سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

روستاهای زیبا ودیدنی در سراسر جهان

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۱۰۶۷۸
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷ 21 June 2015
|
34107 بازدید
|
۲
سایت «تابناک با تو» با رویکرد جدید و گوناگون بیش از یک ماه است ‌راه‌اندازی شده و روزانه اخباری پیرامون موضوعات خانواده، کودک، چهره‌ها، سلامت و بهداشت، آ‌شپزی، دکوراسیون، عکس و فیلم، ادبیات، زیبایی، سرگرمی و دانستنی‌ها را انتشار می‌دهد.

تیترهای اخبار امروز در «تابناک با تو» به این قرار است؛

** دانلود مستقیم کلیپی از نابودی بشر تنها با یک نخ سیگار



بیشتر ببینید

** روستاهای زیبا ودیدنی در سراسر جهان

روستای سر آقا سید کوهرنگ، شهرکرد، ایران
بیشتر ببینید: تصاویر بسیاز زیبا و چشم‌نواز از روستاهای سراسر جهان از روستای ساحلی در آفریقا تا روستایی در شهرکرد ایران

** روزه ورزشکاران و گروه‌های آسیب‌پذیر باید چگونه باشد



بیشتر بخوانید

** نکات جالب زندگی بهترین پاسور آسیا

نکات جالب زندگی بهترین پاسور آسیا

بیشتر بخوانید و ببینید

** تصاویر بسیار جذاب و زیبای خطای دید‌ (2)

تصاویر بسیار جذاب و زیبای خطای دید‌ ـ 2

بیشتر ببینید

** با رنگ‌ها‌ی گرم، غذا بیشتر می‌چسبد‌



بیشتر بخوانید و ببینید

** قطعاتی از دلنوشته‌های شعرای بنام و بی‌نام.



بانو

فرهاد نیستم

کوه بکنم

ظرف‌ها را که می‌شویم

یعنی دوستت دارم

بیشتر بخوانید

** نکته های مهم درپوشش آقایان کوتاه قد

نکته های مهم درپوشش آقایان کوتاه قد

اما اگر از اندازه‌ی قد خود کمی ناراضی هستید و دوست دارید در مهمانی‌ها، جمع‌های دوستانه، محل کار و یا هر جای دیگری چند سانتیمتر بلندتر به نظر برسید، راهکارهایی برای شما وجود دارد. راهکارهایی که با تغییرات اندکی در ظاهر و پوشش، شما را به ایده‌آل‌تان نزدیک‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید


گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.



گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس

در این رابطه بیشتر بخوانید: http://www.tabnak.ir/fa/news/510344/%D8%A7%DB%8C%D9%86-24-%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%AD%DB%8C%D8%B1%D8%AA%E2%80%8C%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C%D8%B2-%D8%B1%D8%A7-%D9%82%D8%A8%D9%84-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B1%DA%AF-%D8%A8%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%AF © www.tabnak.ir
برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
احسان منوچهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
تصویر با چتر زیر باران عالیترین ....پکیج آموزشی بود....!!!!!
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
"تابناک با تو" سایت قشنگ و جالبی هست اما روشی که سایت تابناک در پیش گرفته تا ما رو به سمت "تابناک با تو" هدایت کنه روش درستی نیست. حداقل در مورد من یه نفر به نتیجه نمیرسه. وقتی که یکی از این تیترها توجهم رو جلب میکنه و روش کلیک میکنم توقع دارم همون مطلب برام باز بشه اما اتفاقی که میفته اینه که وارد صفحه اصلی تابناک با تو میشم و تازه باید تمام سایت تابناک با تو رو بگردم تا اون مطلبی که اول انتخاب کرده بودم پیدا کنم، اما از اونجایی که در اکثر موارد نمیتونم اون مطلب خاص رو پیدا کنم کلا منصرف میشم و تابناک با تو رو میبندم. اگر واقعا میخواین برای تابناک با تو مشتری جلب کنین کاری کنین که وقتی یکی از این تیترهارو کلیک میکنیم صفحه همون مطلب خاص باز بشه، اینطوری از این صفحه هم خاطره خوبی نقش میبنده و هم کاربر ترغیب میشه بیشتر توی این سایت گشت و گذار کنه
مدیر پایگاه بیننده گرامی سپاس از توجه شما
گزارش حاضر بیشتر برای معرفی سایت تابناک با تو است
در ضمن در پایین هر مطلب لینک «بیشتر بخوانید» گنجانده شده که مربوط به مطلب اشاره شده است و با این لینک می توانید به متن کامل مطلب دست یابید
پیروز باشید
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟