بازدید 3155
۱
مظلومی:

عده ای نمی خواهند استقلال تیم خوب ببندد

سرمربی استقلال گفت: من لیست بازیکنان را روز گذشته تحویل دادم و منتظرم تا کارها انجام شود.
کد خبر: ۵۱۱۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴ 22 June 2015
به گزارش تسنیم؛ پرویز مظلومی پس از پایان جلسه هیئت مدیره استقلال گفت: در وهله اول در خصوص جذب بازیکنان صحبت‌هایی مطرح شد. در این زمینه تماس‌هایی برقرار شده و بهتر است با مسئول نقل و انتقالات یعنی بهرام امیری صحبت کنید. من لیست بازیکنان را روز گذشته تحویل دادم و منتظرم تا کارها انجام شود.

وی افزود: من در باشگاه استقلال اختیار تام دارم و برای سربلندی باشگاه تلاش می‌کنم و امیدوارم سربلند باشم. سلیقه‌هایی وجود دارد اما به گذشته کاری نداریم و به آینده فکر می‌کنیم. هواداران استقلال باید آرامش داشته باشند و سعی کنند حاشیه‌ها را از تیم دور کنند. برخی دوستان دوست ندارند استقلال تیم خوبی ببندد بنابراین از هواداران می‌خواهم که اجازه دهند منافع باشگاه را درنظر بگیریم.

مظلومی با بیان اینکه هدف همه سربلندی استقلال است، عنوان کرد: شبانه‌روز تلاش می‌کنیم که استقلال تیم خوبی ببندد؛ شاید در لیستی که ارائه کردیم نتوانیم برخی از بازیکنان را جذب کنیم ولی برحسب وظیفه تلاش خود را می‌کنیم.

سرمربی استقلال در خصوص جلسه امروزش با هیئت مدیره اظهار داشت: جلسه خوبی بود و نکات مثبتی را در این جلسه مطرح کردیم، مسائلی که مربوط به آینده کاری، برنامه‌ها، جذب بازیکن و بودجه می‌شد. مهم‌ترین صحبت ما در جلسه امروز این بود که به اندازه بودجه‌ای که داریم بازیکن جذب کنیم. این روزها به صورت مرتب از این جلسات خواهیم داشت تا خروجی آن مشخص شود.

وی درباره لیست خروجی‌اش که باعث شده برخی بازیکنان استقلال ناراحت شوند، گفت: نمی‌دانم این اسامی چگونه در رسانه‌ها مطرح شد چون من لیستم را داده‌ام اما در این لیست اسمی از کسی نیاورده‌ام. اینکه می‌گویند برخی بازیکنان در لیست خروجی من هستند باعث تعجبم شده است.

مظلومی درباره اینکه گفته بود بازیکنانی مانند نکونام در لیستش هستند و حتی برای حضور در استقلال چراغ سبز نشان داده‌اند، اظهار داشت: هر بازیکنی را که بخواهم، برایم بازی می‌کند چون همه آرزوی این را دارند در استقلال حضور داشته باشند. حتی مربیان هم دوست دارند در استقلال مربیگری کنند و به مراتب دستمزد کمتری هم بگیرند. این را هم بگویم هر کسی که مورد توجه استقلال قرار می‌گیرد برای حضور در تیم‌های دیگر قیمتش دو برابر می‌شود.

سرمربی استقلال درباره اینکه آیا علیرضا بیرانوند هم در لیست او قرار دارد که امروز در باشگاه استقلال حاضر شده بود، خاطرنشان کرد: من در جریان حضور بیرانوند نیستم، خیلی‌ها در لیست من حضور دارند که نظری جویباری با آنها مذاکره می‌کند اما هنوز به عنوان مسئول فنی لیست ورودی و خروجی را امضا نکرده‌ام.

وی در واکنش به این مسئله که اسامی بازیکنان لیست خروجی‌اش چگونه به بیرون درز کرده است، گفت: شاید شما میکروفن گذاشته‌اید چون در جلسه‌ای که این لیست مشخص شد من، مجید صالح، علی نظری جویباری و بهرام امیری حضور داشتیم و حتی اعضای هیئت مدیره هم در این جلسه نبودند. هنوز هم به هیئت مدیره لیستی نداده‌ام که آنها بخواهند خبر را به بیرون بدهند و تا زمانی که خودم به عنوان مسئول فنی این لیست را امضا نکنم هیچ چیز قطعی نیست اما در تیم‌مان صددرصد لیست خروجی خواهیم داشت.

مظلومی درباره انتخاب دستیارانش و اینکه چه زمانی کادرفنی استقلال به صورت کامل مشخص خواهد شد، گفت: اکنون مهم‌ترین مسئله ما انتخاب مربی بدنساز است که به دنبال مربی خارجی بودیم. برای جذب مربی خارجی پول هم وجود داشت و مشکلی از این بابت نداشتیم. شک نکنید که اگر می‌خواستیم مربی خارجی بیاوریم به ما کمک می‌شد اما مربی مدنظر ما نتوانست با استقلال همکاری کند و در نهایت جواب رد داد چرا که او در تیم دیگری مشغول به کار بود و قرارداد جدیدی بسته بود. به همین دلیل اکنون به دنبال مربی بدنساز ایرانی هستیم که 3-4 گزینه به ما معرفی شده است.

وی درباره اینکه امین حاج‌قاسم گزینه مربی بدنسازی استقلال است، خاطرنشان کرد: آقای حاج‌قاسم هم یکی از گزینه‌ها است. در جلسه‌ای که امروز داشتیم گزینه‌ها مطرح شدند و به زودی خروجی مشخص خواهد شد. روز آغاز تمرینات نیز سایر اعضای کادرفنی معرفی می‌شوند.

مظلومی درباره اینکه گفته شده بود رحمتی در لیست او قرار دارد و اکنون بیرانوند هم برای مذاکره به باشگاه آمده و بالاخره تکلیف دروازه‌بانی استقلال چه خواهد شد، گفت: احترام زیادی برای وحید طالب‌لو قائلم که یکی از بهترین دروازه‌بان‌های کشورمان است، ضمن اینکه ما محسن فروزان هم داریم و یک دروازه‌بان دیگر هم به نام گروسی در تیم حضور دارد که البته سن او کمی بالا رفته است. برای فصل آینده به دو دروازه‌بان بزرگسال و یک دروازه‌بان امید نیاز داریم که دروازه‌بان سوم ما صددرصد از بین بازیکنان امید خواهد بود. یک دروازه‌بان بزرگسال برای فصل آینده جذب خواهیم کرد و هر کدام از دوستان که مایل باشند در خدمت‌شان هستیم.

وی درباره اینکه گفته شده بود رحمتی در لیست او قرار دارد و اکنون بیرانوند هم برای مذاکره به باشگاه آمده و بالاخره تکلیف دروازه‌بانی استقلال چه خواهد شد، گفت: احترام زیادی برای وحید طالب‌لو دارم که یکی از بهترین دروازه‌بان‌های کشورمان است، ضمن اینکه ما محسن فروزان هم داریم و یک دروازه‌بان دیگر هم به نام گروسی در تیم حضور دارد که البته سن او کمی بالا رفته است. ما برای فصل آینده به دو دروازه‌بان بزرگسال و یک دروازه‌بان امید نیاز داریم که دروازه‌بان سوم ما 100 درصد از بین بازیکنان امید خواهد بود. یک دروازه‌بان بزرگسال برای فصل آینده جذب خواهیم کرد و هر کدام از دوستان که مایل باشند در خدمت‌شان هستیم.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه در گذشته بین دروازه‌بان‌های اول و دوم استقلال درگیری وجود داشته و اکنون چطور می‌خواهید با این مشکل مبارزه کنید، اظهار داشت: اجازه نمی‌دهم دعوایی پیش بیاید. پیش از این نیز گفته بودم اجازه هیچگونه حاشیه‌ای را نمی‌دهم و هر بازیکنی که نتواند با شرایط ما کار کند باید روی نیمکت بنشیند.

مظلومی با اشاره به تماس تلفنی‌اش با امید ابراهیمی تصریح کرد: با ابراهیمی که صحبت می‌کردم در مشهد حضور داشت و به او گفتم 2 رکعت نماز نیز برای من بخواند. ابراهیمی قرارداد ندارد و خواهان حفظ او هستیم. او بازیکن استقلال است و به دنبال این هستیم که در تیم بماند اما اگر نخواهد در استقلال بماند شرایط فرق خواهد کرد. ما برای جذب بازیکن در هر پستی اولویت‌بندی کردیم و چند بازیکن امید مدنظر ما قرار دارد. بازیکنان خارجی نیز زمانی جذب خواهند شد که نتوانیم با بازیکنان داخلی قرارداد ببندیم.

وی با بیان اینکه باید تیم قدرتمندی برای فصل آینده بسته شود، عنوان کرد: اگر تیم خوبی نبندم آمدنم فایده‌ای نخواهد داشت. بازیکنان فعلی استقلال خوب هستند اما باید تقویت شوند. آن بازیکنانی که نخواسته‌ایم به این معنا نیست که ضعیف هستند بلکه در چارچوب ما قرار ندارند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه علی نظری جویباری عنوان کرده بازیکنانی که به استقلال پشت کرده‌اند نباید به تیم برگردند، گفت: من درباره حرف‌های دیگری صحبت نمی‌کنم. نظری تاکنون چیزی به من نگفته و هر زمان که با من صحبت کرد نظرم را می‌دهم چون دوست ندارم به تنهایی تصمیم بگیرم.

مظلومی در خصوص اعتراض هواداران استقلال به بازگشت برخی از بازیکنان پیشین این تیم گفت: باید دید چرا بازیکن از تیم رفته است. استقلال 3-4 هزار طرفدار ندارد و 20 میلیون هوادار دارد. اس‌ام‌اس‌هایی که به من زدند نشان می‌دهد که هواداران استقلال برخی از بازیکنان را دوست دارند و می‌خواهند آنها در استقلال حضور داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
اقا پرویز شما مربی توانمند و شایسته ای هستید حتی در سطح اسیا یی هم موفق خواهید شد اگر کارشکنی و شیطنت مافیا بگذارد باید خیلی مواظب باشی اینشالا امسال هم بتوانید دل هواداران را شادکنید
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی