



با برنامه طولانی مدت توده عضلانی و قدرت همه جانبه عضلات خود را افزایش دهید. سعی کنید برنامه بدنسازی با نوع ورزش متناسب باشد.
ضربه‌گیر مخصوص آرنج برای شرکت در ورزش‌های پر برخورد بپوشید.

بیشتر بخوانید و بدانید



۲۴ مکان زیبا و حیرت‌انگیز که باید قبل از مرگ ببینید


پارک ساحلی هیتاچی، ژاپن, جنگل سیاه، آلمان, روستای صخره‌ای کاپادوکیه، ترکیه, دشتی از گل کلزا (کانولا)، چین , مزارع اسطوخودوس، بریتانیا ,غار یخی مندن هال، جونو در آلاسکا , ساحل سرخ، پانجین چین ,غارهای گلوورم، وایتومو نیوزلند ,پله‌های هایکو، هاوایی، ایالات متحده آمریکا ,دره یخ، گرینلند, جنگل بامبو، ژاپن, گلهای شیبازاکورا , پارک تاکینو، ژاپن ,جزیره زیبای بورا بورا، پلینزی فرانسه ,سنتورینی، یونان, جنگل کج، هلند ,دویست تانی بانکوک، مالدیو ,مزارع چای، چین ,دریاچه ی هیلیر، استرالیا ,شکوفه های زیبای درختان گیلاس در خیابانی در بن آلمان ,تونل گل رویایی ویستریا در ژاپن ,پدیده زمین‌شناسی دانکسیا لندفرم، چین ,دشت‌های لاله، هلند ,تونل عشق، اکراین ,معدن نایسا، مکزیک,

بیشتر ببینید


دانلود مستقیم گدایی باکلاس یک سگ برای درآوردن یک لقمه گوشت حلال





قطعاتی از دلنوشته‌های شعرای بنام و بی‌نام


آبروی ضرب المثل های زبان مادری ام را بردی!

آمدی و با یک گل بهار شد!

حالا فقط مانده کبوتر با کبوتر، باز با باز!

بیشتر بخوانید


کیف های دستی زنانه برندburberry

مدل‌های بیشتر از کیف‌های دستی را در اینجا ببینید


هنر تا کردن کاغذ یا اوریگامی+مراحل ساخت


Cranes_made_by_Origami_paper

هدف از این کار تبدیل صفحات صاف کاغذ به مجسمه‌هایی از طریق تا کردن است. متخصصان اوریگامی مدرن، به طور کلی استفاده از برش، چسب و یا علامت گذاری روی کاغذ را نهی می‌کنند.

بیشتر ببینید و بیشتر بخوانید



بادمجان برگردان (مقلوبه باذنجان)



ابتدا بادمجان را پوست کنده ورقه ورقه می کنیم سپس آنها را در روغن سرخ می کنیم تا به رنگ طلایی درآید.
 گوشت خرد شده را داخل روغن کمی تفت می دهیم و به آن هل و ادویه هم اضافه می کنیم. سپس با مقداری آب می گذاریم تا بپزد و بعد آن را ریش ریش می کنیم...

بیشتر بخوانید





تربیت فرزند‌ان گلخانه‌ای؛ بخش دوم

تربیت فرزند‌ان گلخانه‌ای

 این روزها کودکان ناچار به دادن آزمون‌های متعدد هستند؛ از امتحانات ورود به دبستانی گرفته تا امتحان كنكور. بنابراین هیچ فرصتی برای بازی نیست. همه زمان کودک باید صرف کلاس‌های فوق العاده و خصوصی ـ که هم‌اکنون به ‌صنعتی چند میلیارد تومانی تبدیل شده است ـ استفاده از اسباب بازیهای آموزشی (صنعت چند میلیارد تومانی دیگر)، انجام فعالیت‌های اضافی "تقویت کننده هوش" و مطالعه شود؛ اما...

بیشتر بخوانید


گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟